L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Natta, pants. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg snakket om en annen venninne ^^. Jeg skjønner. Oslo er btw en by jeg kunne tenkt meg å bodd i . Er veldig koselig der ja. Spesielt litt utover kvelden^^. Men jeg bor på Vinterbro da. Halvtime unna ca. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg snakket om en annen venninne ^^. Jeg skjønner. Oslo er btw en by jeg kunne tenkt meg å bodd i . Er veldig koselig der ja. Spesielt litt utover kvelden^^. Men jeg bor på Vinterbro da. Halvtime unna ca. Ah, pleier å være på besøk hos mine søskenbarn i byen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tror ikke oslo er en by jeg har lyst til å bo i egentlig. Trondheim eller Tromsø kanskje men ikke oslo Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 God natt alle sammen Fant ut det er på tide at jeg legger meg... Alastor og Ida: Hvor blir dere av? Har jeg en sååå stor seng helt alene Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tror ikke oslo er en by jeg har lyst til å bo i egentlig. Trondheim eller Tromsø kanskje men ikke oslo Nå er jeg skikkelig lei meg altså =(. Nora : Jeg sitter og glor bort på den store, tomme senga mi. Tenker at jeg heller burde delt den med deg, Alastor og b-real. Natta, søta. Endret 19. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Sov godt Nora. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nora : Jeg sitter og glor bort på den store, tomme senga mi. Tenker at jeg heller burde delt den med deg, Alastor og b-real. Natta, søta. Bare vent, jeg skal nok besøke deg en gang Eller så kan du besøke meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tenker at jeg heller burde delt den med deg, Alastor og b-real.Skitne, skitne jente! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tror ikke oslo er en by jeg har lyst til å bo i egentlig. Trondheim eller Tromsø kanskje men ikke oslo Nå er jeg skikkelig lei meg altså =(. Nora : Jeg sitter og glor bort på den store, tomme senga mi. Tenker at jeg heller burde delt den med deg, Alastor og b-real. Natta, søta. Pff..du bor i utkanten av Oslo du..og for deg kunne sikkert oslo ha gått greit. Må være ei stor seng isåfall for jeg sover dyktig urolig om natta blir det sagt..ikke vet jeg...sover bare Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Skal gjøre et tappert forsøk på å krype i seng jeg Natta da alle store og små forumtroll og skrivetroll Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Må være ei stor seng isåfall for jeg sover dyktig urolig om natta blir det sagt..ikke vet jeg...sover bare Du har da sett senga hennes i bloggen hennes. Skal gjøre et tappert forsøk på å krype i seng jeg Natta da alle store og små forumtroll og skrivetroll Natta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Må være ei stor seng isåfall for jeg sover dyktig urolig om natta blir det sagt..ikke vet jeg...sover bare Du har da sett senga hennes i bloggen hennes. Your right...hmm..4 pers..tja..hvis jeg kjores fast så Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg innbiller meg at det hadde blitt en smule trangt og klamt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Tror ikke oslo er en by jeg har lyst til å bo i egentlig. Trondheim eller Tromsø kanskje men ikke oslo Nå er jeg skikkelig lei meg altså =(. Nora : Jeg sitter og glor bort på den store, tomme senga mi. Tenker at jeg heller burde delt den med deg, Alastor og b-real. Natta, søta. Høres ut som en god ide! ^^. Og om gisle vrir og vender på seg blir han dytta ut av senga av meg.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du vil bare til sengs med to jenter du, alastor. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nei? Jeg vil sove i en visstnok veldig god og myk seng? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Du vil bare til sengs med to jenter du, alastor. Det kunne du også gjort for ett par dager siden, men du pælma de ut! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Nei? Jeg vil sove i en visstnok veldig god og myk seng? ro, ro ro din båt. Det kunne du også gjort for ett par dager siden, men du pælma de ut!Gjorde jeg? Jeg må ha vært utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Ok da, jeg vil egentlig ha hot hot trekant med 2 jenter, INCELY. For jeg bryr meg bare om sex og om meg selv og min egen nytelse. Jeg innrømmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg