WheelMan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fikk alle med seg at offtopic ikke teller? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fikk alle med seg at offtopic ikke teller? nope, kan du fortelle det igjen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) bare meg, eller har gossip girl tapt seg en del? Det har aldri vært noe bra, så det har ikke noe å tape seg på. Akkurat sett Ironman 2, og jeg må si at jeg likte den bedre en nummer 1. Endret 1. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 bare meg, eller har gossip girl tapt seg en del? Nei. Det er awzm. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 har gått lei av bade chuck og dexter så mye rykte som serie-nerd taper seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 bare meg, eller har gossip girl tapt seg en del? Nei. Det er awzm. Lies. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 bare meg, eller har gossip girl tapt seg en del? Nei. Det er awzm. smells like ironi? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg var seriøs. Want proof? Just because we can't be friends, doesn't mean we aren't. - Always, B -- Ny avatar btw! Vad tycks? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg var seriøs. Want proof? Just because we can't be friends, doesn't mean we aren't. - Always, B -- Ny avatar btw! Vad tycks? jøss, alle drar manndommen min i gjørma når jeg sier at jeg ser på det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 God natt alle tøser. Skolen begynner ikke før 10 i morgen. I tillegg blir jeg kjørt hele veien. Skal ikke klage da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Min og. Men det er fortsatt awesome. Vet om mange gutter som ser på GG jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 *prøver å forsiktig dra inn Cougar Town* Anyone? 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Min og. Men det er fortsatt awesome. Vet om mange gutter som ser på GG jeg. vittigste var når jeg busta en kompis fordi han hadde litt for mye kunnskap om GG. syns S1 var best, eller så har jeg bare blitt for voksen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei hjemmelagde eksperimentelle hamburger Skal etterhvert lage meg en matblogg der jeg prøver mye rart. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 tenker på å se easy a Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) yavel: Legg deg istaden, det er mykje lurare! Edit: Ugh! Vaske opp halv tre om natta er ikkje noko morosamt! Endret 1. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 yavel: Legg deg istaden, det er mykje lurare! Edit: Ugh! Vaske opp halv tre om natta er ikkje noko morosamt! Jaaa, du sier noe der. Har noen tallerker liggende i vann fra da jeg lagde middag for en times tid siden. De skal tas nuh! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 F**n fi**a feis i odalsfjellet... nå er jeg drit møkk lei av eksamen for f**n!!! Siden 09:00 på Mandag har jeg skrevet på den for***te møkkaoppgava! *cut cut cut cut cut* Godt å få det ut! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 yavel: Legg deg istaden, det er mykje lurare! Edit: Ugh! Vaske opp halv tre om natta er ikkje noko morosamt! ser nok filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg