Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, nå som du sier det så.

Edit: Nå ble lars stille gitt! Var vel ikke så sykt god til å argumentere alikevel, nei!

(Gruer meg til han nå kommer med noe genialt. Men siden jeg sier dette, gir jeg han prestasjonsangst)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Er så materialistisk av meg. Si ifra om noen har lyst til å sponse meg med en HÅG Capisco 8107, gjerne med polert alufot og i fargen turkis, gul, oransje eller svart.

8066-27.jpg

Nurk: you and me both.

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

Han var earcandy skal jeg si deg.

Edit: HAHAHA, håper han slutter å fremføre på talkshow. Fordi DET var forferdelig. Fyren kan jo ikke synge. Han bør være ganske glad for at man kan gjøre mye med et miksebord.

http://www.youtube.com/watch?v=-DeL3AzkbRk&feature=related

Nei synge kunne han ikke, men trenger ikke kunne det når en er så pen. :love:

Ble dobbel :ph34r:

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Nurk, du er eyecandy! :D

Nå er det så kaldt her inne at jeg ikke føler tærne mine mer, til tross for sokker, ullsokker og tøfler! :|

Naaaw :love:

:love:

Synes du kan komme på besøk til meg. ^^

Ja! Men får intrykk at du aldri er hjemme :ph34r:

Vi kan dra ut å ake?

Lenke til kommentar

Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt :wee:

Jeg sitter her og fryser.. varmt på rommet, iskaldt på gulvet :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har det ganske åkei aleine nå. Musikk fra høyttalerne, mett på tacoburger, straks ferdig med nattens koding og et fint stearinlys som holder meg med selskap. Har det også varmt og godt :wee:

ja jeg å sånn egentlig nå, men er alltid hyggelig å få besøk.

Dexter, kakao med krem og angry birds på tlf. Natten er topp ^-^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...