Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jaok, kan jeg få adressen din så sender jeg noe mer enn bare et julekort.. :whistle:

Du kan få addressa mi så kan vi ta en helaften og teste juleøl. Men du må være kjapp. Drar til østlandet om et par uker.

Kommer nok og besøker deg en gang i jan-februar.

Vel å merke når du ikke er hjemme.. :whistle:

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags bøker du kjøpte?

Litt diverse. En som handler om fast food bl.a. med masse gode oppskrifter. Den tror jeg blir mye kos av.

Ble en del novellesamlinger av ymse forfattere også. Var 100 eller 150 for en pose med bøker så jeg bare grabbet masse. Satser på noe av det er bra. Fin måte å oppdage nye forfattere.

Lenke til kommentar
Hva slags bøker du kjøpte?

Litt diverse. En som handler om fast food bl.a. med masse gode oppskrifter. Den tror jeg blir mye kos av.

Ble en del novellesamlinger av ymse forfattere også. Var 100 eller 150 for en pose med bøker så jeg bare grabbet masse. Satser på noe av det er bra. Fin måte å oppdage nye forfattere.

Spanande ;) Regner det blir nok av novellesamlinger for min del som blir handlet inn til våren når jeg skal begynne med litteraturhistorie :p

Lenke til kommentar
Spanande ;) Regner det blir nok av novellesamlinger for min del som blir handlet inn til våren når jeg skal begynne med litteraturhistorie :p

Skal s fra om jeg kommer over noen forfattere du må lese. Bjarte Breithaug er visst ganske bra på noveller forresten. Bestiller du på hjemmesiden hans så skriver han en personlig hilsen i boka di om du ønsker det.
Lenke til kommentar

Skal si fra om jeg kommer over noen forfattere du må lese. Bjarte Breithaug er visst ganske bra på noveller forresten. Bestiller du på hjemmesiden hans så skriver han en personlig hilsen i boka di om du ønsker det.

OoO... Stilig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...