Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved. ...Den var litt drøy. O.o Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Jammen eigentleg er dette eit lekefag. Teknologi og forskningslære. Men desverre skal me ha ei innlevering. Eg sluttar ikkje nå, gjere eg det, mistar eg sjansen til å bli med på Andøya. Men eg forstår den. Greitt opplegg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Hvilket fag? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk Mitt største feministiske trekk er at jeg lar være å barbere leggene om vinteren. Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Hvilket fag? Rakettforskning. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 @ Lemon Den er borte! @ Pinup Er ikke bare meg, nei ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Puppene dine. Garantert. *riste på* Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk Mitt største feministiske trekk er at jeg lar være å barbere leggene om vinteren. Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene. Alltid lurt litt på dette. Hva gjør du når du skal gå i kjole osv? Altså, vise bena. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Hvilket fag? Rakettforskning. Nei, RLE, eller KRL som det egentlig heter. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Rakettforskning. Gjør norsk du. Nei, RLE, eller KRL som det egentlig heter. Ah, vi har om islam atm. Svært interessant faktisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 @ Lemon Den er borte! Oshi- Puppene dine. Garantert. *riste på* Heyyy. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Hvilket fag? Rakettforskning. Nei, RLE, eller KRL som det egentlig heter. Så du posten min før du sa rakettforskning, eller var det random? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk Mitt største feministiske trekk er at jeg lar være å barbere leggene om vinteren. Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene. Alltid lurt litt på dette. Hva gjør du når du skal gå i kjole osv? Altså, vise bena. Hvis jeg skal ha på¨meg nylonstrømpebukser gjør jeg et unntak og fjerner, hvis jeg skal ha tette strømpebukser i ull eller bomull, er det null problem. Jeg lever i sølibat, så sjansen er liten for at noen andre enn meg skal se de nakne beina mine. Edit: Enda et feminint trekk: BAKERAGE. Arghhhhh, kunne ingen minnet meg på at jeg hadde kjeks stående i ovnen? Skal ALDRI bake med rug igjen. Bajjjjs. Endret 28. november 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis jeg skal ha på¨meg nylonstrømpebukser gjør jeg et unntak og fjerner, hvis jeg skal ha tette strømpebukser i ull eller bomull, er det null problem. Jeg lever i sølibat, så sjansen er liten for at noen andre enn meg skal se de nakne beina mine. You've got it all figured out! Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, er et ork rett og slett. Men jeg går desverre altfor ofte i nylonstrømpebukser og lever definitivt ikke i sølibat. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Friår <3<3<3 Trenger ikke stå opp før ti i morra, og da skal jeg få betalt for å leke med unger som sier "Ååå Oda så fiiin du eeer se jeg har tegna en hest til deg". Er dette et gjentagende problem? Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene. Sånn det skal være! Puppene dine. Garantert. *riste på* Heyyy. Innrøm det.. Du finner det sjarmerende. Hvis jeg skal ha på¨meg nylonstrømpebukser gjør jeg et unntak og fjerner, hvis jeg skal ha tette strømpebukser i ull eller bomull, er det null problem. Jeg lever i sølibat, så sjansen er liten for at noen andre enn meg skal se de nakne beina mine. wat Og; Hei Oda. Endret 28. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Aceton! Er aceton faktisk innenfor alkohol? Jeg klarte ikke å finne ut noe annet enn at menneskekroppen lager aceton av isopropanol hvis du heller det i deg. Så jeg var ikke helt sikker på om det fortsatt var alkohol da? Endret 29. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Så du posten min før du sa rakettforskning, eller var det random? Det var helt tilfeldig at vi skrev det samme, men jeg så posten din først. @ Pinup Ferdig med Islam. Hadde acet det om jeg prøvde, men jeg sparer krutet til neste halvår. Men sånn helt seriøst så faila jeg, hardt. Har hatt så lite energi i det siste at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pinup: Ja, jeg har en ordnet tilværelse. Adrian: Jeg vil vel ikke akkurat kalle det et problem. Ang. epletafsing: du gjennomskuer meg. Sølibat: It's tr00. Hei. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ingen mennesker lever i sølibat vet du. E fali de Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 @ Pinup Ferdig med Islam. Hadde acet det om jeg prøvde, men jeg sparer krutet til neste halvår. Men sånn helt seriøst så faila jeg, hardt. Har hatt så lite energi i det siste at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som helst. Jeg liker å kalle det for vinterhumør (ikke depresjon, er så deprimerende) and we all have it. It sucks. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hello teens. Jeg lager kakao. Yaya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg