Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå begynner jeg faktisk å våkne litt igjen jeg. Var skamtrøtt i stad da. Så du blir litt til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Må nesten det. Jeg kjeder meg litt da så jeg har funnet frem en saks for å prøve å finne ut hvor mye av skjeggstubbene jeg kan bli kvitt bare ved hjelp av saks og uten høvel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Må nesten det. Jeg kjeder meg litt da så jeg har funnet frem en saks for å prøve å finne ut hvor mye av skjeggstubbene jeg kan bli kvitt bare ved hjelp av saks og uten høvel Du koser deg med andre ord? xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja og håper at jeg ikke kommer til å klippe meg selv i nesa eller leppa nå som jeg holder på med barten Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg kommer meg aldri i seng. Duste TV2. -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ja og håper at jeg ikke kommer til å klippe meg selv i nesa eller leppa nå som jeg holder på med barten I så fall får du si ifra så kan du få plaster. =D Jeg kommer meg aldri i seng. Duste TV2. -.- Nei, du må ikke legge deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nie: Hva er det på TV2? Anfall: Kommer du og blåser også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nie: Hva er det på TV2? Anfall: Kommer du og blåser også? Ja, siden du spør. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nie: Hva er det på TV2? TV2 Filmkanalen. Del 1 av en miniserie som jeg har sovna fra opptil flere ganger. Nå skulle jeg se den ferdig og se del to. Men tror du de sender del to? NEIDA: *sende stygge, stygge blikk til TV'en* Ikke at jeg fulgte med, men liksom. Jeg gjorde det i teorien. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Anfall: YEY! Når er du her? Nie: Var den noe bra da? De sender den sikkert igjen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nie: Hva er det på TV2? TV2 Filmkanalen. Del 1 av en miniserie som jeg har sovna fra opptil flere ganger. Nå skulle jeg se den ferdig og se del to. Men tror du de sender del to? NEIDA: *sende stygge, stygge blikk til TV'en* Ikke at jeg fulgte med, men liksom. Jeg gjorde det i teorien. xD xD hvorfor sender de ikke del 2? (sikkert bare fordi de vet at du, i teorien, følger med.) Anfall: YEY! Når er du her? Nie: Var den noe bra da? De sender den sikkert igjen da. Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nie: Var den noe bra da? De sender den sikkert igjen da. Ja-a, men jeg er liksom ikke hjemme på en stund, nå. oO xD hvorfor sender de ikke del 2? (sikkert bare fordi de vet at du, i teorien, følger med.) Akkurat. Det tror jeg også. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med.Innen den tid har jeg sikkert klar å kutte meg også Ja-a, men jeg er liksom ikke hjemme på en stund, nå. oO *synge* The internet is really really great. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 *synge*The internet is really really great. Joda. Men liksom. Det der var en slik ting som jeg bare ser fordi den går på TV. x) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå legger jeg meg. Natta alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hm, vanskelig å si. Hvis jeg stjeler traktoren til naboen, så er jeg vel der om noen år. Men jeg kan jo alltids stjele bilen til pappa og de. Så om noen timer rekner jeg med.Innen den tid har jeg sikkert klar å kutte meg også Jeg får ta med ekstra masse plaster da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå legger jeg meg. Natta alle Det gjør jeg også. Snakkes folkens. *dele ut nattaklemmer til alle sammen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå legger jeg meg. Natta alle Det gjør jeg også. Snakkes folkens. *dele ut nattaklemmer til alle sammen* God natt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Windows brannmur ikonet mitt er to datamaskiner med et sånt kryss på, som når man får når man drar ut nettverkskabelen :S ikke det at jeg bryr meg så veldig.. god morgen. Endret 19. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg