Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ps. neste bruker med nærgående persondiskusjoner får en liten prat med meg. Eller en stor... ^^ Dette er nesten ikke en trussel, du er jo så kos å snakke med.. OKEI JEG GÅR OG LEGGER MEG NÅ FOR REAL. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 det jeg viste, alle bra damer er opptatt Tar det som et kompliment. Syv ganger i uken uten å være i fast forhold ville kanskje vært litt i overkant, da... ja enig i det, men når jeg var i et fast forhold. så kunne vi jo klare flere ganger på en dag. men blir liksom noe anna når følelser og slikt er inne i bildet. slipper tanken på sykdommer når man er i fast forhold og MEN: random sex er og digg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jarmo er søt, Jarmo er best Et liv uten Jarmo er som å leve med Pest Jarmo har best flyt og flow Så gi meg Jarmo, go go go! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 OKEI JEG GÅR OG LEGGER MEG NÅ FOR REAL. Nighty, Reb! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har vi ikke noe dirt på Jarmo altså Det må jo være sykt mye mer spennende, litt risiko inne i bildet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jepp!Helt enig med Eplefe.. ^^ Da går vi over til helt noe annet, se der,-------> en fugl. Ps. neste bruker med nærgående persondiskusjoner får en liten prat med meg. Eller en stor... ^^ Jarmo to the rescue! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. Hey du Følte meg truffet her som kanskje har hatt sex 10 ganger i ÅR. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Åssen ville du ført samtalen da? Virker som du er erfaren! En magiker deler ikke sine triks. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Eg trur han er litt opptatt med å facepalme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har vi ikke noe dirt på Jarmo altså Han er småchubby og har bart. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jarmo er søt, Jarmo er best Et liv uten Jarmo er som å leve med Pest Jarmo har best flyt og flow Så gi meg Jarmo, go go go! Kan jeg få adressen din så sender jeg et julekort til deg.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 btw hvorfor er ikke du moderator? er det fordi du alltid kverulerer eller er sarkastisk ? Jeg har det fra sikre kilder at moderatorteamet er svært delt i sitt syn på meg. Det kan ha noe med at jeg har en warnlog som er lang som et vondt år. Hadde jeg bare klart meg litt lenger så hadde den blitt sletta helt, men jeg har en tendens til å gå over streken akkurat så sjeldent at den bare vokser. Jeg har vært på 0% en stund nå da. Så får klare meg en stund til så forsvinner alle bevis. Tviler på jeg klarer å holde meg i skinnet så lenge da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er jo bare positivt. edit: til Zeromac. Endret 30. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hey du Følte meg truffet her som kanskje har hatt sex 10 ganger i ÅR. Tenk på alle personene som ikke har sex i det hele tatt! Ja, tenk så heldig du er! Ja faktisk, tenk på alle de som er døde! Så heldig du er, som fortsatt lever. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. Hey du Følte meg truffet her som kanskje har hatt sex 10 ganger i ÅR. kom til meg, så skal vi endre litt på det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan jeg få adressen din så sender jeg et julekort til deg.. Du har jo sånn fancy tittel under nicket ditt, kan ikke du hacke deg frem til hvor han bor, via IP-adressen? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 btw hvorfor er ikke du moderator? er det fordi du alltid kverulerer eller er sarkastisk ? Jeg har det fra sikre kilder at moderatorteamet er svært delt i sitt syn på meg. Det kan ha noe med at jeg har en warnlog som er lang som et vondt år. Hadde jeg bare klart meg litt lenger så hadde den blitt sletta helt, men jeg har en tendens til å gå over streken akkurat så sjeldent at den bare vokser. Jeg har vært på 0% en stund nå da. Så får klare meg en stund til så forsvinner alle bevis. Tviler på jeg klarer å holde meg i skinnet så lenge da. spør du meg, så er du bare morsom når du går over streken, det er jo ikke vondt ment. virker det som! i forhold til noen av de som er der allerede som er skikkelig bitches! Kan jeg få adressen din så sender jeg et julekort til deg.. Du har jo sånn fancy tittel under nicket ditt, kan ikke du hacke deg frem til hvor han bor, via IP-adressen? det går bare i csi verden! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan jeg få adressen din så sender jeg et julekort til deg.. Du har jo sånn fancy tittel under nicket ditt, kan ikke du hacke deg frem til hvor han bor, via IP-adressen? Det står ikke "NAV-ansatt" under nicket hans så jeg tviler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jarmo er søt, Jarmo er best Et liv uten Jarmo er som å leve med Pest Jarmo har best flyt og flow Så gi meg Jarmo, go go go! Kan jeg få adressen din så sender jeg et julekort til deg.. Du kan få litt mer enn det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg