Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mor mi gir seg ikkje, ho SKAL bli venn med meg på FB.

Faen er det slags rettigheiter som seier at ho kan snoke rundt i alle samtalane eg har med folk eg kjenner?

FNs barnekonvensjon, som Norge har signert, sier at barn har rett til et privatliv. Prøv å si det til hu. Eller bare slett hele FB-kontoen din i protest og lag deg en ny.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Faen er det slags rettigheiter som seier at ho kan snoke rundt i alle samtalane eg har med folk eg kjenner?

Hvorfor ikke bare godta og så begrense adgangen? Jeg har en egen gruppe av venner som blir kalt familie, hvor også venninner av mamma ligger, som alle har begrenset adgang.

Lenke til kommentar

FNs barnekonvensjon, som Norge har signert, sier at barn har rett til et privatliv. Prøv å si det til hu. Eller bare slett hele FB-kontoen din i protest og lag deg en ny.

Tidenes beste løsning. Jeg stmmer dette!

Lenke til kommentar

Må begynne på maten selv. Tror det blir biff i dag også.

Så langt i dag har jeg ikke gjort stort nyttig enn å skrive en annonse (si fra om dere vet om noen som skal leie ut i området Åsane-Knarvik), vasket og hengt opp klær, ryddet pittetlitt og tettet noen vinduer det lakk mye kaldluft fra med plast.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Spiste så mektig frokost at jeg faktisk ikke er sulten på middag enda. Blir forøvrig kyllingburger og chips her i gården med Dexter S05 som underholdning til maten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...