Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan du gi meg orginalbildet? Rask google ga meg dette Photoshop ga meg dette: EDIT: Litt forbedret: EDIT2: Glemte noe Du bist ein knupp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bah, fuck dette. Jeg bare velger en annen avatar enn drage. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Alliha, da forsvinner dragen også? Jeg har ikke PSD-filene, så dette er allerede flattened eller merga. Usikker på hvilken av dem. Bruk magic wand tool, og trykk på det kvite? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bah, fuck dette. Jeg bare velger en annen avatar enn drage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ooh ... Du skjønner det er 3-4 år siden jeg har gjort noe mer avansert i PS enn å stille inn på curves og slikt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bah, fuck dette. Jeg bare velger en annen avatar enn drage. En annen avatar?! På vår Datasmurf?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 WheelMan, fuck deg og rammene dine! Drager skal være fri, ikke innesperra i små, stygge bur! *nerdrage* Er så glad i deg, så, Adrian! Men ja, ikke alle avatarer blir bedre med ramme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bah, fuck dette. Jeg bare velger en annen avatar enn drage. En annen avatar?! På vår Datasmurf?! Sier mannen som endret sin drastisk selv? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å gud eg kjente han ikkje igjen. o.o Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er det ramme på den? Skal ikke være det Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå sier jeg opp jobbene mine!!! I dag! Trondheim, her kommer jeg Oppsigelsestid da? =] Kanskje hun jobber uten kontrakt Da er det jo bare å dra Kanskje jeg passet på å levere oppsigelsene før første desember, så jeg bare trenger å jobbe ut måneden smaaaaart! Har én måneds oppsigelsestid. Hvilket gir meg veeeeldig kort tid til å pakke sakene mine og finne meg sted å bo! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som kan lage en jule avatar til meg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bah, fuck dette. Jeg bare velger en annen avatar enn drage. En annen avatar?! På vår Datasmurf?! Sier mannen som endret sin drastisk selv? Hah, følte det ikke lenger var så kult å flame folk med juleavatar i desember Har brukt Gregory siden August eller noe, Datasmurf har jo hatt dragen sin i siden totusenpilogbue. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Noen som kan lage en jule avatar til meg? Nei, men jeg kan lage en juleavatar? Endret 30. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som kan lage en jule avatar til meg? Nei, men jeg kan lage en juleavatar? Hvis den er til meg så Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Stor fan av din forresten, Wheelman. Gir meg skremmende nok en liten nostalgiafølelse siden det var omtrent i desember i fjor jeg begynte å poste aktivt (var på sånn 50 poster pr. måned før desember og 300-ish i desember). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noen som kan lage en jule avatar til meg? Nei, men jeg kan lage en juleavatar? Behave your self! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva er den statistikklinken igjen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 WheelMan, fuck deg og rammene dine! Drager skal være fri, ikke innesperra i små, stygge bur! *nerdrage* Er så glad i deg, så, Adrian! Men ja, ikke alle avatarer blir bedre med ramme. Zmurf! Du blir den andre på forumet jeg mekker juleavatar til. Håper den holder mål. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Husker jeg hadde gjennomsnitt på 800 poster i måneden. .. men så fikk jeg meg et liv. lol 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg