Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt!

For 30k gjør jeg nesten alt, PM meg navn og adresse.

done and done, gjør det makabert, slik at det kommer på nyhetene, så jeg har bevis!

• Liker 2
Lenke til kommentar

betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt!

Omg. Hvorfor vil de ikke utbetale lønnen din da? D:

Btw: Vinterjakken jeg bestilte for en stund tilbake ble endelig sendt i dag. På tide. Trenger den nå som det er kaldt. Ikke til sommeren igjen. :) Men så lenge den ser bra ut sååå. :love:

Endret av MrBjoern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det starter men vil ikke være online nei... Fanden!

Skjer hos meg heletiden. Plutselig står det bare at den ikke kan koble seg til steam serverne fordi jeg ikke har nett, noe jeg helt klart har. Er dog bare vennenettverket og steam store som er nede, kan fortsatt kjøre alle spillene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Omg. Hvorfor vil de ikke utbetale lønnen din da? D:

Btw: Vinterjakken jeg bestilte for en stund tilbake ble endelig sendt i dag. På tide. Trenger den nå som det er kaldt. Ikke til sommeren igjen. :) Men så lenge den ser bra ut sååå. :love:

har bare vært rot fra den dama, tok et halvt år før jeg fikk min første lønning, jeg og henne hadde skrevet under på en kontrakt der jeg fikk relativt godt betalt, men denne "mistet" hun, i den nye så fikk jeg dårligere lønn. så ble jeg spurt om jeg ville gjøre en jobb over 2 måneder utenfor mitt fagfelt, jeg sa ja mot at jeg fikk samme lønn som de andre som skulle gjøre denne jobben, jeg er elektriker lærling. står ikke i min opplæringsplan at jeg skal male! hun sa ja, jeg skulle få fagarbeider lønn siden jeg var så grei og hjalp til på dette kjempe prosjektet...... har ikke sett et rødt øre!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...