Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God dag folkens God? Absolutt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette er så epic win. Og metter skremmende mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hvis de etterhvert tør å legge fra seg manus i to sekunder så kan jeg se et potensiale da. Skal sies at jeg ikke har sett det, men Top Gear er jo Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May Enig. Men jeg må legge til en ting. Nå som jeg har sett hele episoden så la jeg merke til at de gangene de tydelig improviserte så virket showet bedre. Så det er nok bare det at de ikke er rutinerte enda. Edit: Blind Drift var faktisk morsomt å se. Endret 30. november 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis de etterhvert tør å legge fra seg manus i to sekunder så kan jeg se et potensiale da. Skal sies at jeg ikke har sett det, men Top Gear er jo Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May Enig. Men jeg må legge til en ting. Nå som jeg har sett hele episoden så la jeg merke til at de gangene de tydelig improviserte så virket showet bedre. Så det er nok bare det at de ikke er rutinerte enda. Edit: Blind Drift var faktisk morsomt å se. Jeg får ta en titt på det tror jeg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dette er så epic win. Og metter skremmende mye. Bacon er godt det altså, men ostegratinert bacon blir litt møe for min del. Bønner kan jeg ikke spise. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Great... Siste fridagen før jeg skal på jobb og hele dagen blir ødelagt fordi jeg sov litt feil og endte opp med migrene ... FUCKING A! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Great... Siste fridagen før jeg skal på jobb og hele dagen blir ødelagt fordi jeg sov litt feil og endte opp med migrene ... FUCKING A! Tips; Legg deg, lukk igjen øynene og vent. Det er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det er ganske vanskelig når du har en nakke som er på jordet om den ikke ligger i rett stilling ... Tror du og at det kanskje er morsomt å gå rundt en hel jævla dag med lås nakke, intense smerter fra bakhodet og kvalme bare fordi jeg sov feil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sist jeg spiste tomatbønner og bacon prompa jeg hull i trusa i to dager etterpå.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det er ganske vanskelig når du har en nakke som er på jordet om den ikke ligger i rett stilling ... Tror du og at det kanskje er morsomt å gå rundt en hel jævla dag med lås nakke, intense smerter fra bakhodet og kvalme bare fordi jeg sov feil? Ja. Ja, det tror jeg Sist jeg spiste tomatbønner og bacon prompa jeg hull i trusa i to dager etterpå.. Bruker du truser? Endret 30. november 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Great... Siste fridagen før jeg skal på jobb og hele dagen blir ødelagt fordi jeg sov litt feil og endte opp med migrene ... FUCKING A! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Huff, man er visst tvunget til et liv i mørket med persiennene nede. Tiny klikker internasjonalt visst man har dem oppe å han ser en fugl fly forbi. Når vi er ute enser han dem ikke en gang. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Gresset er grønnere ... Edit: Oh, hey, goooood morning everybody! Endret 30. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Great... Siste fridagen før jeg skal på jobb og hele dagen blir ødelagt fordi jeg sov litt feil og endte opp med migrene ... FUCKING A! Du sov deg til migrene? Snakk om defekt kropp. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du har en merksnodig hund Kim ... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Du har en merksnodig hund Kim ... Ja kan si meg enig der Noen som vet om en bra side å selge bilstereo på? Ikke finn.no Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Great... Siste fridagen før jeg skal på jobb og hele dagen blir ødelagt fordi jeg sov litt feil og endte opp med migrene ... FUCKING A! Du sov deg til migrene? Snakk om defekt kropp. Ikke egentlig. Migrena mi kommer av muskelsmerter. Så det å sove for hardt eller i en fucka posisjon er en av mange faktorer som tirrer til migrene. Kan tilogmed få migrene om jeg blir rød og varm på ørene . Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Fant en youtubefilm av meg for 7 mnd og 14 kg siden. Tror jeg DØR. Er det lov å legge ut filmer uten å si ifra? Endret 30. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fant en youtubefilm av meg for 7 mnd og 14 kg siden. Tror jeg DØR. Er det lov å legge ut filmer uten å si ifra? Du må gjerne dele med oss, altså. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke uten å linke de hit først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg