Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ingen mennesker lever i sølibat vet du. E fali de :mellow:

Det mener jeg også. Har faktisk en egen teori om at visse ting gror sammen dersom man lever i sølibat...

Lenke til kommentar

høres bra ut. men ikke banan? det som er så godt?

Joda, en eller kanskje to av dagene skal jeg spise MASSE banan, pluss skummet melk og suppe :p Banan inneholder vel mer protein enn annen frukt, eller noe. Håper bare det funker, for jeg savner vanlig mat!!! :ermm:

trodde det var stivelse det var så mye av i banan :p skal dog virke veldig mettende.

btw: når du sier du trenger og slanke deg, snakker vi bmi på 18 eller 32 da?

19.5 ;)

Vet ærlig talt ikke så mye om banan, men jeg liker det ikke så veldig...... Uansett gikk dietten litt i dass i natt da jeg ble beordret på jobb, begynte å spise brød igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Mellom fast følge/innmari gode venner kjenner jeg ikke noe behov for å leke nakenleker. Nå høres jeg ut som den feministen, men det bare... gir meg ikke noe særlig. Ender alltid opp med å føle meg dårlig etterpå. Og det er det ikke verdt.

Adrian: Sitter på nok en dritt-pc (IBM!!!!11), klarer så vidt å navigere meg rundt på forumet. MSN utgår så jævlig.

Demonfudge: Kommer du bortom med litt da? Du kan få de kjeksene som ikke ble brent.

Lenke til kommentar

@ Pinup

Ferdig med Islam. Hadde acet det om jeg prøvde, men jeg sparer krutet til neste halvår.

Men sånn helt seriøst så faila jeg, hardt. Har hatt så lite energi i det siste at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som helst.

Jeg liker å kalle det for vinterhumør (ikke depresjon, er så deprimerende) and we all have it. It sucks.

Ja. Gleder meg hvertfall utrolig til året er over og jeg kan gjøre hva jeg vil. Eller året etter det i hvert fall. Først må jeg bruke et år på å ta opp karakterer fra 1. og 2. klasse grunnet latskap.

Lenke til kommentar

høres bra ut. men ikke banan? det som er så godt?

Joda, en eller kanskje to av dagene skal jeg spise MASSE banan, pluss skummet melk og suppe :p Banan inneholder vel mer protein enn annen frukt, eller noe. Håper bare det funker, for jeg savner vanlig mat!!! :ermm:

trodde det var stivelse det var så mye av i banan :p skal dog virke veldig mettende.

btw: når du sier du trenger og slanke deg, snakker vi bmi på 18 eller 32 da?

19.5 ;)

Vet ærlig talt ikke så mye om banan, men jeg liker det ikke så veldig...... Uansett gikk dietten litt i dass i natt da jeg ble beordret på jobb, begynte å spise brød igjen :ph34r:

19.5 da er du jo akkurat passe :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Gleder meg hvertfall utrolig til året er over og jeg kan gjøre hva jeg vil. Eller året etter det i hvert fall. Først må jeg bruke et år på å ta opp karakterer fra 1. og 2. klasse grunnet latskap.

Samme her, bortsett fra at det blir karakterene fra dette året jeg sannsynligvis må ta opp.

Lenke til kommentar

Samme her, bortsett fra at det blir karakterene fra dette året jeg sannsynligvis må ta opp.

Jeg må trolig ta opp de også :p

Har ingen planer om å jobbe på Rema etter 13 år med skole.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Du levde farlig i går, og ikke i sølibat. :ph34r:

Heyhey. Rolig nå. Jeg trodde jeg var trygg jeg.

Uuups, sorreh. :innocent:

Jeg må trolig ta opp de også :p

Har ingen planer om å jobbe på Rema etter 13 år med skole.

So true. Jeg har planer om å studere medisin, så må vel rett og slett skjerpe snuten.

(Sitter though fortsatt her 1.22 om natten og har nynorsktentamen imorgen.)

Lenke til kommentar

Joda, jeg er så heldig at jeg kommer til å stryke på privatisteksamen nå.

Hadde det ikke vært fordi jeg var så uheldig å ha en lærer som ikke klarte å lære oss noe

(helt seriøst, på en prøve som skulle være tilsvarende eksamen så strøk 18 av 26 elever, og jeg var ikke en av dem)

for så at jeg måtte komme opp i eksamen.

Det å ha gått et år og bare følt at timene har vært bortkastet var meget demotiverende og er det fortsatt.

Det og at jeg har jobbet en del (mer enn det jeg regnet med) er grunnen til at jeg igjen kommer til å stryke :(

Eksamen pr. def. i morra. Føler virkelig ikke for å møte opp egentlig :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...