dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I dnfk repeteres alt. Datasmurfs kløende hud og andre småproblemer som døgnsrytme og nikotinbehov. L4r5 små kommentarer med dype undertoner. Sexfantasier. 3kanter og gangbanging. Nstins tukter i pedovanen, og mye mer! Og Nå er N0oOos sexliv med på denne lista og vil nok gå igjen mange ganger, ikke forvent at noe blir annerledes her Awww. Jeg går glipp av for mye. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I dnfk repeteres alt. Datasmurfs kløende hud og andre småproblemer som døgnsrytme og nikotinbehov. L4r5 små kommentarer med dype undertoner. Sexfantasier. 3kanter og gangbanging. Nstins tukter i pedovanen, og mye mer! Og Nå er N0oOos sexliv med på denne lista og vil nok gå igjen mange ganger, ikke forvent at noe blir annerledes her lurer på om Nstins har vært på ho :O Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dancing on the stream if you se a crocodile, don't forget to scream Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 og så dreven i faget :O skal si jentene er mye villigere horete nå enn når jeg var så ung Fixed. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 og så dreven i faget :O skal si jentene er mye villigere horete nå enn når jeg var så ung Fixed. Og det liker vi! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 14 år og en jente. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 og så dreven i faget :O skal si jentene er mye villigere horete nå enn når jeg var så ung Fixed. Og det liker vi! ja faktisk, e vil bli 14 igjen linda har du blokket meg på msn? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Tro hva dere vil, men jeg er 14 år og en jente. Hvordan er det nå igjen de løser slikt på 4chan? Altså det å bevise om personen de har på bildet er dem selv? Endret 30. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Denne diskusjonen har vi vore igjennom før. Treng sannsynlegvis ikkje å ha den om att. Jeg har ikke fått den med meg. Jeg tror nO0_O er en 20 år gammel dude. That would be fun. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 14 år og en jente. Jeg tror på deg. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 60 år og en mann. Kan du gi faen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan du gi faen? Slapp helt av, det er bare sånn internet funker. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tro hva dere vil, men jeg er 60 år og en mann. Kan du gi faen? på Internett, så blir folk idioter! men har du blokkert meg på msn? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan du gi faen? Ikke vær så sinna, da. Kjenner mange som er verre enn deg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yavel: Om de ikke svarer, har nok folk blokket deg. Internett er elsk da. Idiotene er den eneste grunnen til at jeg fortsatt henger her. Eller.. for å rette på det. Kom tilbake hit. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan du gi faen? Ikke vær så sinna, da. Kjenner mange som er verre enn deg. Kjenner ikke så mange som er verre enn deg. men har du blokkert meg på msn? Nei. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God kveld, din tøs. Hvorfor? Tøs betyr jente. Hverken mer eller mindre. Blir ofte forvekslet med den nedsettende betegnelsen trekketøs som betyr hore. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God kveld, din tøs. Hvorfor? Tøs betyr jente. Hverken mer eller mindre. Blir ofte forvekslet med den nedsettende betegnelsen trekketøs som betyr hore. var på tide at den internforumwikien endelig kom og oppklarte hva folk mente! Yavel: Om de ikke svarer, har nok folk blokket deg. Internett er elsk da. Idiotene er den eneste grunnen til at jeg fortsatt henger her. Eller.. for å rette på det. Kom tilbake hit. e vet, føler meg litt såret blir nesten litt trist dere finner meg i garasjen............................................................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg