Niqābninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God morgen, alle sammen! Jeg håper dere får en strålende dag! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God morgen, alle sammen! Jeg håper dere får en strålende dag! takk i ligemåde! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt Jeg sitter her og fryser.. varmt på rommet, iskaldt på gulvet Ikke ligg på gulvet da? =D Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt ja jeg å sånn egentlig nå, men er alltid hyggelig å få besøk. Dexter, kakao med krem og angry birds på tlf. Natten er topp ^-^ Tør ikke installere noe sånt, jeg. Ble skummelt avhengig av Robo Defence.. God morgen, alle sammen! Jeg håper dere får en strålende dag! Håper jeg du og pusekatten din óg får =D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 :---D Det håper jeg òg. Men først; Jobb! \o/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ti timer til jeg skal på jobb ^_^ Er forresten ferdig med nattens web-jobbing. Endret en del av strukturen på http://groenland-bruktmarked.no/ : )))))) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 cvłñ: nei det er ikke noe lurt! dumme angry birds har ødelagt nattesøvnen min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grønland bruktmarked, faktisk..jeg var bortom der en dag, det var folk som solgte bærbare PC'r som bare lå i store pappesker hulter til bulter, dvd og bluray spillere, haugevis med CD-spillere, og 14-åringer som gikk rundt og prøvde å selge hasj til meg. Ikke rart politiet raider det markedet ofte. Bare tjuvegods alt sammen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Grønland bruktmarked, faktisk..jeg var bortom der en dag, det var folk som solgte bærbare PC'r som bare lå i store pappesker hulter til bulter, dvd og bluray spillere, haugevis med CD-spillere, og 14-åringer som gikk rundt og prøvde å selge hasj til meg. Ikke rart politiet raider det markedet ofte. Bare tjuvegods alt sammen. http://groenland-bruktmarked.no/nyheter_og_blogg/124 http://groenland-bruktmarked.no/nyheter_og_blogg/118 http://groenland-bruktmarked.no/nyheter_og_blogg/113 http://groenland-bruktmarked.no/nyheter_og_blogg/84 Bare et par kjappe. Problemet er mer komplekst enn du tror. Er nok lett for utenforstående å skrike ut uten å ha satt seg litt inn i situasjonen. Men nå er det natta for min del, bare 8t45m til jobb igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da satt man på jobb og leste igjennom DNFK. Skål! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hjelper vel ikke at Morten sitter og blogger..unger selger dop der uansett, det var inntrykket jeg fikk etter å bli spurt hvertfall 4 ganger av små pakistanergutter om jeg skulle kjøpe hasj. Men det er jo greit at de prøver å regulere det litt. Jeg tror ikke mange de PC'ene og haugene med mobiler som lå i pappesker var kjøpt og betalt. Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 God morgen alle sammen Tid for 7t30min skole for min del :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg er så sykt trøtt. Sovet 7 timer de siste 2 dagene. Satt med fordypningsoppgave til 04.00 inatt. Og jeg skal på jobb idag - første arbeidsdag! Jaja, dette blir intressant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har sovet dårlig selv. Nettopp flytta inn i ny leilighet, og er ikke helt vant med lydene som oppstår. Blir nok bedre etter 2-3 uker i samme rom. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg.hater.Erasmus.Montanus. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg.hater.Erasmus.Montanus. hah, husker da jeg skulle spille montanus foran hele skolen i 10.ende klasse. Forbanna dritt hele greia Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå prater vi om det hele i dybden. Går 3MK, og det er 4. timen vi prater om det skvipet her. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå prater vi om det hele i dybden. Går 3MK, og det er 4. timen vi prater om det skvipet her. Hadde bare skoleverket i norge satt pris på individuelle meninger, som det påstås, så kunne du bare sagt det, gått, og ikke fått noe dårligere vurdering for det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nurk, du er eyecandy! Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :| Naaaw Synes du kan komme på besøk til meg. ^^ Ja! Men får intrykk at du aldri er hjemme Vi kan dra ut å ake? Vel, denne helga var jeg hjemme, unntatt søndag da jeg var på skolen og rigget og lekte prodass, og forrige helg var jeg på Orkanger, men ellers er jeg hovedsaklig hjemme. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvor i Oslo er det du har flyttet, Slimda? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg flytter til Oslo om 13 dager Da skal jeg bli urban og kul. Nei vent, det er jeg jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg