Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 det går bare i csi verden! Jammen CSI er jo ekte! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tnåååw. Koselig med litt forumflørt nå i førjulstiden da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 det går bare i csi verden! Jammen CSI er jo ekte! Shit, betyr det at viss jeg tar bilde med mobilen min fra stua her, så kan jeg lese av skiltene på bilene på parkeringsplassen. på andre siden av byen? det går bare i csi verden! Jammen CSI er jo ekte! Shit, betyr det at viss jeg tar bilde med mobilen min fra stua her, så kan jeg lese av skiltene på bilene på parkeringsplassen. på andre siden av byen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Latterlig at dere har så jævlig mange meninger om at hun er horete eller ikke. Hva i møkkens navn er horete med å ha hatt sex med syv stykker da du er fjorten? Hun sa i tillegg at hun misforsto og hadde hatt seks med tre. Men uansett, om hun hadde hatt sex med syv stk, det er absolutt ingenting horete ved det overhodet. Kanskje man ikke er den vanskeligste å få i senga, men når ble det horete/en dårlig egenskap? Og nei, jeg er ikke en jente som har hatt sex med syv selv eller en mann på 20. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hey du Følte meg truffet her som kanskje har hatt sex 10 ganger i ÅR. Tenk på alle personene som ikke har sex i det hele tatt! Ja, tenk så heldig du er! Ja faktisk, tenk på alle de som er døde! Så heldig du er, som fortsatt lever. De som ikke har sex i det hele tatt slipper å sitte med 50000 i bidragsgjeld pga 2 sure fitter Heldig er de. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Latterlig at dere har så jævlig mange meninger om at hun er horete eller ikke. Hva i møkkens navn er horete med å ha hatt sex med syv stykker da du er fjorten? Hun sa i tillegg at hun misforsto og hadde hatt seks med tre. Men uansett, om hun hadde hatt sex med syv stk, det er absolutt ingenting horete ved det overhodet. Kanskje man ikke er den vanskeligste å få i senga, men når ble det horete/en dårlig egenskap? Og nei, jeg er ikke en jente som har hatt sex med syv selv eller en mann på 20. nå hadde vi lagt den død! måtte du fyre opp den igjen? tror faktisk du bare gjør mer skade en bra med det der! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Latterlig at dere har så jævlig mange meninger om at hun er horete eller ikke. Hva i møkkens navn er horete med å ha hatt sex med syv stykker da du er fjorten? Hun sa i tillegg at hun misforsto og hadde hatt seks med tre. Men uansett, om hun hadde hatt sex med syv stk, det er absolutt ingenting horete ved det overhodet. Kanskje man ikke er den vanskeligste å få i senga, men når ble det horete/en dårlig egenskap? Og nei, jeg er ikke en jente som har hatt sex med syv selv eller en mann på 20. Tusen takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 btw hvorfor er ikke du moderator? er det fordi du alltid kverulerer eller er sarkastisk ? Jeg har det fra sikre kilder at moderatorteamet er svært delt i sitt syn på meg. Det kan ha noe med at jeg har en warnlog som er lang som et vondt år. Hadde jeg bare klart meg litt lenger så hadde den blitt sletta helt, men jeg har en tendens til å gå over streken akkurat så sjeldent at den bare vokser. Jeg har vært på 0% en stund nå da. Så får klare meg en stund til så forsvinner alle bevis. Tviler på jeg klarer å holde meg i skinnet så lenge da. Nja? Syndelisten din er ikke så galen at det er direkte hindring for ditt vedkommende. Har nå sett litt på saken og det finns håp.. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er slik barneskoleflørting, Pinup. Du vet. Guttene mobber jenta de egentlig liker. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 nå hadde vi lagt den død! måtte du fyre opp den igjen? tror faktisk du bare gjør mer skade en bra med det der! Beklager, men jeg klarer ikke la være å si min mening. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 NÅ MÅ'KKE DU! .. og jo, det er horete. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Latterlig at dere har så jævlig mange meninger om at hun er horete eller ikke. Hva i møkkens navn er horete med å ha hatt sex med syv stykker da du er fjorten? Hun sa i tillegg at hun misforsto og hadde hatt seks med tre. Men uansett, om hun hadde hatt sex med syv stk, det er absolutt ingenting horete ved det overhodet. Kanskje man ikke er den vanskeligste å få i senga, men når ble det horete/en dårlig egenskap? Og nei, jeg er ikke en jente som har hatt sex med syv selv eller en mann på 20. Flink. Enig. Skjønner virkelig ikke hvorfor det regnes som horete dersom en jente har sex med fler enn man kan telle på én hånd. Det er en uting. Endret 30. november 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Zeromac: På hvilken måte? N0O_o: Ajaco: Bra Andreas! Endret 30. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 .. og jo, det er horete. Sorry mate, men jeg foretrekker jenter med litt smak og erfaring. uerfarne jenter som bare ligger der er fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 nå hadde vi lagt den død! måtte du fyre opp den igjen? tror faktisk du bare gjør mer skade en bra med det der! Beklager, men jeg klarer ikke la være å si min mening. ser den, men i politikken så har jeg lært at det er bedre og la noen ting gå sin gang, enn og bry seg med alt! resultatet kan bli bedre selv om man ikke kommenterer! btw, hvor har du gjemt den super kule søstra di? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nja? Syndelisten din er ikke så galen at det er direkte hindring for ditt vedkommende. Har nå sett litt på saken og det finns håp.. Men det høres skummelt ut å være moderator. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 .. og jo, det er horete. Sorry mate, men jeg foretrekker jenter med litt smak og erfaring. uerfarne jenter som bare ligger der er fryktelig kjedelig. agreed! han er nok bare misunnelig! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 nå hadde vi lagt den død! måtte du fyre opp den igjen? tror faktisk du bare gjør mer skade en bra med det der! Beklager, men jeg klarer ikke la være å si min mening. ser den, men i politikken så har jeg lært at det er bedre og la noen ting gå sin gang, enn og bry seg med alt! resultatet kan bli bedre selv om man ikke kommenterer! btw, hvor har du gjemt den super kule søstra di? Sorreh, no can do. Flytta til New York og halvveis banna av meg, siden dette var mitt sted først. <3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nja? Syndelisten din er ikke så galen at det er direkte hindring for ditt vedkommende. Har nå sett litt på saken og det finns håp.. Men det høres skummelt ut å være moderator. L4r5 for PRESIDENT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg