Hashtægg Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Vista er kos da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 OMG! Skal ingenting virke med Vista lenger?Først antivirusen, så bildeprogrammet, så Guitar Hero 3 og nå Winamp. >< På lanet jeg er på så skulle jeg laste ned et program over DC++ på huben til Lanet selv, forbanna herk når programmet ikke greier å lage mappen downloads, men det jeg lastet ned havnet der -.-' Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Underpants: Ein skriv ikkje "da" på nynorsk, ein skriv "då". Her skjer det lite, om ikkje noko i det heile tatt. Eg høyrer "Still Alive" og prøvar å muntre meg sjølv opp. Look at me still talking when there's science to do! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Takk, Eplefe. Då lærte eg det òg. Eg veit ikkje om eg skal ete polarbrød eller nudler. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Underpants: Ein skriv ikkje "da" på nynorsk, ein skriv "då". Her skjer det lite, om ikkje noko i det heile tatt. Eg høyrer "Still Alive" og prøvar å muntre meg sjølv opp. Look at me still talking when there's science to do! Frøken Strøken er gravid Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg er sur. Jeg er faen meg fremdeles sjuk, og det har vart i 6 dager nå. Jeg får heller ikke kommet meg ut, eller gjort noe med venner... Argh *hoste seg i hjel* Hva skjer her? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Underpants: Ein skriv ikkje "da" på nynorsk, ein skriv "då". Her skjer det lite, om ikkje noko i det heile tatt. Eg høyrer "Still Alive" og prøvar å muntre meg sjølv opp. Look at me still talking when there's science to do! Jeg har den som ringetone. It's hard to overstate my satisfaction. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Underpants: Ein skriv ikkje "da" på nynorsk, ein skriv "då". Her skjer det lite, om ikkje noko i det heile tatt. Eg høyrer "Still Alive" og prøvar å muntre meg sjølv opp. Look at me still talking when there's science to do! Kva er galen eigentleg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, eg har berre hatt ein litt småkjip natt. Mareritt og sånn. Ikkje så veldig kjekt at det gjer noko. Eg trur eg må ha Still Alive som ringetone eg òg. No har eg Super Mario Bros. Theme, men eg burte skifte snart. Eg trur eg skal ta og overføre nokon fleire ringetonar når eg kjem heim. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Eg drøymde om ein hot asiat. Ikkje det at dykk trenge å vite meir. Endret 19. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eplefe du skriv nynorsk!! eg likar deg betre no Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eplefe du skriv nynorsk!! eg likar deg betre no Nynorsk er det som eiar då. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg drøymde om ein hot asiat.Ikkje det at dykk trenge å vite meir. Med eller uten penis? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg drøymde om ein hot asiat.Ikkje det at dykk trenge å vite meir. alg g hadde og ein gong ein draum om det Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Eg drøymde om ein hot asiat. Jeg drømte om at jeg endelig fikk trent... Jeg er blitt gal av å sitte inne i huset, nå må jeg bli frisk. Eller så begynner jeg å drømme om sauer og grønne enger snart... Herregud, jeg sliter sikkelig... Edit: Just for the records; hadde asiaten tentakler? Endret 19. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eplefe du skriv nynorsk!! eg likar deg betre no Nynorsk er det som eiar då. eg veit ,det eigar mest av alt <3<3 eg kan skrive bokmål og ein gong i blandt, men eg meiner det burde vore forboten Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg drøymde om ein hot asiat.Ikkje det at dykk trenge å vite meir. Med eller uten penis? Eg sa dykk ikkje trengde å vite meir! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Verboten. Slutt å poste så fort, wtf. Endret 19. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg skriv nynorsk ein gong i blant. Som oftest når eg kjedar meg eller ikkje har noko betre å ta meg til enn å øva. Eg lik nynorsk, brukar det ofte når eg skriv dikt og sånn. Einaste er at eg hatar word si retting når det kjem til nynorsk. Jævla programmet rettar meg feil. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) noken andre som ser reprisen på hotel cæcar no eller? dei gamle episodene er best. Endret 19. februar 2008 av Alastor Fjernet unødvendig tegnsetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg