Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan mor mi verkeleg krevje at eg godtar henne som venn på FB? Ho får heilt noia av sosiale medier, ser det ut til. Kjem med urasjonelle argument om at det er mykje drit på FB og ho vil vere der om det er noko? Wtf skal det bety? Eg har kun folk eg kjenner IRL på FB, og vil IKKJE at mor mi skal blande seg slik inn i privatlivet mitt. Ho kan like godt feste ein mikrofon på meg når ho er i gang.

Flashback til tida då eg var han rare som ikkje fekk ha msn fordi foreldra trudde det var virus…

Lenke til kommentar

Kan mor mi verkeleg krevje at eg godtar henne som venn på FB? Ho får heilt noia av sosiale medier, ser det ut til. Kjem med urasjonelle argument om at det er mykje drit på FB og ho vil vere der om det er noko? Wtf skal det bety? Eg har kun folk eg kjenner IRL på FB, og vil IKKJE at mor mi skal blande seg slik inn i privatlivet mitt. Ho kan like godt feste ein mikrofon på meg når ho er i gang.

Flashback til tida då eg var han rare som ikkje fekk ha msn fordi foreldra trudde det var virus…

Går det ikke ann å godta henne, og deretter blokkere diverse hendelser, som bilder o.l. for henne?

Lenke til kommentar

Neida, dere elsker oss! Men på grunn av en innbildt påvirkning fra alle andre, sier dere at dere hater osscool.gif

Ekje nøke betre enn ei sunnmørstaus!

Joda. Sunnmøringer er ålreite dyr det. Er jo et slikt dyr selv.

Da var juleavatar på plass :p Et par dager for tidlig men...

Du som er jente, burde jo kunne strikke en bedre lue til stakkars totoro. :tease:

Lenke til kommentar

Nei, mora di kan ikke kreve det. Punktum finale.

No høyrer eg sirener, ho har vel ringt for å få dei til å vere klar etter ho har rundjult meg, ha ha.. :ermm:

Ho ropte nettopp ned trappa at eg skal trykke på godta. Eg trur ikkje ho heilt skjønar korleis FB funkar. Eg vil ikkje dele med henne kor mange rette eg får på quiz om sex på start.no. Eg vil ikkje dele bileta av meg, dei har ho nok av frå før. Eg vil ikkje at ho skal vite alt ho kan få vite om meg. Er vel ikkje lenge før ho byrjar å grave i postane mine her på diskusjon for å finne drit.

Lenke til kommentar

Ho ropte nettopp ned trappa at eg skal trykke på godta. Eg trur ikkje ho heilt skjønar korleis FB funkar. Eg vil ikkje dele med henne kor mange rette eg får på quiz om sex på start.no. Eg vil ikkje dele bileta av meg, dei har ho nok av frå før. Eg vil ikkje at ho skal vite alt ho kan få vite om meg. Er vel ikkje lenge før ho byrjar å grave i postane mine her på diskusjon for å finne drit.

Hvis det er så plagsomt, begynn å spør henne om personlige ting. Virkelig personlige ting. Grav og grav. Hvis hun noen gang skulle si "det syns ikke jeg du har noe med å vite", så kan du svare med "og jeg syns ikke du har noe å gjøre på min facebook heller". :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...