Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved.

...Den var litt drøy. O.o

Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie.

Jammen eigentleg er dette eit lekefag. Teknologi og forskningslære. Men desverre skal me ha ei innlevering.

Eg sluttar ikkje nå, gjere eg det, mistar eg sjansen til å bli med på Andøya.

Men eg forstår den. Greitt opplegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk ermm.gif

Mitt største feministiske trekk er at jeg lar være å barbere leggene om vinteren. Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene.

Alltid lurt litt på dette. Hva gjør du når du skal gå i kjole osv? Altså, vise bena.

Lenke til kommentar

Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk ermm.gif

Mitt største feministiske trekk er at jeg lar være å barbere leggene om vinteren. Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene.

Alltid lurt litt på dette. Hva gjør du når du skal gå i kjole osv? Altså, vise bena.

Hvis jeg skal ha på¨meg nylonstrømpebukser gjør jeg et unntak og fjerner, hvis jeg skal ha tette strømpebukser i ull eller bomull, er det null problem. Jeg lever i sølibat, så sjansen er liten for at noen andre enn meg skal se de nakne beina mine. :cool:

Edit: Enda et feminint trekk: BAKERAGE. Arghhhhh, kunne ingen minnet meg på at jeg hadde kjeks stående i ovnen? Skal ALDRI bake med rug igjen. Bajjjjs.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal ha på¨meg nylonstrømpebukser gjør jeg et unntak og fjerner, hvis jeg skal ha tette strømpebukser i ull eller bomull, er det null problem. Jeg lever i sølibat, så sjansen er liten for at noen andre enn meg skal se de nakne beina mine. :cool:

You've got it all figured out! Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, er et ork rett og slett. Men jeg går desverre altfor ofte i nylonstrømpebukser og lever definitivt ikke i sølibat.

Lenke til kommentar

Friår <3<3<3 Trenger ikke stå opp før ti i morra, og da skal jeg få betalt for å leke med unger som sier "Ååå Oda så fiiin du eeer se jeg har tegna en hest til deg".

Er dette et gjentagende problem?

Mitt mest feminine trekk, derimot, er kanskje puppene mine. Eller de overaktive tårekanalene.

Sånn det skal være!

Puppene dine. Garantert. *riste på*

Heyyy. :glare:

Innrøm det.. Du finner det sjarmerende. :wee:

wat

Og; Hei Oda. :wee:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Så du posten min før du sa rakettforskning, eller var det random?

Det var helt tilfeldig at vi skrev det samme, men jeg så posten din først.

@ Pinup

Ferdig med Islam. Hadde acet det om jeg prøvde, men jeg sparer krutet til neste halvår.

Men sånn helt seriøst så faila jeg, hardt. Har hatt så lite energi i det siste at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar

@ Pinup

Ferdig med Islam. Hadde acet det om jeg prøvde, men jeg sparer krutet til neste halvår.

Men sånn helt seriøst så faila jeg, hardt. Har hatt så lite energi i det siste at jeg ikke klarer å gjøre annet enn å ikke gjøre noe som helst.

Jeg liker å kalle det for vinterhumør (ikke depresjon, er så deprimerende) and we all have it. It sucks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...