Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

høres bra ut. men ikke banan? det som er så godt?

Joda, en eller kanskje to av dagene skal jeg spise MASSE banan, pluss skummet melk og suppe :p Banan inneholder vel mer protein enn annen frukt, eller noe. Håper bare det funker, for jeg savner vanlig mat!!! :ermm:

trodde det var stivelse det var så mye av i banan :p skal dog virke veldig mettende.

btw: når du sier du trenger og slanke deg, snakker vi bmi på 18 eller 32 da?

Lenke til kommentar

HOLY FRUCK, har formatert en vista basert maskin og lagt in vista på nytt, nå sjekka jeg windows uppdate "93 viktige oppdateringer" :wow:

Hvorfor la du ikke inn win7 i steden? Enklere å håndtere.

var recovery del på harddisken, så ble enklere å legge in vista. :b

Lenke til kommentar

Romis: Need for Speed: Hot Pursuit er ikke så verst, nei, men synes det er altfor mange "awards-" og " news bulletininnslag" i spillet. De dukker jo opp etter hvert race. :/

Jeg valgte å ikke logge inn, orker ikke alt det styret der. :) Det eneste jeg opplever er nye biler, og events.

Lenke til kommentar

Utruleg at eg ikkje har spelt Assassin's creed, sjølv om det har stått uopna i hylla i lengre tid. Kjekt spel, og no er AC2 og Brotherhood på ønskelista :thumbup:

Typisk meg å kjøpe spel, kun for å gi opp, og innsjå først månadsvis etter at dei er gode spel.

Typisk for meg er å starte på et spill og aldri fullføre det. Det er akkurat derfor jeg lagde Youtube channelen min, slik at jeg har en unnskyldning til å fortsette å spille. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...