Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på tide at den internforumwikien endelig kom og oppklarte hva folk mente!

Jeg må bare kverulere hver gang jeg får sjansen. Detta veit dere.

Har dere noen gang drømt om Runar?

Ja! :!:

Jeg også. Eller jeg drømte jeg satt på forumet og han var en av de som posta. Jeg husker ikke hva da.
Lenke til kommentar

var på tide at den internforumwikien endelig kom og oppklarte hva folk mente!

Jeg må bare briefe litt om mine fantastiske kunnskaper hver gang jeg får sjansen. Detta veit dere.

:dremel:

Har dere noen gang drømt om Runar?

Ja! :!:

Jeg også. Eller jeg drømte jeg satt på forumet og han var en av de som posta. Jeg husker ikke hva da.

Jeg har drømt om deg også, bare så du vet det :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo, la jentungen være i fred. Hun valgte å dele at hun har hatt syv sexpartnere, for alt dere vet har hun hatt trekanter og gangbangs, men det er hennes historie å fortelle. Og for alt dere vet så løy hun/misforsto hun og trodde det var antall ligg. Jeg tviler, men for å være helt ærlig så driter jeg i det.

Lenke til kommentar

Hallo, la jentungen være i fred. Hun valgte å dele at hun har hatt syv sexpartnere, for alt dere vet har hun hatt trekanter og gangbangs, men det er hennes historie å fortelle. Og for alt dere vet så løy hun/misforsto hun og trodde det var antall ligg. Jeg tviler, men for å være helt ærlig så driter jeg i det.

du er en liten forum mamma du :D

Lenke til kommentar

Oh, you. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...