Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er veldig vanskelig, ho blir LETT sur. Det at far min hadde FB utan å leggje henne til var det som utløyste at dei flytta frå kvarandre.. (merk: utløyste. Det var ikkje den einaste grunnen, det funka generelt dårleg frå før av…) And people say FaceBook is good for your social status Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 la hun bli sur, det er noen ganger den enkleste løsningen. Eventuelt forklar i detalj hvorfor du ikek vil ha henne der, fortell gjerne om de litt personlige tingene hun kanskje egentlig ikke vil vite, så kanskje hun selv innser at overvåkning kanskje ikke er løsningen. Om det funker er nok ikke sikkert, jeg vet selv hvor irrasjonelle mødre kan bli. Jeg går somregel for bare bli sint, så går det over etterhvert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke gjør det. Det er veldig vanskelig, ho blir LETT sur. Det at far min hadde FB utan å leggje henne til var det som utløyste at dei flytta frå kvarandre.. (merk: utløyste. Det var ikkje den einaste grunnen, det funka generelt dårleg frå før av…) Slett deg fra FB og opprett en mer anonym hu ikke veit om. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Har hatt lappen siden jeg var 18 Du får det til å virke som om det er lenge Begynner å bli lenge da er jo snart 20! Ja, riktig. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da var juleavatar på plass Et par dager for tidlig men... Du som er jente, burde jo kunne strikke en bedre lue til stakkars totoro. Og der var det ny nisselue på plass. Ikke helt fornøyd med alt her heller men bedre ihvertfall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jepp, absolutt bedre. Passer fint sammens med min gærne Kirby i juleantrekk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Har hatt lappen siden jeg var 18 Du får det til å virke som om det er lenge Begynner å bli lenge da er jo snart 20! Ja, riktig. Du er ikke så my eldre en meg! bare 5 ish år... Lenke til kommentar
Sol! Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man burde få lappen lenge før man er 18.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Man burde få lappen lenge før man er 18.... Lapen burde i det minste blitt gjort billigere så folk faktisk har råd til trafikkundervisningen de trenger i stedet for å prøve å bli raskest mulig ferdig bare. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Neida, de skal gjøre det så dyrt som mulig å kjøre i Norge, så kanskje flere bruker kollektivtransport. Og vi vet jo alle hvor billig, tilgjengelig og politelig det er Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke hvordan det er i andre deler av landet, men kollektivstransporten i Oslo/nesodden er veldig pålitelig. Tror ikke jeg har opplevd et eneste fravik på buss/båt Oslo/Nesodden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og jo, det tar også dobbelt så lang tid mange strekninger. Lenke til kommentar
Sol! Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lapen burde i det minste blitt gjort billigere så folk faktisk har råd til trafikkundervisningen de trenger i stedet for å prøve å bli raskest mulig ferdig bare. Det tror jeg ikke hadde gjort noen forskjell, egentlig. Når man gjør alt man kan for å lære seg å kjøre på kort tid så ser jeg ikke noe galt i det. Man lærer det likevel. Det kunne jo vært billigere uten at det hadde gjort noe, det hadde jo bare vært bra. Men jeg tror ikke det er nødvendig for å lære seg å kjøre ordentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kollektivtrafikken i Bergen er en eneste stor spøk. Lenke til kommentar
Sol! Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke hvordan det er i andre deler av landet, men kollektivstransporten i Oslo/nesodden er veldig pålitelig. Tror ikke jeg har opplevd et eneste fravik på buss/båt Oslo/Nesodden. Her er det helt håpløst med kollektivtrafikk! Fergene våre er stadig vekk på reperasjon, og når reserveferga til reserverferga blir ødelagt og vi står uten ferge i tre dager er det ille. Da kommer vi oss nemlig ikke på fastlandet i Tide og uTide Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haterhaterhaterhater Tide! 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du er ikke så my eldre en meg! bare 5 ish år... Sant nok, men jeg har aldri påstått at jeg har hatt lappen lenge Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke hvordan det er i andre deler av landet, men kollektivstransporten i Oslo/nesodden er veldig pålitelig. Tror ikke jeg har opplevd et eneste fravik på buss/båt Oslo/Nesodden. Båtene er definitivt til å stole på, men t-bane, trikk og tog og i noen tilfeller buss er jo helt på jordet. Senest i dag tidlig hadde jo togene vært opptil en time forsinket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haterhaterhaterhater Tide! Tror det var dine enkleste plusspoeng noen sinne. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Min personlige sjåfør er syk idag. Må ta buss hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg