Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real: Glemte å svare i går. Troooor ikke jeg har råd før jul dessverre, et par julegaver og tur til Røros må nesten prioriteres, gitt. :/
No worries..etter jeg fant lønningslippen for desember så..vel..tror jeg stiller litt i samme kategori :\

Da kryper jeg til sengs; flerfoldige timer senere enn jeg burde! Wish me luck på tentamen imorraph34r.gif

Brækk et bein! :)

Lenke til kommentar

Så om du kjører med gamle, utslitte dekk, holder høy fart og med dårlige bremser, så er det vel nesten fortjent?

b-real: Kjipe greier. :( Får ta det igjen på nyåret. Satse på at folka ikke spiller så jævla høy musikk.

Merker jeg egentlig begynner å bli eldre. :wee: Utestedene har for høy musikk, ungdommen der er irriterende osv. *knipse*

Lenke til kommentar

Så om du kjører med gamle, utslitte dekk, holder høy fart og med dårlige bremser, så er det vel nesten fortjent?

b-real: Kjipe greier. :( Får ta det igjen på nyåret. Satse på at folka ikke spiller så jævla høy musikk.

Merker jeg egentlig begynner å bli eldre. :wee: Utestedene har for høy musikk, ungdommen der er irriterende osv. *knipse*

var firmabil, så var ikke klar over tilstanden på den, ettersom sjefen hele tiden sa det var en kjempe bil!

holdt faktisk fartsgrense den gangen jeg krasja :O

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å kaste noen "tullesedler" (Tjekkiske sedler), men tenkte at jeg kunne ta en sjekk på om de var verdt noe som helst. Får 750,- for de på Forex. Samt 900,- for noen USD jeg har liggende. Hjelper med en liten pengeinnsprøytning sånn :D

b-real: http://libtorrent.rakshasa.no/wiki/RTorrentCommonTasks#Movecompletedtorrentstodifferentdirectorydependingonwatchdirectory <- det var den løsnignen der jeg gikk for når det gjaldt rTorrent og forskjellige trackere =]

Lenke til kommentar

Hehe, ja du kan så si.

Får meg egentlig til å tenke på Denis Leary sine tanker om bar/uteliv:

I'm gonna open my own bar, okay? It's going to be the most retro bar in the history of New York. We're going to serve coffee, donuts, cigarettes, beer and whiskey and that's it! That's it! That's right. We're gonna call it McLeary's. We're gonna play the Rolling Stones 24 hours a day. And you know what, if I see just a millimeter of underwear, you're out. And we're going to have a big metal detector to get all those **** ring guys, too. Oh yeah. Right at the front door. BEEP, BEEP, BEEP! "You got a **** ring?" "No, I..." "You lying piece of ****! Get out! Turn up the Stones!" All Stones, all the time. No house, no techno, no rave, no Puff Daddy, no H&R Pufnstuff, no Puff the Magic Dragon, no Chemical Brothers, no Chemical Sisters, no hip, trip, skip, ******' hop, no! Stones, 24 hours a day. That's right. All we do is we drink, we cry, we fart and we fight. That's it! "Aw, man, I was down at McLeary's last night, it was ******' great! I **** my pants and they gave me new pants! I beat up my mom, she beat me up, it was great! Then we puked! It was excellent! The Stones were there, man!"
Lenke til kommentar

:/ får ikke sove... helvete

why sleep when you can be on the forum :tease::thumbup::tease:

i need sleep. Skal opp kl.. 9 i morgen. får å ha fullstappet kosedag med min mamma. Så må være opplagt, men... pytt pytt.

mammaen din skjønner vel at du også har lyst til og kose med oss?

• Liker 1
Lenke til kommentar

:/ får ikke sove... helvete

why sleep when you can be on the forum :tease::thumbup::tease:

i need sleep. Skal opp kl.. 9 i morgen. får å ha fullstappet kosedag med min mamma. Så må være opplagt, men... pytt pytt.

mammaen din skjønner vel at du også har lyst til og kose med oss?

Jeg har veldig lyst til å kose med dere, men slike lyster skjønner ikke mamma seg på :(

Lenke til kommentar
b-real: http://libtorrent.ra...nwatchdirectory <- det var den løsnignen der jeg gikk for når det gjaldt rTorrent og forskjellige trackere =]

Flaut men det der var jo egentlig ganske så logisk :p

Har brukt en god del timer på å finne en løsning, og så ligger det faktisk en fiks ferdig løsning i dokumentasjonen, under "Common Tasks in rTorrent for Dummies".... følte meg smart da, ja. Har hatt løsningen kjørende et par dager, og det fungerer finfint :p

Endret av cvłñ
Lenke til kommentar

*snip*

Jeg har veldig lyst til å kose med dere, men slike lyster skjønner ikke mamma seg på :(

skal poste et bilde av meg selv her, så skjønner mammaen din det cool.gif

ja gjør det.gjør det... gjennomfør det! For hun er veldig for at jeg snakker med kjekke unge menn nemmelig. Så lenge jeg kan vise bilder er hun fornøyd :p

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

*snip*

skal poste et bilde av meg selv her, så skjønner mammaen din det cool.gif

ja gjør det.gjør det... gjennomfør det! For hun er veldig for at jeg snakker med kjekke unge menn nemmelig. Så lenge jeg kan vise bilder er hun fornøyd :p

da ble det vist ikke bilde av meg :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...