L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor lang tid tar det før warn forsvinner? Ikke det at jeg har noen, er alltid søt og snill Blir redusert med opptil 20% seks måneder etter at du fikk din siste. Etter 2 år(?) uten aktivitet blir warnlogen slettet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 SHOTGUN på å være bitchen som sitter vedsiden av. Slutt å innbill deg noe. Alle vet at det er Anfall. Eg e opptekje. Åh, stemmer. Kan jeg være bitchen til Jarmo da? Jeg stiller noen krav da, du bør være reflektert på livet,(ut-)dannet, LADY med store bokstaver, trygg på deg selv og sensuell. + ørtenhundre andre bagateller som teller.. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor finner man skjema, Jarmo? Jeg vil krysse av alle, sende inn, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor lang tid tar det før warn forsvinner? Ikke det at jeg har noen, er alltid søt og snill Blir redusert med opptil 20% seks måneder etter at du fikk din siste. Etter 2 år(?) uten aktivitet blir warnlogen slettet. Yay, da blir min borte i slutten av januar da ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så kravstor du skulle være da Jarmo! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det 1. Desember Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva skal dere spise til jul? Jeg skal spise PUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDI PUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDIPUDDI PUDDIPUDDIPUDDI Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det 1. Desember Dere vet hva det betyr! Julakalenderkonkurranser på hele Tek.no-nettverket! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fram med juleavataren Glimti og alle andre som ikke har det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fram med juleavataren Glimti og alle andre som ikke har det Blånekt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 dessverre så er en så gammel at jul er bare stress Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Blånekt Stabukk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da er jeg klar for julestemning! Siden 00:00 har "Coca Cola Christmas - Holidays are coming! - Coca-cola" gått på repeat her. Låten varer i nøyaktig ett minutt. Regner med den vil gå på repeat til jeg reiser bort den 17. Så blir det å spille den på laptopen og Zunen så lenge, selv om jeg ikke kan scrobble på flyet, så er det viktigste å alltid spille låten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fram med juleavataren Glimti og alle andre som ikke har det Make me. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Fram med juleavataren Glimti og alle andre som ikke har det Blånekt Fixd: EDIT: Der, nå er de ikke like. Nr2 = fix ~ best Endret 30. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det 1. Desember Dere vet hva det betyr! Julakalenderkonkurranser på hele Tek.no-nettverket! Ahh, endelig fått meg deltidsjobb. Jobber som telefonselger for Edda Media i Drammen. Hadde min først arbeidsøkt idag. Anyways, jeg gikk inn på tek.no, og skulle ta amobil sin quiz. Endelig julekalender! Så leser jeg i liten tekst nederst: "Konkurranseregler 1) Hver person kan kun delta én gang per dag. 2) Ansatte i Edda Media kan ikke delta. 3) Vinneren annonseres i en egen artikkel ukentlig i adventstiden." :realmad: Det er helt seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg