WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva skjer om du kjører med en brikke? Sett brikke nr 3 først og ta de andre ut. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva skjer om du kjører med en brikke? Sett brikke nr 3 først og ta de andre ut. Skal teste det i løpet av dagen tror jeg og bare kjøre 1 og 1 brikke til jeg finner ut hvilke av de som har feil. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sweet. Men nå stikker jeg. Teoriprøve. Bbl. Snakkes! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ååååh, ingenting er bedre enn å vente på buss i mange minusgrader. Sekken stappet full med gymtøy og late som at man er klar for en lang skoledag med jobb på kvelden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tihi, er bra noen gjør det da. Btw. jeg har en krone som venter på meg på jobb. :3 Skar meg i fingeren på jobb på lørdag. Og sendte melding til sjefen om at jeg ville ha prinsesseplaster. Så siden vi ikke hadde det, lagde han en "Miss 7-Eleven" krone til meg i stedet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har ingenting å gjøre. Jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har ingenting å gjøre. Jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt. Kom og syng en sang! Leke gjør vi dagen lang! Vi er godt i gang! I vår forumkafée! 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har ingenting å gjøre. Jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt. Kom og syng en sang! Leke gjør vi dagen lang! Vi er godt i gang! I vår forumkafée! Kjeft. Det er mandag. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Helvetes mongonettleser som bare slettet alt jeg skrev. Bah, ille nok å ikke ha noe å gjøre til vanlig, men i en ny jobb er det døden. Jeg føler meg til overs. Jeg har fire saker åpne, men ingen av de jeg kan gjøre noe med nå. Bah. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, skille to stoffer. Høes noe suspekt ut, men er ingrediens til fremkaller for film. Jeg vet at det jeg vil skille ut er alkoholoppløslig, mens resten ikke er det. Lar det løse seg opp, for så filtrere og til slutt fordampe alkoholen og sitte igjen med det ønskelige stoffet. Og da trenger jeg en form for alkohol uten tilsetninger som blir igjen etter fordampning. Gå på polet og bestill isopropanol. Da spør de hvor mye du regner med å bruke i året, hva du skal bruke det til og hvor mye du kommer til å bestille om gangen. Du får det ikke der og da, men det bestilles til deg. Det er den reneste isopropanolen du får. Renere enn blåsprit. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har ingenting å gjøre. Jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt. Kom og syng en sang! Leke gjør vi dagen lang! Vi er godt i gang! I vår forumkafée! Kjeft. Det er mandag. Mandag er en fin dag opplagt etter helga og frisk og fin Nettop formatert 150 minnepenner med et smil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 "Har planten begynt å bli gul i bladene? Null problem, da gnir vi bare litt sitron på den!" For å vite hva man må gjøre med gule blader så må man vite årsaken. Det kan være PH som har ført til lockout av næringstoffer. Det kan være varmeproblemer. Det kan være at HPS-pæra er for nærme bladene. Det kan være for mye næringstoffer. Det kan være feil næring. I can flowarz. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Nice, du har ikke noe pris liggende? Polet hadde av en eller annen grunn ikke lagt det ut med sortementet sitt på nettet Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Btw. jeg har en krone som venter på meg på jobb. :3 Skar meg i fingeren på jobb på lørdag. Og sendte melding til sjefen om at jeg ville ha prinsesseplaster. Så siden vi ikke hadde det, lagde han en "Miss 7-Eleven" krone til meg i stedet. Du har en awesome sjef. Synd han ikke hadde prinsesseplaster da. Nice, du har ikke noe pris liggende? Polet hadde av en eller annen grunn ikke lagt det ut med sortementet sitt på nettet Det har jeg desverre ikke. Bare husker jeg leste det på et annet forum der en hadde bruk for isopropanol til hobbybruk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mandag er en fin dag opplagt etter helga og frisk og fin Nei. Mandag er dagen etter jeg satt oppe til 3. Mandag er også den dagen hvor hodet mitt sier "Ta deg en røyk. Det er smart", og jeg hører på hodet mitt. Så nå er jeg også kvalm. FAENHELVETEFITTEHORE! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mandag er en fin dag opplagt etter helga og frisk og fin Nei. Mandag er dagen etter jeg satt oppe til 3. Mandag er også den dagen hvor hodet mitt sier "Ta deg en røyk. Det er smart", og jeg hører på hodet mitt. Så nå er jeg også kvalm. FAENHELVETEFITTEHORE! http://www.youtube.com/watch?v=z5C4_A_nrZw Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ahhh. føles ut som om jeg tømte CC Mat for Red Bull og junkfood. Eksamensoppgaven ligger ved siden av meg, "another brick in the wall" står på repeat, jeg er klar EDIT: Trekke for gardinene og låse døra, NÅ er jeg klar Endret 29. november 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ny dag, ny uke og nye muligheter Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Not that shit again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg