Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Må nesten det. ;)

 

Jeg kjeder meg litt da så jeg har funnet frem en saks for å prøve å finne ut hvor mye av skjeggstubbene jeg kan bli kvitt bare ved hjelp av saks og uten høvel

Du koser deg med andre ord? xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ja og håper at jeg ikke kommer til å klippe meg selv i nesa eller leppa nå som jeg holder på med barten :wee:

I så fall får du si ifra så kan du få plaster. =D

 

Jeg kommer meg aldri i seng. Duste TV2. -.-

Nei, du må ikke legge deg!

Lenke til kommentar
Nie: Hva er det på TV2?

TV2 Filmkanalen.

Del 1 av en miniserie som jeg har sovna fra opptil flere ganger. Nå skulle jeg se den ferdig og se del to. Men tror du de sender del to? NEIDA: *sende stygge, stygge blikk til TV'en* Ikke at jeg fulgte med, men liksom. Jeg gjorde det i teorien. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nie: Hva er det på TV2?

TV2 Filmkanalen.

Del 1 av en miniserie som jeg har sovna fra opptil flere ganger. Nå skulle jeg se den ferdig og se del to. Men tror du de sender del to? NEIDA: *sende stygge, stygge blikk til TV'en* Ikke at jeg fulgte med, men liksom. Jeg gjorde det i teorien. xD

xD hvorfor sender de ikke del 2? (sikkert bare fordi de vet at du, i teorien, følger med.)

 

Anfall: YEY! Når er du her?

 

 

Nie: Var den noe bra da? De sender den sikkert igjen da.

Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med.

Lenke til kommentar
Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med.
Innen den tid har jeg sikkert klar å kutte meg også :p

 

 

Ja-a, men jeg er liksom ikke hjemme på en stund, nå. oO

*synge*

The internet is really really great.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med.
Innen den tid har jeg sikkert klar å kutte meg også :p

Jeg får ta med ekstra masse plaster da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...