Flabba Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 flott jeg har nå prestert å pakke på meg senebetannelse. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) flott jeg har nå prestert å pakke på meg senebetannelse. hva syns mammaen din om meg? btw senebetennelse er noe dritt *prøver å forsiktig dra inn Cougar Town* Anyone? med på den, så den dessverre litt sent Endret 1. desember 2010 av yavel Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hun synes du var meget heit Ja det suger, men slik går det når man pakker inn julegaver halve natta. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hun synes du var meget heit Ja det suger, men slik går det når man pakker inn julegaver halve natta. jævla svære pakker du gir! tenkte meg det Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 hun synes du var meget heit Ja det suger, men slik går det når man pakker inn julegaver halve natta. jævla svære pakker du gir! tenkte meg det ikke så store... men mange! veldig mange! Å noen jævlig tunge. Men har mange igjen. haha Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Voknet av mareritt, trøst meg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Voknet av mareritt, trøst meg uffda hva drømmte du forno fælt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Voknet av mareritt, trøst meg uffda hva drømmte du forno fælt? Jeg hater å gjenfortelle drømmer, de høres aldri så skummel ut da. Men når jeg våknet trilte det en liten tåre Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Voknet av mareritt, trøst meg uffda hva drømmte du forno fælt? Jeg hater å gjenfortelle drømmer, de høres aldri så skummel ut da. Men når jeg våknet trilte det en liten tåre nei uff det hørtes fælt ut. FÅr håpe du får sove å drømme masse fint senere da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da er man oppkastfri og satser på å gå på skolen igjen. Bare synd at sekken min er helt nedspydd Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Gikk fra -12 til -20 i løpet av natta. Jaggu bra jeg fikk ordna meg ny parkas i går. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøve i naturfag om 45 minutter, hjeeelp! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøve i naturfag om 45 minutter, hjeeelp! Hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kommer til å være støl hele desember. Det der var etter seks minutter. Forlk bare fortsetter å like. Ops, det skulle stå pushup Da blir det 31 pushups hver dag frem til jul. Kommer ikke til å gå bra Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 31 pushups i løpet av dagen? Eller 31 på rappen én gang hver dag? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ja, noen som har noen anbefalinger når det gjelder gavepapir? Har hørt at det som er på Nille er helt ræva, så da må man handle andre steder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 31 pushups på rappen er jo ikke stress? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 31 pushups på rappen er jo ikke stress? * Du vet du er en ekte data-nerd når du ikke klarer to-sifret antall pushups. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 God morgen. Jeg har pakket meg inn med onepiece, ullsokker, stor dobbeltdyne, teppe og saueskinn. Jeg fryser fortsatt på det stakkarslig rommet mitt som kun har en liten pc som oppvarming. D: Heldigvis blir jeg hentet og kjørt til skolen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg