WheelMan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg søker battle.net-konto med SC2 jeg kan låne for å prøve mer. Har kjøpt spillet, men det ligger et par timer unna - og jeg får det ikke på en stund. Anyone? EDIT: Kun Single Player-spilling. Skal ikke ødelegge noe multiplayerstats ^^ Endret 27. november 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg søker battle.net-konto med SC2 jeg kan låne for å prøve mer. Har kjøpt spillet, men det ligger et par timer unna - og jeg får det ikke på en stund. Anyone? EDIT: Kun Single Player-spilling. Skal ikke ødelegge noe multiplayerstats ^^ Jeg har en konto du kan få låne. Send meg en PM. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Romis saves the day! Hvorfor ikke bare kjøpe digital btw? Slipper du ventetid. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Romis saves the day! Hvorfor ikke bare kjøpe digital btw? Slipper du ventetid. Kom deg på Skype, du. Alt for lenge siden vi har snakket sammen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fordi jeg ikke vil bruke penger på å kjøpe spillet to ganger. Det koster 600kr på battle.net. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Fortsatt? :| Romis saves the day! Hvorfor ikke bare kjøpe digital btw? Slipper du ventetid. Kom deg på Skype, du. Alt for lenge siden vi har snakket sammen. Har ikke tid nå. Skal snart til en kompis av meg. 18år da vetu! Men skypedate imorgen? Endret 27. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Definer sakte pining til døde: Barnas Supershow Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Definer sakte pining til døde: Oddasat på radio og tv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fikk sjokk da jeg gikk ut her nettopp. Koret til en jeg bor med har vist generalforsamling..tror det er en 30-40 stykker her..skulle bare ut å ha meg litt mat jo :S Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Oddasat er greit nok igrunn. Barneprogrammene på NRK3 er jævla teite. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fortsatt? :| Romis saves the day! Hvorfor ikke bare kjøpe digital btw? Slipper du ventetid. Kom deg på Skype, du. Alt for lenge siden vi har snakket sammen. Har ikke tid nå. Skal snart til en kompis av meg. 18år da vetu! Men skypedate imorgen? Greit, men jeg betaler ikke for middagen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det forresten noen som vet hvordan i helsvette jeg får msn-vinduet normalt? Det vil si, bare vise kontakter også videre. Bruker det ganske sjeldent, men da jeg skulle logge inn nå så var det sånn her. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Er det forresten noen som vet hvordan i helsvette jeg får msn-vinduet normalt? Det vil si, bare vise kontakter også videre. Bruker det ganske sjeldent, men da jeg skulle logge inn nå så var det sånn her. 2009-versjonen Edit: Fikset link Endret 27. november 2010 av SuperadreMalin 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det forresten noen som vet hvordan i helsvette jeg får msn-vinduet normalt? Det vil si, bare vise kontakter også videre. Bruker det ganske sjeldent, men da jeg skulle logge inn nå så var det sånn her. Knappen rett under X bytter til kompaktvisning. 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Aaaah. Takk til begge to! *tilby Burn og middag* Hm, nesten så jeg vurderer å sjekke ut Enemy Territory. Endret 27. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Null problem ^^ Irriterte meg grenseløst over det samme selv for en tid tilbake. Middag og Burn? Jatakk Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Aaaah. Takk til begge to! *tilby Burn og middag* Hm, nesten så jeg vurderer å sjekke ut Enemy Territory. Enemy Territory: Quake Wars? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det forresten noen som vet hvordan i helsvette jeg får msn-vinduet normalt? Det vil si, bare vise kontakter også videre. Bruker det ganske sjeldent, men da jeg skulle logge inn nå så var det sånn her. http://www.9down.com/Windows-Live-Messenger-9-build-14-0-8089-726-199992/ 2009 versjonen Fikk opp dette når jeg trykte på linken din http://www.mywot.com/en/scorecard/9down.com Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nei, lurer på om det ikke er Wolfenstein ET. Lenge siden jeg har spilt det så er litt usikker. Mulig det ikke er brukbart lenger, får sjekke senere. Nei helvete heller, får fyre i peisen. Det er tross alt lørdag. Endret 27. november 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det forresten noen som vet hvordan i helsvette jeg får msn-vinduet normalt? Det vil si, bare vise kontakter også videre. Bruker det ganske sjeldent, men da jeg skulle logge inn nå så var det sånn her. http://www.9down.com...089-726-199992/ 2009 versjonen Fikk opp dette når jeg trykte på linken din http://www.mywot.com...ecard/9down.com Waaat.. Prøv igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg