Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant. Fordi du blir missunnelig? Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg. Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk? Just sayin' Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det er virkelig intressant å høre om andre forumbrukeres sexliv. henger meg på den. spesielt når det gjelder 14 år gamle jenter. feed the dirty fantasy! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 EDIT: Seriøst. 14? Nei. 20 år gammel mann. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hjemme fra jobb, prøvde meg på noen marsipankuler med mandler og sjokolade, men gikk dårlig. Hva gikk galt? Smakte du på sjokoladen underveis og så var det plutselig ikke noe igjen. Det har skjedd meg et par ganger. Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant. Fordi du blir missunnelig? Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg. Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk? Just sayin' tja, gjør jo ting litt mer realistisk da.. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 fra en forumbruker med elendig språk? Tusen takk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 du er en liten forum mamma du Hadde jeg vært mammaen til en fjortenåring med syv sexpartnere hadde jeg vært en stykk sint mamma som hadde halt datteren sin til gynekologen for å sjekke etter kjønnssykdommer. Oh, you. Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ho ho ho. Her går det hett får seg. Ro dere ned før jeg henter Runar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. Sjokolade er en foræderisk ingrediens. Ikke bare er den forførende god, den liker også å lure deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Svært så barnslige folk var her om kring da. Bare fordi noen ikke er vant med alle sider av internett, betyr ikke at dere trenger å kjøre over dem heller. Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Pinup: Bruk smør neste gang. Bare pittelitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 fra en forumbruker med elendig språk? Tusen takk. Er nok ikke ment mot deg. Heller ment mot de uttalige anonymposterne i seksualforumet som ikke tenker på hvordan de ordlegger seg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Nej.... let there be light so I can take som pictureeeeees... Film kom i posten i dag Fomapan 100/36 b&w Endret 30. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Svært så barnslige folk var her om kring da. Bare fordi noen ikke er vant med alle sider av internett, betyr ikke at dere trenger å kjøre over dem heller. Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. finne noen på deres egen størrelse! Edit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sjokolade er kjempeenkelt å lage. 1. Stopp innom butikken og kjøp ingredienser*. 2. Sett deg i stua. 3. Pakk opp ingrediensene. 4. Spis. (*ingredienser = sjokolade*) 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 14 år og en jente. Jeg tror på deg. La til på msn, prøvde å få igang småprat. Men samtalen døde fort når min småprat bare ble besvart med: "0k." Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. Og brorparten av alle kåte forumbrukere som legger an på den stakkars jenta kommer ikke til å skremme henne vekk? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Edit Tja, vanskelig å finne forumtroll på den størrelsen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 finner det smålig forstyrrende at allerede halve forumet har hatt kontakt med henne.. etter 1 uke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg tror på deg. La til på msn, prøvde å få igang småprat. Men samtalen døde fort når min småprat bare ble besvart med: "0k." Du er vel bare ikke interessant da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg