Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen jeg hater kjemi så jævlig. Kastet nettopp boken i veggen og er klar for å gjøre det samme med meg selv. Har nettopp spammet facebook og tenkte dere ville lese mine tanker i tillegg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ta gjerne og film om du bestemmer deg for å kaste deg inn i veggen, Pinup Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen jeg hater kjemi så jævlig. Kastet nettopp boken i veggen og er klar for å gjøre det samme med meg selv. Har nettopp spammet facebook og tenkte dere ville lese mine tanker i tillegg. Jatakk beggedeler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og da var man våken igjen (vel, tre kvarter siden, men brukte litt tid på å komme meg inn her for å skrive det). 17 timer søvn. Ikke med vilje. Absolutt ikke. Vekkerklokkene har ringt og ringt til en av dem (mobilen) gikk tom for batteri, sambo har vært innom og prøvd å vekke meg flere ganger, og det var ikke før naboen kom og poka meg gjentatte ganger med noe skarpt at jeg våkna. 17 fuckings timer! Jeg vet jeg sover mer når det er kaldt ute, men det der var abnormalt mye. :| *ringe klasskamerater og forklare hvorfor jeg ikke møtte opp på skolen i dag* 17 timer? Jeg vokner etter 12-13 jeg.. Jeg gjør det når det er varmere og føler jeg sover lenge. Kan fint sove 14-18 timer i strekk om jeg ligger uforstyrra. Er så fint atter =D Jeg avskyr å sove mer enn 12. Så jævlig å våkne. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Rekorden min for i år er 10 timer, sover vanligvis mellom 4 og 6 timer. Skulle gjerne klart å sove lengere, men hodet mitt vil ikke det. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ta gjerne og film om du bestemmer deg for å kaste deg inn i veggen, Pinup Will do! Fy faen jeg hater kjemi så jævlig. Kastet nettopp boken i veggen og er klar for å gjøre det samme med meg selv. Har nettopp spammet facebook og tenkte dere ville lese mine tanker i tillegg. Jatakk beggedeler. Ikkesant? Kan aldri få nok av negative tanker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Rekorden min for i år er 10 timer, sover vanligvis mellom 4 og 6 timer. Skulle gjerne klart å sove lengere, men hodet mitt vil ikke det. Jeg er omvendt, hodet mitt vil ikke våkne. Føler meg litt som en femtenåring som trassover så lenge som mulig, men jeg våkner faktisk ikke av meg selv før det har gått minimum 10 timer, ofte mer. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg sover så alt for godt om morgenen... Min rekord i år er 16 timer men det var etter en laang speiderleir med for mye aktivitet og for lite søvn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som har en god arbeidsplaylist? Skal jobbe i mange timer nå, trenger en GOD musikkliste jeg kan skrive til. ARBEIDSLYST, KOM TIL MEEEG! (her skal du motstand finne. nei. vent. den er old og dårlig) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som har en god arbeidsplaylist? Skal jobbe i mange timer nå, trenger en GOD musikkliste jeg kan skrive til. ARBEIDSLYST, KOM TIL MEEEG! (her skal du motstand finne. nei. vent. den er old og dårlig) NOFX, The Killers, Runaway Cab, Rise Against, Papa Roach, Kings of Leon, Jet, Imogen Heap, Foo Fighters, The Get Up Kids, Led Zeppelin, Slipknot, The Runaways, Coldplay, Citizen Cope, Audislave, Feeder, Celldweller, Placebbo, Forty Foot Echo, Jimmy Eat World og MGMT. Vær så god, sett sammen spillelista sjæl. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har ikke tid til å lage noe spilleliste jeg nå! Er da svært opptatt med å skrive fordypningsoppgave, trolle her på diskusjon.no og spamme facebook. Dette må du da skjønne. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva rimer på: "Du er søt"? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Tøs re ud. -- Men fo'real: Du er søt. Og bløt. Nam. Endret 29. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har ikke tid til å lage noe spilleliste jeg nå! Er da svært opptatt med å skrive fordypningsoppgave, trolle her på diskusjon.no og spamme facebook. Dette må du da skjønne. Har lagt merke til dette. Hvor langt har du kommet siden statusen for to timer siden? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sånn ca 2 setninger. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sånn ca 2 setninger. Va brää. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Da har jeg og kvinnfolket/samboeren/Cinque akkurat bestillt oss julegave til hverandre: Valhall Samleboks. Endret 29. november 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sykkylven..? Du skal vel sykle da. Ha, ha, ha, ha. Hørt før, Slimda? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg