Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Og brorparten av alle kåte forumbrukere som legger an på den stakkars jenta kommer ikke til å skremme henne vekk? Jeg skulle egentlig holde meg for god for dette. Hvis hun har hatt syv sexpartnere har hun sikkert ingenting i mot oppmerksomheten... Endret 30. november 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. Jeg oppfører meg ikke som en liten unge, for jeg er ikke en horete jentunge som skryter på nettet om hvor mange peniser jeg har hatt i ræva mi. om det ikke er noe å skryte av, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hvis hun har hatt syv sexpartnere har hun sikkert ingenting i mot oppmerksomheten... Haha. Jeg tenkte på det samme - men skånte hun for den kommentaren. Endret 30. november 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg oppfører meg ikke som en liten unge, for jeg er ikke en horete jentunge som skryter på nettet om hvor mange peniser jeg har hatt i ræva mi. Det er absolutt ingen her som skryter på seg sex. Om du er innom en tråd om hvor mange partnere du har, er meningen at man skal holde seg til trådens tema og svare i samme stil. Hva så om hun hatt 3 eller 7 partnere? Hva så om hun lyver eller ikke? Man kan anta mye rart, men å anklage folk uten basis blir for dumt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 du er en liten forum mamma du Hadde jeg vært mammaen til en fjortenåring med syv sexpartnere hadde jeg vært en stykk sint mamma som hadde halt datteren sin til gynekologen for å sjekke etter kjønnssykdommer. mente i som at du passer på og beskytter de nye her! Oh, you. Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. derfor noen av oss holder på og hacke pcen til alle forum jentene MOHAHAHAH aktiverer webkamera på inntil flere as we speak! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og jeg som trodde telefonselging skulle bli kjedelig! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og brorparten av alle kåte forumbrukere som legger an på den stakkars jenta kommer ikke til å skremme henne vekk? Jeg skulle egentlig holde meg for god for dette. Hvis hun har hatt syv sexpartnere har hun sikkert ingenting i mot oppmerksomheten... oh no you dident! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. Jeg oppfører meg ikke som en liten unge, for jeg er ikke en horete jentunge som skryter på nettet om hvor mange peniser jeg har hatt i ræva mi. Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 n0O_o: Hvem er du? Meg: Skjenner du ikke igjen bildet mitt? (var samme bilde på MSN som avataren min her) n0O_o: Nope. Meg: http://www.linktilbrukeren.min n0O_o: Aha. Meg: Prøver meg på småprat. n0O_o: 0k. Og da gadd jeg ikke Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dere altså Keep it coming så jeg har noe å lese til maten er ferdig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Noen her som har vært ute en vinternatt før da, for å si det sånn. /facepalm 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 *raudmar og får dårleg samvit etter å ha lest Slimda sine innlegg* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og da gadd jeg ikke Woo, reneste don juan Zoro! For en forførerisk samtaleteknikk! ... 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. For hva? Hvis du rapportere min post skal du legge merke til at jeg aldri nevnte noen navn eller relaterte til noen personer. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Nei, fordi du har hatt 7 forskjellige partnere før du har fylt 15. Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Ja, det forandrer virkelig på saken Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Du hadde helt sikkert en kjempegod grunn til å skrive om sexlivet ditt på internett. Du er akkurat som Nstin, skriver for å vise hvor mye fitte du får. Owait. Herregud, idiot. Der har du et personangrep. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Nå har jeg rapportert mange her. Ofte det eneste som hjelper. Ikke svar folk når de provoserer deg. Bare overse dem. Svarer du så gir du dem mer ved til bålet. Endret 30. november 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. "Ooooooh, erru løøøs eller!?!?!?" Syns det blir litt kjedelig å debatere på denne måten. Ja takk til frisinnede og ærlige kvinner (og jenter). 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg rapportert mange her. Er jeg horete fordi jeg har hatt sex 7 ganger? Jeg kjenner mange på trinnet mitt som har hatt mer. Og jeg skryter vel for faen ikke av det. Jeg skrev bare i den tråden, også skal alle begynne å lage alt mulig ut av det. Herregud, idiot. Vil du ha et tips fra en annen jente? Drit i hva de sier om sexlivet ditt, så mister de mye av interessen. Forsåvidt er 7 ganger lite. Det er en dårlig uke, det. eplefe kan vi treffes en gang? du virker awesome! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Gone??? Endret 30. november 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg