Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og da har man snakket med ny huseier. Får nøkkel på torsdag og flytter inn neste uke. Det blir stas. :) Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___.

Hvor er det du har beveget deg i vårt kjære land? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er når jeg leser sånt jeg blir utrolig glad for at vi har varmekabler i hele leiligheta :love:

Det er nå det irriterer meg at det ikke finnes muligheter for alternativ oppvarming i en leilighet bygget i 2005. Pluss det faktumet at alt her er dekket med gips.. Har kjøpt inn gipsskruer for å få satt opp ovnen igjen, men tror ikke jeg stresser med det når jeg bare skal bo her en uke til. :)

Biril: Tja, rett over elva. Jeg flytter fra 15min unna Drammen sentrum, til 10min unna Drammen sentrum i gangavstand. Så jeg klager ikke. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Såpass ja :)

Jah. :) Gleder meg til å bo for meg selv igjen for å si det sånn. Bare det å slippe en gretten samboer som ALLTID henger etter med å betale leie, regninger og som i tillegg skal ha meg ut av huset sånn at han kan slippe å bli forstyrret når han skal knulle randoms. Oh JOY! :D

Endret av MrBjoern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jah. :) Gleder meg til å bo for meg selv igjen for å si det sånn. Bare det å slippe en gretten samboer som ALLTID henger etter med å betale leie, regninger og som i tillegg skal ha meg ut av huset sånn at han kan slippe å bli forstyrret når han skal knulle randoms. Oh JOY! :D

Er en utfordring å bo sammen med andre ja. Konstant gå å rydde etter andres rot tærer litt på til tider. Men så er det trivelige folk allikevel så...jah..love&hate ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, tidligere samboeren min har sagt til vennene mine, ikke meg, at han ville flytte ut fordi jeg rotet for meg. Samtidig som jeg var den eneste som faktisk ryddet og vasket her hjemme da. Jeg tok bare ikke hans rot hver gang. :) Nei uff, neste gang jeg flytter sammen med noen blir den dagen jeg og en eventuell kjæreste flytter sammen, tror jeg. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...