Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en musikkvideo jeg så for en stund siden (1 år kanskje?), som jeg ikke husker navnet på! Eneste jeg husker var at videoen var dritkul. Var enormt mange bilder satt etter hverandre, og derfor lagde en film. Var 4(?) menn i en park, som gjør alt mulig rart - og til slutt blir det over natta. Morningen etter tror jeg det var syykt mange i parken, så snurrer de rundt på en stor plen.

Anyone?

Lenke til kommentar

Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt :p

Samme her, selv om jeg er to år yngre da ... Tror ikke det blir lappen helt med det første heller.

Tok traffikalt to uker etter at jeg fylte atten jeg :p Den som har irritert seg mest over at jeg brukte så lang tid er lillesøstra mi. Pappa orka ikke drive og øvelseskjøre med to stykk på samme tid, så hun fikk ikke begynt før jeg flytta hjemmefra og ikke hadde mulighet lengre :p

Lenke til kommentar

Hvordan er det å drikke seg full på Champagne iforhold til øl?

Skal feire litt ekstra ihelgen som kommer og skal gå til innkjøp av noe champis. Det pleier som regel og holde med 6 halvlitere. Hvor mye champis trenger jeg?

Du får jævelig vondt i hodet av Champis fylla, enda mer enn vin. Kjøp to stykker, så blir du rimelig fin i farta

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt :p

Det hadde nok fått et annet utfall dersom jeg ikke hadde hatt verken lappen eller bil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...