j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mor mi gir seg ikkje, ho SKAL bli venn med meg på FB. Faen er det slags rettigheiter som seier at ho kan snoke rundt i alle samtalane eg har med folk eg kjenner? Hva med å si "nei mamma, jeg vil helst ikke ha familiemedlemmer på facebook"? Var litt sånn før, helt til jeg fant ut at jeg faktisk skulle stå for alt jeg skrev og mente =) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg trodde jeg ikke likte lasagne, helt til pappa kom hjem med hjemmelaga fra farmor. Den var epic! De som ikke liker lasagne har en medfødt defekt av abnormal størrelse som skaper komplikasjoner. Middag for meg en gang i natt blir muligens hjemmelaget hamburger. Er ferdig på jobb 00.00, så blir sein middag Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mor mi gir seg ikkje, ho SKAL bli venn med meg på FB. Faen er det slags rettigheiter som seier at ho kan snoke rundt i alle samtalane eg har med folk eg kjenner? Hva med å si "nei mamma, jeg vil helst ikke ha familiemedlemmer på facebook"? Var litt sånn før, helt til jeg fant ut at jeg faktisk skulle stå for alt jeg skrev og mente =) Det sa eg. Ho svarte med "eg er faktisk mor di enno, og kan bestemme fortsatt bestemme litt." Etter eg tok meg nokre maxbollar (som smakar drit) og skulle gå ned trappa fekk eg slengt "Du, eg meinar det altså!" etter meg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det sa eg. Ho svarte med "eg er faktisk mor di enno, og kan bestemme fortsatt bestemme litt." Etter eg tok meg nokre maxbollar (som smakar drit) og skulle gå ned trappa fekk eg slengt "Du, eg meinar det altså!" etter meg. Da seier du "Eg og". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ajaj. Store problemer i heimen når man ikke vil være venn med mor si på facebook gett! Alkoholisme og vold, ta dere en bolle! Facebooknekt er den nye familiekrisen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det sa eg. Ho svarte med "eg er faktisk mor di enno, og kan bestemme fortsatt bestemme litt." Etter eg tok meg nokre maxbollar (som smakar drit) og skulle gå ned trappa fekk eg slengt "Du, eg meinar det altså!" etter meg. Det er jo noe av den beste hurtigmaten som finnes. Prøv de kalde, blir mye bedre. Ut av kjøleskapet, rett fra boksen. Middag på 13,27 sek. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ajaj. Store problemer i heimen når man ikke vil være venn med mor si på facebook gett! Alkoholisme og vold, ta dere en bolle! Facebooknekt er den nye familiekrisen! Akkurat no er ho i same humør som om eg hadde blitt alkoholikar. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er glad mine foreldre er for gammeldags til å skaffe seg Facebook Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 There's a lie in believe, an end in friend, an over in lover. 2 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pessimist Nei, det er jeg ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg trodde jeg ikke likte lasagne, helt til pappa kom hjem med hjemmelaga fra farmor. Den var epic! De som ikke liker lasagne har en medfødt defekt av abnormal størrelse som skaper komplikasjoner. Det er den første og eneste gode lasagnen jeg har spist noen gang. OG JEG HAR LEVD I HELE 18 ÅR! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det er den første og eneste gode lasagnen jeg har spist noen gang. OG JEG HAR LEVD I HELE 18 ÅR! Da har du vært utrolig uhelig med lasagnen du har spist. Lasagne er bare omnomnom Den nye fra Dolmio anbefales edit: fjernet noen unødvendige quotes. Endret 29. november 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og da var man våken igjen (vel, tre kvarter siden, men brukte litt tid på å komme meg inn her for å skrive det). 17 timer søvn. Ikke med vilje. Absolutt ikke. Vekkerklokkene har ringt og ringt til en av dem (mobilen) gikk tom for batteri, sambo har vært innom og prøvd å vekke meg flere ganger, og det var ikke før naboen kom og poka meg gjentatte ganger med noe skarpt at jeg våkna. 17 fuckings timer! Jeg vet jeg sover mer når det er kaldt ute, men det der var abnormalt mye. :| *ringe klasskamerater og forklare hvorfor jeg ikke møtte opp på skolen i dag* Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og da var man våken igjen (vel, tre kvarter siden, men brukte litt tid på å komme meg inn her for å skrive det). 17 timer søvn. Ikke med vilje. Absolutt ikke. Vekkerklokkene har ringt og ringt til en av dem (mobilen) gikk tom for batteri, sambo har vært innom og prøvd å vekke meg flere ganger, og det var ikke før naboen kom og poka meg gjentatte ganger med noe skarpt at jeg våkna. 17 fuckings timer! Jeg vet jeg sover mer når det er kaldt ute, men det der var abnormalt mye. :| *ringe klasskamerater og forklare hvorfor jeg ikke møtte opp på skolen i dag* 17 timer? Jeg vokner etter 12-13 jeg.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan fint sove 14-18 timer i strekk om jeg ligger uforstyrra. Er så fint atter =D Jeg vedder på at jeg har minst dobbelt så mange skjermer rundt meg nå som det noen annen her inne har nå. Noen som vil gjette på antall? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er glad mine foreldre er for gammeldags til å skaffe seg Facebook Pappa briefer som den verste fjortizzen over hvor mange venner har har på FB. "Wooow, to nye venner. Oppe i over 300 friends nå! KUULT" Det verste er at han har møtt alle ca. 1 gang. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan fint sove 14-18 timer i strekk om jeg ligger uforstyrra. Er så fint atter =D Jeg vedder på at jeg har minst dobbelt så mange skjermer rundt meg nå som det noen annen her inne har nå. Noen som vil gjette på antall? 6? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er glad mine foreldre er for gammeldags til å skaffe seg Facebook Pappa briefer som den verste fjortizzen over hvor mange venner har har på FB. "Wooow, to nye venner. Oppe i over 300 friends nå! KUULT" Det verste er at han har møtt alle ca. 1 gang. Haha, ser ikke poenget med sånne venner, jeg. Deilig å ha en "vellfrisert" facebook-konto. Kan fint sove 14-18 timer i strekk om jeg ligger uforstyrra. Er så fint atter =D Jeg vedder på at jeg har minst dobbelt så mange skjermer rundt meg nå som det noen annen her inne har nå. Noen som vil gjette på antall? 6? 7 til overvåkning. to til arbeidsmaskina, og på de har jeg igjen citrix-løsninger, så sitter med tre skrivebord fordelt på to skjermer. Heh, jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg