Demonfudge Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Så var det dette sølibatet ditt da, Oda. ^^ Awww. :-( Jeg er avhengig av internettflørting med skjeggete menn for å klare det, skjønner du. Endret 29. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 De som er detaljhorer; nei, jeg fant den ikke random i Tønsberg. Jeg bare sier Tønsberg fordi ingen skjønner en dritt når jeg sier Torød eller Nøtterøy. Natta multisync. Demonfudge: Baww. Mesa hurt yoo' feelin's? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Rart det der, bare Tønsberg og Tjøme som folk har hørt om. Visste du forresten at det er en øy man kjører over for å komme over til Hvasser fra Tjøme; Brøtsø Fant det først ut for noen få år siden, har aldri visst/tenkt over det før Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nooo sirsa! Meh, setter på en kanne kaffe til, jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Wat? Jeg har bodd her siden jeg var 5 og har aldri hørt om Brøtsø! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Awh, spiste siste brødskivene i sta. Synd, for har sykt lyst på ristra brød med egg på :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, FY søren. Nå er klokka snart tre og her sitter jeg fortsatt. Taper. Natta - igjen! PS: Torstein: Jeg lover å sove med ullsokker på, jeg veit hva slags forhold du har til kalde føtter på magen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Wat? Jeg har bodd her siden jeg var 5 og har aldri hørt om Brøtsø! har jobbet der i 1 år og vet vet det :O krasja forresten rett før broa mellom brøtsø og hvasser Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haha, kjørte du ut i svingen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Wat? Jeg har bodd her siden jeg var 5 og har aldri hørt om Brøtsø! Den fine bue-broa over til Hvasser er ikke over til hvasser, den går til Brøtsø. Det er en liten bro fra Brøtsø til Hvasser, men den er i samme nivå som veien, så man legger ikke merke til det annet enn det plutselig er et lite strekk med vann på begge sider but now... zzzzzzz regner ikke med at noen stenger og slukker her, er vel alltids noen som sitter og lurker igjennom natta Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Lemon: Sove med sokker på er kos. Fortsett med det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eneste grunnen til å sove med sokker på er fordi føtter er ekle 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men det er jo stressende å sove med klær på. Får noia, jeg. Helst i truse, maks i t-skjorte. Ellers dør jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haha, kjørte du ut i svingen? nei, men jeg har klart den store hvasser mandoms prøven i den svingen på det smaleste rett etter sving, så var det ikke skikkelig brøyta, så bare plass til en. jeg kom på vinterdekk fra 92 og bare bak bremser...... og laste bilen kom i 100 og helvete, jeg prøvde og bremse slik at han kunne komme forbi, det ente med at rompa fløy ut, og han torpederte meg i sia....... hiace'en ble så smal over rompa, at viss jeg holder armene rett frem. så kunne jeg ta rundt den :O Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) @ CLVN: Ja, føler med deg. Jeg har også et dårlig forhold til mine føtter og ben. Endret 29. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Lemon: Sove med sokker på er kos. Fortsett med det. Dømrade sabotør. B-real: Glemte å svare i går. Troooor ikke jeg har råd før jul dessverre, et par julegaver og tur til Røros må nesten prioriteres, gitt. :/ Endret 29. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da kryper jeg til sengs; flerfoldige timer senere enn jeg burde! Wish me luck på tentamen imorra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men det er jo stressende å sove med klær på. Får noia, jeg. Helst i truse, maks i t-skjorte. Ellers dør jeg. Nakensoving. Og av og til med sokker @ CLVN: Ja, føler med deg. Jeg har også et dårlig forhold til mine føtter og ben. Ja, den sjenerende odøren fra føttene dine, WheelMan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg