TheKims Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg bare hatt råd til å ta lappen hadde jeg hatt den for lenge siden. Du kan få en hos meg. Jeg har 2 stk Kan jeg ikke heller låne fødselsattesten din? Så kan jeg få meg en med mitt bilde og ditt navn? Tror jeg har bøter nok egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ja, jeg får det ikke til å stemme. People laugh at me, and I don't freakin' understand why! Ah, at folk ler av deg har ingenting med lappen å gjøre. Det er fordi du er sunnmøring. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan mor mi verkeleg krevje at eg godtar henne som venn på FB? Ho får heilt noia av sosiale medier, ser det ut til. Kjem med urasjonelle argument om at det er mykje drit på FB og ho vil vere der om det er noko? Wtf skal det bety? Eg har kun folk eg kjenner IRL på FB, og vil IKKJE at mor mi skal blande seg slik inn i privatlivet mitt. Ho kan like godt feste ein mikrofon på meg når ho er i gang. Flashback til tida då eg var han rare som ikkje fekk ha msn fordi foreldra trudde det var virus… Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Neida, dere elsker oss! Men på grunn av en innbildt påvirkning fra alle andre, sier dere at dere hater oss Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da var juleavatar på plass Et par dager for tidlig men... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, mora di kan ikke kreve det. Punktum finale. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan mor mi verkeleg krevje at eg godtar henne som venn på FB? Ho får heilt noia av sosiale medier, ser det ut til. Kjem med urasjonelle argument om at det er mykje drit på FB og ho vil vere der om det er noko? Wtf skal det bety? Eg har kun folk eg kjenner IRL på FB, og vil IKKJE at mor mi skal blande seg slik inn i privatlivet mitt. Ho kan like godt feste ein mikrofon på meg når ho er i gang. Flashback til tida då eg var han rare som ikkje fekk ha msn fordi foreldra trudde det var virus… Går det ikke ann å godta henne, og deretter blokkere diverse hendelser, som bilder o.l. for henne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Neida, dere elsker oss! Men på grunn av en innbildt påvirkning fra alle andre, sier dere at dere hater oss Ekje nøke betre enn ei sunnmørstaus! Joda. Sunnmøringer er ålreite dyr det. Er jo et slikt dyr selv. Da var juleavatar på plass Et par dager for tidlig men... Du som er jente, burde jo kunne strikke en bedre lue til stakkars totoro. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Neida, dere elsker oss! Men på grunn av en innbildt påvirkning fra alle andre, sier dere at dere hater oss Ekje nøke betre enn ei sunnmørstaus! Joda. Sunnmøringer er ålreite dyr det. Er jo et slikt dyr selv. No kidding, hvorfra? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Da var juleavatar på plass Et par dager for tidlig men... Du som er jente, burde jo kunne strikke en bedre lue til stakkars totoro. Jobber med saken Foreløpig er det bare ei sånn 3-minuttersnisselue Endret 29. november 2010 av Cinque Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 No kidding, hvorfra? Bygda har mange navn, men går som oftest under Sykjylva, evt Sykkylven på skriftspråket. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 No kidding, hvorfra? Bygda har mange navn, men går som oftest under Sykjylva, evt Sykkylven på skriftspråket. KONGE! "Ej fær ikkje løv te å" Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, mora di kan ikke kreve det. Punktum finale. No høyrer eg sirener, ho har vel ringt for å få dei til å vere klar etter ho har rundjult meg, ha ha.. Ho ropte nettopp ned trappa at eg skal trykke på godta. Eg trur ikkje ho heilt skjønar korleis FB funkar. Eg vil ikkje dele med henne kor mange rette eg får på quiz om sex på start.no. Eg vil ikkje dele bileta av meg, dei har ho nok av frå før. Eg vil ikkje at ho skal vite alt ho kan få vite om meg. Er vel ikkje lenge før ho byrjar å grave i postane mine her på diskusjon for å finne drit. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ikke gjør det. Jeg har ikke lagt til moren min eller venner av henne heller for den saks skyld. Preventivt in case of shit. Du vet aldri hvem som drar en standard "Keen på cock" når du ikke følger med Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 KONGE! "Ej fær ikkje løv te å" ej hekje, men ho hi ho he, so kankje du kakle te ho?. Jeg tror ikke forumet er klart for en sunnmørsk språkfest. Blir for mange sutrende østlandsunger som ikke klarer å lese det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ho hi ho, shing shong kakli kalku sho shi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ho ropte nettopp ned trappa at eg skal trykke på godta. Eg trur ikkje ho heilt skjønar korleis FB funkar. Eg vil ikkje dele med henne kor mange rette eg får på quiz om sex på start.no. Eg vil ikkje dele bileta av meg, dei har ho nok av frå før. Eg vil ikkje at ho skal vite alt ho kan få vite om meg. Er vel ikkje lenge før ho byrjar å grave i postane mine her på diskusjon for å finne drit. Hvis det er så plagsomt, begynn å spør henne om personlige ting. Virkelig personlige ting. Grav og grav. Hvis hun noen gang skulle si "det syns ikke jeg du har noe med å vite", så kan du svare med "og jeg syns ikke du har noe å gjøre på min facebook heller". Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 KONGE! "Ej fær ikkje løv te å" ej hekje, men ho hi ho he, so kankje du kakle te ho?. Jeg tror ikke forumet er klart for en sunnmørsk språkfest. Blir for mange sutrende østlandsunger som ikke klarer å lese det. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ho hi ho, shing shong kakli kalku sho shi. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke gjør det. Det er veldig vanskelig, ho blir LETT sur. Det at far min hadde FB utan å leggje henne til var det som utløyste at dei flytta frå kvarandre.. (merk: utløyste. Det var ikkje den einaste grunnen, det funka generelt dårleg frå før av…) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg