nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. Hvordan kan jeg unngå å bry meg? Altså, her kommer det en random bruker som begynner å snakke om hvor mange ganger jeg har hatt sex. Så kommer flere og flere med påstander som ikke er sanne. Og de kaller meg ting jeg ikke syns er hyggelig i det hele tatt. Håper noen moderatorer kan få noe skikk på de. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du hadde helt sikkert en kjempegod grunn til å skrive om sexlivet ditt på internett. Du er akkurat som Nstin, skriver for å vise hvor mye fitte du får. Owait. Du sammenligner virkelig EN post på seksual-delen av forumet, med Nstin som daglig fortalte oss om de mindreårige jentene han pulte i party-vanen sin? 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 eplefe kan vi treffes en gang? du virker awesome! Jeg liker å treffe forumfolk, så ja det kan vi sikkert om du befinner deg i min landsdel eller jeg i din. Men nå hopper jeg til sengs med forloveden min. Seeyalateralligator. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. Jeg oppfører meg ikke som en liten unge, for jeg er ikke en horete jentunge som skryter på nettet om hvor mange peniser jeg har hatt i ræva mi. Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Moderatorer bryr seg sjeldent visst du svarer med samme mynt tilbake, isåfall får du en ferie også fra forumet. Just sayin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan jeg unngå å bry meg? Altså, her kommer det en random bruker som begynner å snakke om hvor mange ganger jeg har hatt sex. Så kommer flere og flere med påstander som ikke er sanne. Og de kaller meg ting jeg ikke syns er hyggelig i det hele tatt. Håper noen moderatorer kan få noe skikk på de. Du har en ignorerings-funksjon. Bruk den. Da blir det mye ryddigere på forumet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Og da gadd jeg ikke Woo, reneste don juan Zoro! For en forførerisk samtaleteknikk! ... Og hvor mye erfaring tror du jeg har med jenter? ----------- Kommer til å være støl hele desember. Det der var etter seks minutter. Forlk bare fortsetter å like. Ops, det skulle stå pushup Endret 30. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan jeg unngå å bry meg? smil, og les videre Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 eplefe kan vi treffes en gang? du virker awesome! Jeg liker å treffe forumfolk, så ja det kan vi sikkert om du befinner deg i min landsdel eller jeg i din. Men nå hopper jeg til sengs med forloveden min. Seeyalateralligator. det jeg viste, alle bra damer er opptatt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan jeg unngå å bry meg? Altså, her kommer det en random bruker som begynner å snakke om hvor mange ganger jeg har hatt sex. Så kommer flere og flere med påstander som ikke er sanne. Og de kaller meg ting jeg ikke syns er hyggelig i det hele tatt. Håper noen moderatorer kan få noe skikk på de. Hvordan kan ender være i vannet uten å bli våte? La det renne av deg, ikke svar dem, ikke en gang rapporter dem. Bare le med/av dem og påpek at de aller fleste sikkert enten er jomfruer eller bare supertriste fordi en fjortenåring har hatt flere ligg enn de har hatt eller kommet til å ha i noen overkommelig fremtid. Hvis dette blir for vanskelig, fyll ut dette skjemaet så skal jeg komme tilbake til deg: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Herlig. Nå har dere lokka Jarmo ut av hiet sitt. Consequenses will never be the same! You done goofed! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan jeg unngå å bry meg? Altså, her kommer det en random bruker som begynner å snakke om hvor mange ganger jeg har hatt sex. Så kommer flere og flere med påstander som ikke er sanne. Og de kaller meg ting jeg ikke syns er hyggelig i det hele tatt. Håper noen moderatorer kan få noe skikk på de. Jeg tror faktisk ikke at du kommer til å trives her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og hvor mye erfaring tror du jeg har med jenter? Ikke mye, ifølge samtale-evnen din på msn. Kommer til å være støl hele desember. Det der var etter seks minutter. Forlk bare fortsetter å like. Situps er da ingenting? Du skulle valgt pushups, med beina opp etter veggen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 det jeg viste, alle bra damer er opptatt Tar det som et kompliment. Syv ganger i uken uten å være i fast forhold ville kanskje vært litt i overkant, da... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du hadde helt sikkert en kjempegod grunn til å skrive om sexlivet ditt på internett. Du er akkurat som Nstin, skriver for å vise hvor mye fitte du får. Owait. Du sammenligner virkelig EN post på seksual-delen av forumet, med Nstin som daglig fortalte oss om de mindreårige jentene han pulte i party-vanen sin? Å skryte over sex er å skryte over sex. Det med de mindreårige jentene til Nstin var kanskje litt over the top. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Herlig. Nå har dere lokka Jarmo ut av hiet sitt. Consequenses will never be the same! You done goofed! true story! btw hvorfor er ikke du moderator? er det fordi du alltid kverulerer eller er sarkastisk ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å skryte over sex er å skryte over sex. Det med de mindreårige jentene til Nstin var kanskje litt over the top. Klarer ikke helt å se på den tråden som skryt. Dog, Nstin sine poster var jo episke. Det beste var når han tok hu jenta som blødde slik han svimte av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vi har da hatt i alle fall 3! Ja, men da var ikke jeg i Trondheim Ikke min feil. Men vi kan gjerne ha et nytt et, i alle fall om du får med deg typen din. Jeg vil treffe'n. ^^ Er med på det han og vettu Flottærs! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan jeg unngå å bry meg? Altså, her kommer det en random bruker som begynner å snakke om hvor mange ganger jeg har hatt sex. Så kommer flere og flere med påstander som ikke er sanne. Og de kaller meg ting jeg ikke syns er hyggelig i det hele tatt. Random bruker? Skitsnack! Jeg er en høyt respektert mann på dette forumet, tenk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. Jepp! Helt enig med Eplefe.. ^^ Da går vi over til helt noe annet, se der,-------> en fugl. Ps. neste bruker med nærgående persondiskusjoner får en liten prat med meg. Eller en stor... ^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og hvor mye erfaring tror du jeg har med jenter? Ikke mye, ifølge samtale-evnen din på msn. Kommer til å være støl hele desember. Det der var etter seks minutter. Forlk bare fortsetter å like. Situps er da ingenting? Du skulle valgt pushups, med beina opp etter veggen. Åssen ville du ført samtalen da? Virker som du er erfaren! Jeg bare skrev feil, det er pushups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg