b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og da har man snakket med ny huseier. Får nøkkel på torsdag og flytter inn neste uke. Det blir stas. Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___. Hvor er det du har beveget deg i vårt kjære land? 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Litt lengre øst enn han var før. Han bor i Drammen nå. /svare for 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Er når jeg leser sånt jeg blir utrolig glad for at vi har varmekabler i hele leiligheta Det er nå det irriterer meg at det ikke finnes muligheter for alternativ oppvarming i en leilighet bygget i 2005. Pluss det faktumet at alt her er dekket med gips.. Har kjøpt inn gipsskruer for å få satt opp ovnen igjen, men tror ikke jeg stresser med det når jeg bare skal bo her en uke til. Biril: Tja, rett over elva. Jeg flytter fra 15min unna Drammen sentrum, til 10min unna Drammen sentrum i gangavstand. Så jeg klager ikke. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bare å brenne granbar det. Jeg velger å overse det du sa der. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tydeligvis ikke siden du kommenterer det... 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Biril: Tja, rett over elva. Jeg flytter fra 15min unna Drammen sentrum, til 10min unna Drammen sentrum i gangavstand. Så jeg klager ikke. Såpass ja 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gir en million til sex-undervisning i skolen. Vel, det er ikke for tidlig! 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 med og uten ramme? 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Såpass ja Jah. Gleder meg til å bo for meg selv igjen for å si det sånn. Bare det å slippe en gretten samboer som ALLTID henger etter med å betale leie, regninger og som i tillegg skal ha meg ut av huset sånn at han kan slippe å bli forstyrret når han skal knulle randoms. Oh JOY! Endret 30. november 2010 av MrBjoern 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Regnet kunne jo ha vært snø kanskje? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har fungerende ovn! Jeg har fungerende ovn! *danse rundt* 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har fungerende ovn! Jeg har fungerende ovn! *danse rundt* Jeg har varmekabler på badet. Og det er koselig her inne. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jah. Gleder meg til å bo for meg selv igjen for å si det sånn. Bare det å slippe en gretten samboer som ALLTID henger etter med å betale leie, regninger og som i tillegg skal ha meg ut av huset sånn at han kan slippe å bli forstyrret når han skal knulle randoms. Oh JOY! Er en utfordring å bo sammen med andre ja. Konstant gå å rydde etter andres rot tærer litt på til tider. Men så er det trivelige folk allikevel så...jah..love&hate 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Iblant kan det være slitsomt å bo med andre, ja...virker som om majoriteten av folket er noen jævla latsabber. =) Hater folk som ikke kan rydde opp etter seg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg fikk meg en liten støkk igår. Skrudde nettopp av TV-en etter en anime-episode, bærte middagsfatet til kjøkkenet og BAM... "så tomt kommer det til å bli i lang tid fremover". Au. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Iblant kan det være slitsomt å bo med andre, ja...virker som om majoriteten av folket er noen jævla latsabber. =) Hater folk som ikke kan rydde opp etter seg. Det værste er at vi har hadde det mer ryddig når vi var bare gutter som bodde her 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Altså, tidligere samboeren min har sagt til vennene mine, ikke meg, at han ville flytte ut fordi jeg rotet for meg. Samtidig som jeg var den eneste som faktisk ryddet og vasket her hjemme da. Jeg tok bare ikke hans rot hver gang. Nei uff, neste gang jeg flytter sammen med noen blir den dagen jeg og en eventuell kjæreste flytter sammen, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kvitknekt: Elsker deg. Takktakk 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg klarer å holde ting mye mer ryddig når jeg er aleine enn når jeg bor med andre. Så fort man er flere så blir det usikkerhet om hvem som skal ta hva og sånn og ender med at det blir mer rot. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Lurer på om man skal flytte til Gol etter nyttår? Får bo gratis hos min søster til jeg finner noe eget der. Da har man jo plutselig råd til å kjøpe seg bil igjen Savner å ha bil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg