After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ellers takk, men jeg gidder ikke det skomakermølet en gang til. Sluttet å interesserer meg for svært mange år siden. Hva var poenget? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det var frk. Antijul! Edit: Jul i skomakergata er kos Endret 30. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Pragmatikklesing, te og muffins Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hun tullingen som ikke ville ha julepynt før julaften? Litt forskjell der... Jeg har båret opp julepynten for å begynne å pynte i morgen og skal handle julebrus og julehefter i dag for å ha på sengen i morgen, men å vente en dag til er null problem! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg er faktisk veldig lite julete av meg. Skal ikke pynte eller noen ting. Eneste som minner om jul er juleavatren min her. Også drikker jeg en julebrus i ny og ne. Skal kjøpe litt juleøl og. Må smake dahls sin den er sikkert godgod. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 I morgen blir det julebrus også Drakk 10 flasker julebrus på søndag, og 4 i går Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du må slutte å være så jævlig negativ hele tida, Glimti. 4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal frem med plastjuletreet i mårra for å holde julestemninga i gang til juleaften. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg er faktisk veldig lite julete av meg. Skal ikke pynte eller noen ting. Eneste som minner om jul er juleavatren min her. Også drikker jeg en julebrus i ny og ne. Skal kjøpe litt juleøl og. Må smake dahls sin den er sikkert godgod. Juleøl er digg! Du må slutte å være så jævlig negativ hele tida, Glimti. En del andre du burde si det til først... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal frem med plastjuletreet i mårra for å holde julestemninga i gang til juleaften. Plastjuletre? Skal da være ekte grantre, vel 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ekte jule tre er jævlig stress da, drysser og hele pakka og har med seg små bananfluedritfluer som en aldri blir kvitt. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Jeg skal frem med plastjuletreet i mårra for å holde julestemninga i gang til juleaften. Plastjuletre? Skal da være ekte grantre, vel Støtter den. Du kommer jo ikke i skikkelig julestemning uten gran lukten. Edit: b-real: Hvis man går for edelgran slipper man at det drysser barnåler. Har heller ikke sett en eneste bananflue som tåler frosten. Endret 30. november 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da har du feil type tre! Edelgran 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Selvsagt har man edelgran...hellu i luken! Endret 30. november 2010 av b-real 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Man må også passe på og behandle grana rett for å unngå mye rying. Kutt den ned (eller kjøp kansje) og la den stå i et kaldt rom noen dager, før den settes inn i varmen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Holder meg til julestjerne i år azz. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Støtter den. Du kommer jo ikke i skikkelig julestemning uten gran lukten. Bare å brenne granbar det. 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og da har man snakket med ny huseier. Får nøkkel på torsdag og flytter inn neste uke. Det blir stas. Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grattis med nytt bosted da. Dog litt kjedelig med soveplass... 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Atm må jeg ligge på badet fordi det er det eneste stedet med varme. Siden moren til eks samboeren min klarte å rive ned panelovnen vi hadde i stuen da hun vasket ut for han. .___. Er når jeg leser sånt jeg blir utrolig glad for at vi har varmekabler i hele leiligheta 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg