Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bah, jeg bør egentlig komme meg ut, for denne senga ække komfy for fem flate, kjenner virkelig bjelkene under, gjennom madrassen. Ryggen er jo mer herpa enn ellers Men jeg trives så godt med å drifte inn og ut av drømmeland at det ser ut til at jeg gjerne ditcher shopping og kos Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 jeg er kvalm god morgen forresten Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 jeg er kvalm god morgen forresten Morgen... formiddagssyke? Får gratis Photoshop med skolen Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 jeg er kvalm god morgen forresten Morgen... formiddagssyke? Får gratis Photoshop med skolen Jeg ikke vite bare en uke siden sex så det virker litt rart, men kvalm er jeg, brakk meg når jeg åpnet kjøleskapet for å finne frokost.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kvalm? Du er heldig. Jeg har vondt i nesa, øynene er såre og hovne og halsen verker. Pluss at nesa renner konstant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Kvalm? Du er heldig. Jeg har vondt i nesa, øynene er såre og hovne og halsen verker. Pluss at nesa renner konstant. Samme her, men grunnen her er vel at jeg har lanet siden Lørdag, og det har vært kaldt her inne 24 timer i døgnet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 *fikle med knuter og prøve febrilskt å knyte skoa på en kul måte* Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 *fikle med knuter og prøve febrilskt å knyte skoa på en kul måte* Bare stapp lissene ned i skoa. Det er både phewt og lett. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Espen: Ikke egentlig, men jeg har ikke lyst til å sutre om det heller. :] sutr på pm til meg da Jeg ikke vite bare en uke siden sex så det virker litt rart, men kvalm er jeg, brakk meg når jeg åpnet kjøleskapet for å finne frokost.... DU FÅR BEBI Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg ikke vite bare en uke siden sex så det virker litt rart, men kvalm er jeg, brakk meg når jeg åpnet kjøleskapet for å finne frokost.... DU FÅR BEBI skeptisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Magnus, men jeg vil klare noen av disse: http://www.fieggen.com/shoelace/index.htm Dessuten liker jeg ikke å stappe lissene i skoa, jeg synes det er ukomfortabelt. Da knyter jeg heller vanlig sløyfe Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bah, mine ender alltid opp som en "Un-balanced Granny Knot" uansett så like greit å lide litt for skjønnheten:) Men nå ere frokost med tysk skinke og bacon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja, mine har stort sett gjort det, men nå prøver jeg å fikse de sånn at de ikke blir det. Klarte det med én sko, men ikke med den andre Men nå skal jeg ut og shoppe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 haha....Bror min sin PC gikk nettop til helvete, strømforsyninga eksploderte, så nå må han få ny strømforsyning....Ikke så rart heller da innsiden av Pcen er angrepet av hybelkaniner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Haha, denne var stilig http://www.fieggen.com/shoelace/checkerboardlacing.htm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Eller ikke. Den ble utsatt. Søstrene mine skulle være med og de var ikke halvveis ferdig med å ordne seg enda. Jeg skjønner meg ikke på det der. Er det så ille å bare ta på seg klær og gå ut og gi faen i utseendet? Bytex, den var faktisk stilig. Er det nå jeg irriterer meg over at jeg bare fikk med en ekstra skolisse i en annen farge da jeg kjøpte nye sko? Endret 19. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 skeptisk bebier er jo søte da og jeg kan være barnevakt... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Er det så ille å bare ta på seg klær og gå ut og gi faen i utseendet? ja Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 skeptisk bebier er jo søte da og jeg kan være barnevakt... joda søte er de men er ikke godt å være kvalm og enda verre er det å få dem ut Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 joda søte er de men er ikke godt å være kvalm og enda verre er det å få dem ut du skal bare presse den ut en gang da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg