Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må skrive 2 sider innan i morgon. Klare eg detta? Oh yes! :c Also: Egil, Machinarium? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kommet langt på fordypningsoppgaven? Edit: Til Ajaco Endret 28. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Friår <3<3<3 Trenger ikke stå opp før ti i morra, og da skal jeg få betalt for å leke med unger som sier "Ååå Oda så fiiin du eeer se jeg har tegna en hest til deg". 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Also: Egil, Machinarium? Stemmer Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edderkopp i taket. Help? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Stakkars deg Lemon, jeg hadde blitt gal Men friår er jo litt greit, om noe usosialt og kjedelig. Jeg drømmer om reising, så vi får se om jeg ikke får til det. Blir grei studenttid med litt ekstra kapital spart opp da Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edderkopp i taket. Help? RUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNN! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 DET NYE ALBUMET TIL DEADMAU5 (altså meg) SKUFFET BIGTIME. ER SÅ OPPGITT NÅ AT JEG VALGTE OG SKRIVE MED CAPSLOCK FOR OG UTTRYKKE MIN FRUSTRASJON PÅ BEST MULIG MÅTE... FML Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må skrive 2 sider innan i morgon. Klare eg detta? Oh yes! Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edderkopp i taket. Help? Du får klare deg sjæl! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kommet langt på fordypningsoppgaven? Edit: Til Ajaco DRITLANGT! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kommet langt på fordypningsoppgaven? Edit: Til Ajaco DRITLANGT! Tenkte meg egentlig det. Lykke til med ti sider til i morgen, sier bare jeg. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Edderkopp i taket. Help? Du får klare deg sjæl! Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Må skrive 2 sider innan i morgon. Klare eg detta? Oh yes! Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved. ...Den var litt drøy. O.o Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Stakkars deg Lemon, jeg hadde blitt gal Men friår er jo litt greit, om noe usosialt og kjedelig. Jeg drømmer om reising, så vi får se om jeg ikke får til det. Blir grei studenttid med litt ekstra kapital spart opp da Jeg trodde jeg kom til å bli gal iom. at jeg ikke er spesielt glad i unger, men det har gått forbausende greit. Innmari deilig avveksling fra kundebehandlerstillinga mi (jobber på to SFO-er og to postkontor). Det er reising jeg óg satser på, med Russland som første destinasjon. Edderkopp i taket. Help? Kom deg til helvete vekk derfra mens du fortsatt veit hvor den befinner seg. b Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Edderkopp i taket. Help? Du får klare deg sjæl! Haterhaterhater edderkopper. Mitt største virkelig feministiske trekk Jeg tror mitt største feminine trekk er utseendet, men er jævlig redd for edderkopper jeg også. Edit: skrifeleif Endret 28. november 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved. Jeg liker stilen din. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde noe lignende selv. Fremførig i morgen, har ikke gjort noe, så jeg melder meg av hele faget i morgen tidlig. Problem solved. ...Den var litt drøy. O.o Tar det som privatist. Litt lesing hjemme og en glatt 6 er. No biggie. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Isopropanol er ikke vanskelig få tak i, enest er at den som er lett å få tak i har visst også noe fargetilsetninger etc. Leser litt on det på et akvarieforum at man må få tak i den rene typen, og det kan godt hende at er relativt umulig som privatperson. Og ja, amatørnivå, definitivt Men er jo gøy med litt utfordinger og kjemi når man først er i gang. Aceton! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg