Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg er faktisk veldig lite julete av meg. Skal ikke pynte eller noen ting. Eneste som minner om jul er juleavatren min her. Også drikker jeg en julebrus i ny og ne. Skal kjøpe litt juleøl og. Må smake dahls sin den er sikkert godgod.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk veldig lite julete av meg. Skal ikke pynte eller noen ting. Eneste som minner om jul er juleavatren min her. Også drikker jeg en julebrus i ny og ne. Skal kjøpe litt juleøl og. Må smake dahls sin den er sikkert godgod.

Juleøl er digg! :thumbs:

Du må slutte å være så jævlig negativ hele tida, Glimti.

En del andre du burde si det til først...

Lenke til kommentar

Jeg skal frem med plastjuletreet i mårra for å holde julestemninga i gang til juleaften.

Plastjuletre?ermm.gif Skal da være ekte grantre, velermm.gif

Støtter den. Du kommer jo ikke i skikkelig julestemning uten gran lukten.

Edit: b-real: Hvis man går for edelgran slipper man at det drysser barnåler. Har heller ikke sett en eneste bananflue som tåler frosten.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Man må også passe på og behandle grana rett for å unngå mye rying. Kutt den ned (eller kjøp kansje) og la den stå i et kaldt rom noen dager, før den settes inn i varmen.

Lenke til kommentar

Og da har man snakket med ny huseier. Får nøkkel på torsdag og flytter inn neste uke. Det blir stas. :) Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___.

Er når jeg leser sånt jeg blir utrolig glad for at vi har varmekabler i hele leiligheta :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...