dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bruker man fortsatt msn? Lol. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har dere noen gang drømt om Runar? Ja! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 var på tide at den internforumwikien endelig kom og oppklarte hva folk mente! Jeg må bare kverulere hver gang jeg får sjansen. Detta veit dere. Har dere noen gang drømt om Runar? Ja! :!: Jeg også. Eller jeg drømte jeg satt på forumet og han var en av de som posta. Jeg husker ikke hva da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 var på tide at den internforumwikien endelig kom og oppklarte hva folk mente! Jeg må bare briefe litt om mine fantastiske kunnskaper hver gang jeg får sjansen. Detta veit dere. Har dere noen gang drømt om Runar? Ja! :!: Jeg også. Eller jeg drømte jeg satt på forumet og han var en av de som posta. Jeg husker ikke hva da. Jeg har drømt om deg også, bare så du vet det 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 60 år og en mann. Kan du gi faen? 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har drømt om deg også, bare så du vet det Gudskjelov. Jeg var redd jeg hadde blitt utelatt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I natt drømte jeg at jeg barberte meg, men skjegget ble ikke borte... Og da jeg våknet, fullstendig i tåkeheimen, skjønte jeg ingenting da jeg tok meg rundt haken og kjente null skjegg. Og i går, drømte jeg at jeg spiste kebab. Jeg har merkelige drømmer... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har drømt om deg også, bare så du vet det Gudskjelov. Jeg var redd jeg hadde blitt utelatt. :!: Stakkars Linda er litt nybegynner Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hallo, la jentungen være i fred. Hun valgte å dele at hun har hatt syv sexpartnere, for alt dere vet har hun hatt trekanter og gangbangs, men det er hennes historie å fortelle. Og for alt dere vet så løy hun/misforsto hun og trodde det var antall ligg. Jeg tviler, men for å være helt ærlig så driter jeg i det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hjemme fra jobb, prøvde meg på noen marsipankuler med mandler og sjokolade, men gikk dårlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ny juleavatar gitt, jeg har blitt spansk og Wheelman kan vel ta all æren for det. Takk hjulpus. Endret 30. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hallo, la jentungen være i fred. Hun valgte å dele at hun har hatt syv sexpartnere, for alt dere vet har hun hatt trekanter og gangbangs, men det er hennes historie å fortelle. Og for alt dere vet så løy hun/misforsto hun og trodde det var antall ligg. Jeg tviler, men for å være helt ærlig så driter jeg i det. du er en liten forum mamma du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hjemme fra jobb, prøvde meg på noen marsipankuler med mandler og sjokolade, men gikk dårlig. Hva gikk galt? Smakte du på sjokoladen underveis og så var det plutselig ikke noe igjen. Det har skjedd meg et par ganger. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det er virkelig intressant å høre om andre forumbrukeres sexliv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Å lese om andre forumisters sexliv (folk som jeg aldri har møtt på ekte, ei heller har planer om) er veldig lite interessant. Fordi du blir missunnelig? Jeg synes det er kjempeinteressant, jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hallo, la jentungen være i fred. Hun valgte å dele at hun har hatt syv sexpartnere, for alt dere vet har hun hatt trekanter og gangbangs, men det er hennes historie å fortelle. Og for alt dere vet så løy hun/misforsto hun og trodde det var antall ligg. Jeg tviler, men for å være helt ærlig så driter jeg i det. Oh, you. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg synes det er virkelig intressant å høre om andre forumbrukeres sexliv. henger meg på den. spesielt når det gjelder 14 år gamle jenter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg også. EDIT: Seriøst. 14? Endret 30. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 60 år og en mann. Kan du gi faen? på Internett, så blir folk idioter! På internett hva? Du glemte å fullføre setningen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg