Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal frem med plastjuletreet i mårra for å holde julestemninga i gang til juleaften. Plastjuletre? Skal da være ekte grantre, vel Skal hjem til jula og der har vi ekte tre Plastjuletreet er bare for stemning og kos nå i førjulstia. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har reist 9100km med tog de siste 3mnd. Det er ganske mye da. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har reist 9100km med tog de siste 3mnd. Det er ganske mye da. Dersom dere er i tvil over hvor mye dette er. Det er omtrent fra Seoul i Sør-Korea til Canberra i Australia. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er da ingenting. Jeg har reist i 3 døgn sammenhengende med ferje de siste 3 månedene. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Edit er noe dritt eller? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvem driver plusseraid? Vedkommende bør passe seg. Jeg har svart belte i buksevann 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ingen som driver med buksevann lenger. Er kniv som gjelder 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er da ingenting. Jeg har reist i 3 døgn sammenhengende med ferje de siste 3 månedene. 120t tog på 3mnd her. ... Jeg vil ha de timene tilbake. edit: Ja snittleif, edit er noe dritt. See what i did there? Endret 30. november 2010 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) FuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuck Steam vil ikke starte! hoooore! er visst mange rundt om i verden som har rapportert samme problemet i dag.. Endret 30. november 2010 av Kaketorsdag!<3 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bra at jeg ikke skrudde av PC-en i går, da. Satt den bare i ventemodus. Så Steam er oppe og kjører som vanlig her. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 FuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuck Steam vil ikke starte! hoooore! er visst mange rundt om i verden som har rapportert samme problemet i dag.. Syns jeg ser litt steam rundt ørene dine. 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 FuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuckFuck Steam vil ikke starte! hoooore! er visst mange rundt om i verden som har rapportert samme problemet i dag.. Hadde samme problemet, men det løste seg selv etter en stund. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt! 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det starter men vil ikke være online nei... Fanden! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt! For 30k gjør jeg nesten alt, PM meg navn og adresse. 3 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt! For 30k gjør jeg nesten alt, PM meg navn og adresse. done and done, gjør det makabert, slik at det kommer på nyhetene, så jeg har bevis! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Haha, makabert er mellomnavnet mitt. /plots 2 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt! Omg. Hvorfor vil de ikke utbetale lønnen din da? D: Btw: Vinterjakken jeg bestilte for en stund tilbake ble endelig sendt i dag. På tide. Trenger den nå som det er kaldt. Ikke til sommeren igjen. Men så lenge den ser bra ut sååå. Endret 30. november 2010 av MrBjoern 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det starter men vil ikke være online nei... Fanden! Skjer hos meg heletiden. Plutselig står det bare at den ikke kan koble seg til steam serverne fordi jeg ikke har nett, noe jeg helt klart har. Er dog bare vennenettverket og steam store som er nede, kan fortsatt kjøre alle spillene. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 betaler 30tusen til den som er villig til og drepe dama på lønns kontoret, som ikke vil gi meg betalt for arbeide mitt! Omg. Hvorfor vil de ikke utbetale lønnen din da? D: Btw: Vinterjakken jeg bestilte for en stund tilbake ble endelig sendt i dag. På tide. Trenger den nå som det er kaldt. Ikke til sommeren igjen. Men så lenge den ser bra ut sååå. har bare vært rot fra den dama, tok et halvt år før jeg fikk min første lønning, jeg og henne hadde skrevet under på en kontrakt der jeg fikk relativt godt betalt, men denne "mistet" hun, i den nye så fikk jeg dårligere lønn. så ble jeg spurt om jeg ville gjøre en jobb over 2 måneder utenfor mitt fagfelt, jeg sa ja mot at jeg fikk samme lønn som de andre som skulle gjøre denne jobben, jeg er elektriker lærling. står ikke i min opplæringsplan at jeg skal male! hun sa ja, jeg skulle få fagarbeider lønn siden jeg var så grei og hjalp til på dette kjempe prosjektet...... har ikke sett et rødt øre! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg