KKake Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Samme her, selv om jeg er to år yngre da ... Tror ikke det blir lappen helt med det første heller. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Takk for inatt da, Knewt! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er en musikkvideo jeg så for en stund siden (1 år kanskje?), som jeg ikke husker navnet på! Eneste jeg husker var at videoen var dritkul. Var enormt mange bilder satt etter hverandre, og derfor lagde en film. Var 4(?) menn i en park, som gjør alt mulig rart - og til slutt blir det over natta. Morningen etter tror jeg det var syykt mange i parken, så snurrer de rundt på en stor plen. Anyone? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Samme her, selv om jeg er to år yngre da ... Tror ikke det blir lappen helt med det første heller. Tok traffikalt to uker etter at jeg fylte atten jeg Den som har irritert seg mest over at jeg brukte så lang tid er lillesøstra mi. Pappa orka ikke drive og øvelseskjøre med to stykk på samme tid, så hun fikk ikke begynt før jeg flytta hjemmefra og ikke hadde mulighet lengre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Cinque, slapp av. Jeg er to år eldre enn deg og på samme stadiet. Går så fint atte Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Cinque, slapp av. Jeg er to år eldre enn deg og på samme stadiet. Går så fint atte Stresser ikke no særlig med det. Venter til kjæresten blir gammel nok til at jeg kan øvelseskjøre med ham Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvordan er det å drikke seg full på Champagne iforhold til øl? Skal feire litt ekstra ihelgen som kommer og skal gå til innkjøp av noe champis. Det pleier som regel og holde med 6 halvlitere. Hvor mye champis trenger jeg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg bare hatt råd til å ta lappen hadde jeg hatt den for lenge siden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvordan er det å drikke seg full på Champagne iforhold til øl? Skal feire litt ekstra ihelgen som kommer og skal gå til innkjøp av noe champis. Det pleier som regel og holde med 6 halvlitere. Hvor mye champis trenger jeg? Du får jævelig vondt i hodet av Champis fylla, enda mer enn vin. Kjøp to stykker, så blir du rimelig fin i farta Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Har hatt lappen siden jeg var 18 Du får det til å virke som om det er lenge Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 SYKT mye pakker som skal til utlandet og en skal til en APO-adresse i Japan, så jeg vet ikke om det regnes som "USA" eller Japan når det gjelder sendetid, men jeg sender dem i dag og herregud jeg stresser sååå syktttt. ._. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Har hatt lappen siden jeg var 18 Du får det til å virke som om det er lenge Begynner å bli lenge da er jo snart 20! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg bare hatt råd til å ta lappen hadde jeg hatt den for lenge siden. Du kan få en hos meg. Jeg har 2 stk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Jeg er straks 24 og har ikke lappen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Får ikke sove. en litt sein en, What you said, + tre og en halv time.... Så derfor er jeg i svime nå... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er 17 og har heller ikke lappen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg bare hatt råd til å ta lappen hadde jeg hatt den for lenge siden. Du kan få en hos meg. Jeg har 2 stk Kan jeg ikke heller låne fødselsattesten din? Så kan jeg få meg en med mitt bilde og ditt navn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er 17 og har heller ikke lappen Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er 17 og har heller ikke lappen Lurer på hvorfor Ja, jeg får det ikke til å stemme. People laugh at me, and I don't freakin' understand why! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Føler jeg henger litt etter her nå. Har blitt 20, og har fortsatt ikke kommet lenger enn å ha tatt traffikalt og øvelseskjørt litt Det hadde nok fått et annet utfall dersom jeg ikke hadde hatt verken lappen eller bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg