Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen ja. noe å finne på idag eller? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Morn! Sjukt.. oppe før åtte på en "fridag".. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 morn folkens ny dag, nye muligheter... Men ALT for tidlig Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen. Har sovet siden omtrent kl 3. Og ble vekket av lillebroren min som skrek, og hadde låst pappaen min og den andre lillebroren min inne på badet... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Heihei folkens. Da var man tilbake på jobb etter en fridag Hva driver folket med? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen. Har sovet siden omtrent kl 3. Og ble vekket av lillebroren min som skrek, og hadde låst pappaen min og den andre lillebroren min inne på badet... flinke lillebroren din Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Heihei folkens. Da var man tilbake på jobb etter en fridag Hva driver folket med? Prøver å lage noe som kan hente inn info fra en form og dataene der jeg vil dem skal ligge på en ny side/fil. Men klarer ikke bestemme meg for hvilket språk jeg skal bruke engang :| *hinte* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen folkens. Nora, det der hørtes jo gøy ut at Skal satse på å gjøre det samme i morgen ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Prøver å lage noe som kan hente inn info fra en form og dataene der jeg vil dem skal ligge på en ny side/fil. Men klarer ikke bestemme meg for hvilket språk jeg skal bruke engang :| *hinte* kan du spansk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du vil skrive dataene som kommer fra et skjema (HTML <form>?) til en tom tekstfil? Det er ihvertfall easypeasy i PHP, og tipper det er det i Python (Django) og ASP også, bl.a. Hihi, jeg tror vi dreper kafeen med slikt snakk :--D Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 <Sonium> someone speak python here?<lucky> HHHHHSSSSSHSSS <lucky> SSSSS <Sonium> the programming language Thihi. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du vil skrive dataene som kommer fra et skjema (HTML <form>?) til en tom tekstfil? Det er ihvertfall easypeasy i PHP, og tipper det er det i Python (Django) og ASP også, bl.a. Hihi, jeg tror vi dreper kafeen med slikt snakk :--D html form til ettellerannet ja, men ikke tekstfil. det hadde gått lett, men jeg må ha en slags variabel som henter inn infoene fra skjemaet og plasserer det der det skal inn i en mal kan du spansk? Litt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 html form til ettellerannet ja, men ikke tekstfil. det hadde gått lett, men jeg må ha en slags variabel som henter inn infoene fra skjemaet og plasserer det der det skal inn i en mal Er det PDF-generering elns du er ute etter? Ellers så har man HTML-skjema -> PHP -> flatfil/database -> PHP -> Et ferdigutfylt skjema i HTML =) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Litt da skriver du det på spansk da ikke noe problem Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Er det PDF-generering elns du er ute etter? Ellers så har man HTML-skjema -> PHP -> flatfil/database -> PHP -> Et ferdigutfylt skjema i HTML =) HTML-skjema -> PHP -> flatfil/database -> PHP -> Et ferdigutfylt skjema i HTML høres riktig ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen alle sammen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 I see you Espen! Idag har jeg klippet meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God morgen, geeks. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 I see you Espen! Idag har jeg klippet meg! jeg ser deg også bilde? God morgen, geeks. Morn Becca sovet godt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg syntes jeg skal ha ny signatur. Men jeg finner ikke ut hva.. Espen: Ikke egentlig, men jeg har ikke lyst til å sutre om det heller. :] Endret 19. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg