Jarmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jaok, kan jeg få adressen din så sender jeg noe mer enn bare et julekort.. Du kan få addressa mi så kan vi ta en helaften og teste juleøl. Men du må være kjapp. Drar til østlandet om et par uker. Kommer nok og besøker deg en gang i jan-februar. Vel å merke når du ikke er hjemme.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yavel: Jeg er forresten superkul og mye penere enn hun. du er ikke sporty i vertfall! sletta jo bloggen og du har jo alt avvist meg så ikke interessert husker ikke men du var meget digg på de bildene på bloggen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Se? Napp på første setning. Hvem tok notater? Betaling for undervisning kan taes på PM. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yavel: Jeg er forresten superkul og mye penere enn hun. Jaok, kan jeg få adressen din så sender jeg noe mer enn bare et julekort.. Traitor! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Se? Napp på første setning. Hvem tok notater? Betaling for undervisning kan taes på PM. plx me, har lest alt av bøker, the game, the rules of the game, og så videre.............. BETALER HVA SOM HELST!!!! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hei. Se? Napp på første setning. Hvem tok notater? Betaling for undervisning kan taes på PM. SYKT GIRA PÅ TIPS Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Waterworld går på tv4 nå. Yey Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da har jeg hentet meg en varm kopp kakao og ullpleddet mitt Hvem trenger bøker når man har DNFK? Skal lese de siste 6 sidene før jeg legger meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg må få lest noen av bøkene jeg har snart. Kjøpte en hel haug på salg og enda ikke fått kommet i gang med noen av dem. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 TacoFjes.. likte nicket, av en eller annen grunn Og nå er det under en halvtime igjen til jeg er ferdig på jobb! *gjespe* 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg må få lest noen av bøkene jeg har snart. Kjøpte en hel haug på salg og enda ikke fått kommet i gang med noen av dem. Hva slags bøker du kjøpte? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kos deg! Det skal jeg Mye fin å le av her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva slags bøker du kjøpte? Litt diverse. En som handler om fast food bl.a. med masse gode oppskrifter. Den tror jeg blir mye kos av.Ble en del novellesamlinger av ymse forfattere også. Var 100 eller 150 for en pose med bøker så jeg bare grabbet masse. Satser på noe av det er bra. Fin måte å oppdage nye forfattere. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hva slags bøker du kjøpte? Litt diverse. En som handler om fast food bl.a. med masse gode oppskrifter. Den tror jeg blir mye kos av.Ble en del novellesamlinger av ymse forfattere også. Var 100 eller 150 for en pose med bøker så jeg bare grabbet masse. Satser på noe av det er bra. Fin måte å oppdage nye forfattere. Spanande Regner det blir nok av novellesamlinger for min del som blir handlet inn til våren når jeg skal begynne med litteraturhistorie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Spanande Regner det blir nok av novellesamlinger for min del som blir handlet inn til våren når jeg skal begynne med litteraturhistorie Skal s fra om jeg kommer over noen forfattere du må lese. Bjarte Breithaug er visst ganske bra på noveller forresten. Bestiller du på hjemmesiden hans så skriver han en personlig hilsen i boka di om du ønsker det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sorry mate, men jeg foretrekker jenter med litt smak og erfaring. uerfarne jenter som bare ligger der er fryktelig kjedelig. Fuckin true! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Spanande Regner det blir nok av novellesamlinger for min del som blir handlet inn til våren når jeg skal begynne med litteraturhistorie Skal si fra om jeg kommer over noen forfattere du må lese. Bjarte Breithaug er visst ganske bra på noveller forresten. Bestiller du på hjemmesiden hans så skriver han en personlig hilsen i boka di om du ønsker det. OoO... Stilig Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Waterworld går på tv4 nå. Yey Atter ein gang. Eg fattar ikkje kvifor den er så populær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg