Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal stifte en moderne husmorskole. Strikking skulle vært inne med morsmelka, men neeeida, vi er så moderne og likestilte at vi setter døtrene våre på bar bakke så de får ordne seg sjøl!

Jeg er kjempedårlig på flekkfjerning, gjærbakst og mønsterstrikk! Føkk 2010!

Lenke til kommentar

Joda. Jeg KAN jo alt det grunnleggende av matlaging, strikking, klesvask, sokkestopping osv., jeg vil bare være dritgod og ha ei løsning på alt av huslige problemer. "Har planten begynt å bli gul i bladene? Null problem, da gnir vi bare litt sitron på den!" "Er sausen svidd? Da bare tryller vi!" Sånn vil jeg ha det.

Lenke til kommentar

Flinke folk. Gode valg! Jeg er helt enig.

Wææ, jeg skal opp 09:00 i morgen, ringe masse folk med telefonangsten (EDIT: Telefonangst er feil ord. Jeg bare vet aldri hvordan jeg skal åpne en samtale) min, og til vegvesenet (Statens Park?) 10:00. Needs hugs.. :(

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Er da ikke så vanskelig. Bare å øve litt det. Verre blir det når du blir lei av all den vanlige maten og skal overraske mannen din med "nye" og "fine" retter du har laget. Blåskjellsuppe med grøt og sånn.

Eller om du blir (grøss) alternativ og skal fly rundt med dufter og alt mulig. Samtlige kvinner over 40 i familien min har vært innom det der.

Jeg: Har litt vondt i hodet jeg.

Muttern: Jaaa, da skal du dryppe tre dråper av denne rose-essensen under tungen, ligge på høyre side i tre kvarter så ta en lang dusj.

Lenke til kommentar

Men... jeg må jo sove?

Jaja, halv tre er det slutt på moroa!

Torstein: Det høres fantastisk gøy ut. Og litt frustrerende, hvis det er et substitutt for Ibux og ikke bare i tillegg. Jeg tror det er lurere å sjekke stjernehimmelen mot stjernetegnet og ascendanten din, kanskje det er negative bølger fra Jupiter som påvirker helsa di. Ukas motto: Den som intet våger, intet vinner!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...