Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg sa dykk ikkje trengde å vite meir! send det på PM da Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Eg skriv nynorsk ein gong i blant. Som oftest når eg kjedar meg eller ikkje har noko betre å ta meg til enn å øva. Eg lik nynorsk, brukar det ofte når eg skriv dikt og sånn. Einaste er at eg hatar word si retting når det kjem til nynorsk. Jævla programmet rettar meg feil. eg veit hatar det jævla progrmmet! når eg skriv tekstar som eg skal levere inn så er det det som rettar for ,og når eg får igjen teksten er den heilt raud av rettestrekar. så seier eg til læraren :"men for helvete. skal du straffe emg for at det jækla retteprogrammet rettar feil?" då berre seier læraren at det er MIN feil, herregud det er jo ikkje eg som skriv feil. Endret 19. februar 2008 av Alastor Fjernet unødvendig tegnsetting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Word rettar deg vel rett, men eg gløymer at det skiftar språk til bokmål igjen for kvert avsnitt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Word rettar deg vel rett, men eg gløymer at det skiftar språk til bokmål igjen for kvert avsnitt. jaja sikkert, hatar det jævla programmet uansett. eg skal aldreg bruke det. Endret 19. februar 2008 av Alastor Fjernet unødvendig tegnsetting. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg sa dykk ikkje trengde å vite meir! send det på PM da Nei, dette skal halde seg i mitt hovud! Oo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Har du endelig funnet dagens hatobjekt, schnell? Det var på tide..da bruker du vel resten av dagen på å skrive utropstegn og sinte smileys. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eplefe kan rulle! =O God morgen mennesker! Hvordan går det med folk? Har alle lyst å kose på fisk i dag? Hva gjør dere på? Skal dere rulle dere i majones og dressing? Hva planer har dere for dagen? =D Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 nei eg har andre ting og gjere heile dagen! brb skal berre smøje meg ein sjeve med nugatti og hente ein pepsi max Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eplefe kan rulle! =O God morgen mennesker! Hvordan går det med folk? Har alle lyst å kose på fisk i dag? Hva gjør dere på? Skal dere rulle dere i majones og dressing? Hva planer har dere for dagen? =D tenkte og bade i akvariet, og gå litt rundt på havet... ellers har jeg ikke så mange planer Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 tenkte og bade i akvariet, og gå litt rundt på havet... ellers har jeg ikke så mange planer Kose fisken? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 [font="Times New Roman"][center][size=2][url="http://eplefe.deviantart.com"][color="#029f2e"]Deviant[color="#000000"]ART[/color][/url] [color="#fa19a2"] pretty girl[/color][color="#000000"][b].[/b][/color][color="#fa19a2"] pretty boy[/color][color="#000000"][b].[/b][/color][color="#fa19a2"] pretty insane[/color][color="#000000"][b].[/b][/color][color="#fa19a2"] pretty fucked up[/color][/color] [size=2][color="#000000"]|[/color] [url="http://bodymod.org"][color="#119f02"]Bodymod[color="#000000"].ORG[/color][/color][/url] [color="#000000"]|[/color] [url="http://bmezine.com"][color="#000000"]BME[color="#119f02"]zine.COM[/color][/color][/url] [color="#000000"]|[/color] [url="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=129153"][color="black"]Conzeed[/color][/url] [color="black"]er min offisielle [b]pjuskevenn[/b] ♥[/color] [/center][/size][/size][/font] Jeg vil ha ny signatur, men det bare frister ikke å begynne på nytt.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Satan, for nokre sterke nudlar! Fy satan! Eg brenner! Må... ha... appelsinjus! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kose fisken? ^^ tja... kanskje utover kvelden... men det skvulper så... Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Won't you flyyyy, freee biiiiiird *luftgitar!!* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 tja... kanskje utover kvelden... men det skvulper så... Jeg vet ikke helt om jeg skal kalle deg syke mann, eller skitne mann. x) Men bildene i hodet mitt nå er ubetalelige. xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig lett, eplefe. Bare sleng noen youtube-videoer du liker istedet for alt det fancy kodecrappet. Case solved. Ingen bryr seg om siggene til folk likevel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Won't you flyyyy hiiigh,my freee biiiiiird *luftgitar!!* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig lett, eplefe. Bare sleng noen youtube-videoer du liker istedet for alt det fancy kodecrappet. Case solved. Ingen bryr seg om siggene til folk likevel.Jeg gjør. Men jeg skal redigere den til å bli pen å se på, og funksjonell. Nemlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Huff, fatter ikke hvor all denne snørra kommer fra. Jeg må vel ha snytt ut 10 liter til nå. Det er som vann. Dritt. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Frøken Strøken spyr!!! Espen kan du hente guttungen i barnehagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg