MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Auch. Men altså. Du er lærling? Har du din del av kontrakten og sånt da? Regner med at bedrifter som har lærlinger får en eller annen form for oppfølgning av skole osv? Snakk med de. Eventuelt arbeidstilsynet. Om du har kontrakt på at lønning skal utbetales til en viss dato hver måned, skal du ikke måtte vente ett halvt år og slikt. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Auch. Men altså. Du er lærling? Har du din del av kontrakten og sånt da? Regner med at bedrifter som har lærlinger får en eller annen form for oppfølgning av skole osv? Snakk med de. Eventuelt arbeidstilsynet. Om du har kontrakt på at lønning skal utbetales til en viss dato hver måned, skal du ikke måtte vente ett halvt år og slikt. har snakket med han fra opplæringskontoret, virker ikke som om han bryr seg, blir bare at vær gang hun lyver med div påstander så må jeg forhøre meg med han, om hva som er fakta! har også kontaktet fagforeningen, men den delen jeg hører under er: lua i henda organisasjon. fant også ut at, der jeg har bodd på jobb ikke er godkjent som bosted, så skulle derfor egentlig ha hatt utilpasstilegg, men det har hun "glemt" og nevne........... 2 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 har snakket med han fra opplæringskontoret, virker ikke som om han bryr seg, blir bare at vær gang hun lyver med div påstander så må jeg forhøre meg med han, om hva som er fakta! har også kontaktet fagforeningen, men den delen jeg hører under er: lua i henda organisasjon. fant også ut at, der jeg har bodd på jobb ikke er godkjent som bosted, så skulle derfor egentlig ha hatt utilpasstilegg, men det har hun "glemt" og nevne........... Usj.Vurdert å se om du kan finne ett annet sted å gå ut i lære da? 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 har snakket med han fra opplæringskontoret, virker ikke som om han bryr seg, blir bare at vær gang hun lyver med div påstander så må jeg forhøre meg med han, om hva som er fakta! har også kontaktet fagforeningen, men den delen jeg hører under er: lua i henda organisasjon. fant også ut at, der jeg har bodd på jobb ikke er godkjent som bosted, så skulle derfor egentlig ha hatt utilpasstilegg, men det har hun "glemt" og nevne........... Usj.Vurdert å se om du kan finne ett annet sted å gå ut i lære da? ja har det, men skal bare holde ut til september så er det over i ny jobb/skole.... er blitt alt for glad i skiftordningen vi har.... hadde det ikke vært for den så hadde jeg slutta for leeeeenge siden 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nesten så jeg gikk på veggen 2 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var det rutine-bytting av server hamstrene nå netopp? 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var det rutine-bytting av server hamstrene nå netopp? What? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vel, det kan godt være.. Jeg kom ikke inn på diskusjon.no nå nettop.. Det stod ikke " Bla bla bla stor last bla bla , men jeg kom ikke inn på siden engang.. Skjult serverproblem? Har de fortsatt de samme serverproblemene? Konspirasjon 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Trening er deilig! Spesiellt når man trener etter DENNE sangen! http://www.youtube.com/watch?v=68JkEjW0IPI Bruker selvsagt føttene mine... Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hva betyr '' ;; '' ? ser det er mange som bruker ;; når man chatter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hva betyr '' ;; '' ? ser det er mange som bruker ;; når man chatter http://www.urbandictionary.com/define.php?term=;; many meanings: sad,tear,confusion, etc. Andy:I'm feeling lonely today. Robert:ok;; Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har funnet en bil jeg så gjerne vil ha, men så mangler jeg 10k Chevrolet Blazer s10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så det er så lett å lage en sånn her sak Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I dag er jeg i usedvanlig bra humør. Så bra at jeg kan poste denne smileyen som jeg ikke har gjort på flere måneder. <-- Så glad er jeg!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan det bli for mye? oODet er jo de to mest episke tingene. Kombinert! Blir litt mye fett litt for tidlig på dagen, gitt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har funnet en bil jeg så gjerne vil ha, men så mangler jeg 10k Chevrolet Blazer s10 Sweet! Kule biler Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Trening er deilig! Spesiellt når man trener etter DENNE sangen! http://www.youtube.com/watch?v=68JkEjW0IPI Bruker selvsagt føttene mine... Hvilket mozart stykke er denne fra? Edit: Fant den! http://open.spotify.com/track/5EC6TYswqgioPNkIUYr7O1 Endret 30. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, noen som vet åssen de er å kjøre? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har funnet en bil jeg så gjerne vil ha, men så mangler jeg 10k Chevrolet Blazer s10 Sweet! Kule biler Å utrolig god å kjøre Må visst ønske meg peng i julegave i år så man får seg en sånn. Visst man flytter til fjells må man nesten ha en bil som kommer seg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg