j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Balli: HALLO! skal vise deg like kjekk jeg! Skal sende deg en super flott link til et lekker bilde... på facebook straks så skal du se. Tror ikke noen ville turt å si at de kjenner meg etter å ha sett det Pølsebildet? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Balli: HALLO! skal vise deg like kjekk jeg! Skal sende deg en super flott link til et lekker bilde... på facebook straks så skal du se. Tror ikke noen ville turt å si at de kjenner meg etter å ha sett det Pølsebildet? Haha ja:P du angrer litt på at du noen gang ble venn med meg når du så det bilde ja? this is me skal vise mamma hvis hun spørr hvorfor jeg er trøtt i morgen tidelig Endret 29. november 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 så, hva skal kafé brukerne denne uka da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 så, hva skal kafé brukerne denne uka da? lade opp til MGMT konsert på torsdag! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 we are sorry, ze forum har hastighets problemer, sikkert grunnet mangelen på aktivitet i dnfk. gjør noe med dette folkens ASAP! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 så, hva skal kafé brukerne denne uka da? Jobber seinvakt mandag-torsdag og dagen fredag. Fredags kveld er det "sosial sammenkomst" på jobb med gratis mat og drikke, og så bærer det på Gogol Bordello-konsert med kjæresten. Blir en bra uke Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Google ser på tråden HURRY HIDE! google er borte nå, kom tilbake! Endret 29. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 så, hva skal kafé brukerne denne uka da? Eksamen mandag-onsdag og fredag... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skal ingenting denne uka tror jeg..eller vent..det var neste uke som var friuke jo...da skal jeg på sykehus jo og hjelpe til. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Søke jobber, forhåpentligvis få lånt en bil og et par andre ting. I dag skal jeg hente en kamerat på Gardermoen da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jobbe. Er jeg heldig skal jeg flytte òg. ^_^ Men sannsynligvis blir det vel jobbe, spise og sove frem til 10. \o/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skolen hele uka. Utenom det blir det spilling. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skolen hele uka. Utenom det blir det spilling. Samme, like kjedelig hver uke, vil ha jobb ikke skole! God morgen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg drømte at noen hadde tømt jobbmailen for oppgaver, slik jeg kunne slappe av hele dagen lang. Skuffa når jeg sjekka mailkontoen, gitt. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 ^Jeg prøvde å få tak i det i sommeren 2008, uten hell. Endte opp med å rense CPU-overflaten med rødsprit. Prøvde du vinmonopolet? Med fare for at det kanskje koster en arm eller to. De pleide visst å kunne få tak i det før ihvertfall, men var visst noe papirarbeid involvert. Det tenkte jeg ikke på, prøvde bare bensinstasjoner, Jernia, Biltema, Clas Ohlson osv. Tror uansett ikke det er verdt det om jeg må betale mange ganger prisen for en flaske med rødsprit. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Digger SonyMusic sin juleliste Og stikker på tentamen! Endret 29. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 vi får en "director" person fra mediaskolen her som skal pitche en ide som sikkert suger balle som gruppa mi må jobbe med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ah, jeg elsker mandager, spesielt når en må sitte i et iskaldt rom. 3 timer søvn i natt hjelper heller ikke nevneverdig mye. JEG FUCKINGS ELSKER MANDAGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg