Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant.

Fordi du blir missunnelig?

Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg.

Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk?

Just sayin'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemme fra jobb, prøvde meg på noen marsipankuler med mandler og sjokolade, men gikk dårlig. :thumbdown:

Hva gikk galt? Smakte du på sjokoladen underveis og så var det plutselig ikke noe igjen. Det har skjedd meg et par ganger.

Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant.

Fordi du blir missunnelig?

Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg.

Hvis jeg skulle lest om sex hadde jeg vel dratt frem en erotisk novelle istedenfor en dårlig skildret seksuell opplevelse fra en forumbruker med elendig språk?

Just sayin'

tja, gjør jo ting litt mer realistisk da..

Lenke til kommentar

du er en liten forum mamma du :D

Hadde jeg vært mammaen til en fjortenåring med syv sexpartnere hadde jeg vært en stykk sint mamma som hadde halt datteren sin til gynekologen for å sjekke etter kjønnssykdommer.

Oh, you. :love:

Yeahyeah. Dere skremmer henne vekk, og så går dere tilbake til å sutre om at det er så lite jenter her når noen er kåte og frustrerte igjen. Sigh. :wee:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neei, men kunne godt ha skjedd. Jeg synes sjokoladesausen ble litt for tjukk, så jeg helte oppi litt vann (...) og da ble den for tynn og stivnet ikke ordentlig, så når jeg la de i en boks og skulle hjem, så var det en stor klump da jeg var hjemme. :dontgetit:

Sjokolade er en foræderisk ingrediens. Ikke bare er den forførende god, den liker også å lure deg.
Lenke til kommentar

Svært så barnslige folk var her om kring da. Bare fordi noen ikke er vant med alle sider av internett, betyr ikke at dere trenger å kjøre over dem heller. Voks opp litt, og slutt å oppføre dere som småunger. finne noen på deres egen størrelse!

Editok_dremel.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...