j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) *bilde* Jeg ser både Bruce Willis og Nicolas Cage... wait, what? Endret 30. november 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hahaha, nå som du sier det så. Edit: Nå ble lars stille gitt! Var vel ikke så sykt god til å argumentere alikevel, nei! (Gruer meg til han nå kommer med noe genialt. Men siden jeg sier dette, gir jeg han prestasjonsangst) Endret 30. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) da har man sendt søknad på en stilling man mest sannsynlig ikke får. Endret 30. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og jeg har bestemt meg for hvordan min juleavatar skal bli når det nå snart er aktuelt. Tømme en øl, snik seg til sengen og god natt... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg skal gå mot strømmen og ikke ha noe juleavatar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Er så materialistisk av meg. Si ifra om noen har lyst til å sponse meg med en HÅG Capisco 8107, gjerne med polert alufot og i fargen turkis, gul, oransje eller svart. Nurk: you and me both. Endret 30. november 2010 av cvłñ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Selvfølgelig. Eller vent.. har ikke råd til busskort en gang. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dobbelpost, fordi jeg er kul. Ganske awzm film. http://www.youtube.com/watch?v=wlW5c4tInvY 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan bare glemme å se den der i dag. Youtube er tregt her, og jeg har allerede en video som loader. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Dobbelpost, fordi jeg er kul. Ganske awzm film. http://www.youtube.com/watch?v=wlW5c4tInvY Han var eyecandy Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Han var earcandy skal jeg si deg. Edit: HAHAHA, håper han slutter å fremføre på talkshow. Fordi DET var forferdelig. Fyren kan jo ikke synge. Han bør være ganske glad for at man kan gjøre mye med et miksebord. http://www.youtube.com/watch?v=-DeL3AzkbRk&feature=related Endret 30. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nurk, du er eyecandy! Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :| Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nurk, du er eyecandy! Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :| Naaaw Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Han var earcandy skal jeg si deg. Edit: HAHAHA, håper han slutter å fremføre på talkshow. Fordi DET var forferdelig. Fyren kan jo ikke synge. Han bør være ganske glad for at man kan gjøre mye med et miksebord. http://www.youtube.com/watch?v=-DeL3AzkbRk&feature=related Nei synge kunne han ikke, men trenger ikke kunne det når en er så pen. Ble dobbel Endret 30. november 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nurk, du er eyecandy! Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :| Naaaw Synes du kan komme på besøk til meg. ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 jeg vil å ha besøk Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nurk, du er eyecandy! Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :| Naaaw Synes du kan komme på besøk til meg. ^^ Ja! Men får intrykk at du aldri er hjemme Vi kan dra ut å ake? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt Jeg sitter her og fryser.. varmt på rommet, iskaldt på gulvet Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt ja jeg å sånn egentlig nå, men er alltid hyggelig å få besøk. Dexter, kakao med krem og angry birds på tlf. Natten er topp ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg