Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så det er så lett å lage en sånn her sak Tydeligvis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så det er så lett å lage en sånn her sak Tydeligvis Moderatormelding Vel.. Tydeligvis Jeg er sulten Så skal jeg stikke opp på konsert kl 2000...høre på et kor som en jeg bor sammen med er i...samme koret som plutselig invaderte kollektivet her. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så det er så lett å lage en sånn her sak Tydeligvis Og en slik? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan det bli for mye? oODet er jo de to mest episke tingene. Kombinert! Blir litt mye fett litt for tidlig på dagen, gitt. Ah ... Deg om det. Jeg trenger mer spekk, for jeg fryser. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og en slik? Ja denne også Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor i helvette blir ikke jeg! JEG! med over 600 plusser nominert som åretsbruker?! Dere er ikke mine venner lengre! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor i helvette blir ikke jeg! JEG! med over 600 plusser nominert som åretsbruker?! Dere er ikke mine venner lengre! Hvor er tråden? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 her Men nå er det forseint å nominere meg, nå har jeg krøpet til korset Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor i helvette blir ikke jeg! JEG! med over 600 plusser nominert som åretsbruker?! Dere er ikke mine venner lengre! Kunne godt nominert deg jeg, hadde jeg bare kjent deg, eller hatt en god grunn til å nominere deg. Akkurat nå har jeg bare såvidt sett deg på forumet, og derfor ser jeg ingen grunn til å nominere deg. Ikke ta det personlig, men det er flere andre personer jeg heller ville sett nominert som gjør en utrolig god jobb innenfor sitt felt her på forumet, og etter det jeg har sett har ikke du tilbudt noenting for noen. Ikke det at jeg heller har gjort noen betydelig ting her på forumet og det er derfor jeg ikke er overrasket over at jeg ikke er nominert. Ta det heller som et tips til å gjøre deg mer prominert på forumet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ikke ta det for seriøst Jeg vet, jeg skriver bare tull. Endret 30. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ingen nominerte meg.. Jeg er såå... Bryr meg egentlig ikke. Jeg liker ikke oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg er nominert, så det er åpenbart at det i hvertfall finnes en vettug bruker her på forumet som tar i mot min kunnskap og kløkt med åpne armer. Jeg kommer til å rage somalian style om jeg ikke vinner Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det betyr med øks? :O Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 På denne siden star det: A picture of Gandalf the Grey (from The Lord of the Rings) can be seen in the collection of great wizards in Professor Dumbledore’s study in Harry Potter and the Chamber of Secrets.f Har lett i filmen og de eneste gangene vi er på kontoret til Humlesnurr er ved 1t10min og 2t12min, men jeg finner ham ikke. Noen som har litt tid tilovers som gidder å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det betyr med øks? :O Nei. Skal kapre forumet og kreve penger for å frigi det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du kan fortsatt bruke øks da Isåfall blir det true somalian rage. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe star wars knights of the old republic til en av dere på steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe star wars knights of the old republic til en av dere på steam. Sier ikke nei takk. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ros73m7xBRA&feature=player_embedded Dakkar liten, synes så synd på han da han snur seg inn i hjørnet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har ikke steamen din så uansett^^;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg