Balli Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HOLY FRUCK, har formatert en vista basert maskin og lagt in vista på nytt, nå sjekka jeg windows uppdate "93 viktige oppdateringer" Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 høres bra ut. men ikke banan? det som er så godt? Joda, en eller kanskje to av dagene skal jeg spise MASSE banan, pluss skummet melk og suppe Banan inneholder vel mer protein enn annen frukt, eller noe. Håper bare det funker, for jeg savner vanlig mat!!! trodde det var stivelse det var så mye av i banan skal dog virke veldig mettende. btw: når du sier du trenger og slanke deg, snakker vi bmi på 18 eller 32 da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HOLY FRUCK, har formatert en vista basert maskin og lagt in vista på nytt, nå sjekka jeg windows uppdate "93 viktige oppdateringer" Hvorfor la du ikke inn win7 i steden? Enklere å håndtere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Back from London. Epïc! Nå er'e ut på byen. Fy fazan. Og jeg som pleide å sitte inne hele dagen. :-----D Skjedd no moro her? Endret 27. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Her var det 27 kalde i går kveld ! Du er nærme svenskegrensa, jeg ække overraska. Hvordan går det med den stakkars bilen din? Yaaarghstran har det bra den. Motorvarmer vætt Endret 27. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Need for Speed: Hot Pursuit er virkelig bra. Kanskje jeg får sansen for bilspill igjen? Sist jeg gjorde det var etter Fuel, og det var et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HOLY FRUCK, har formatert en vista basert maskin og lagt in vista på nytt, nå sjekka jeg windows uppdate "93 viktige oppdateringer" Hvorfor la du ikke inn win7 i steden? Enklere å håndtere. var recovery del på harddisken, så ble enklere å legge in vista. :b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Her var det 27 kalde i går kveld ! Du er nærme svenskegrensa, jeg ække overraska. Hvordan går det med den stakkars bilen din? Yaaarghstran har det bra den. Motorvarmer vætt Noen er heldige. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Æsj, oem recovery.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Samt at bilen er knæll selv i kulda Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fant du HMV? Gjett om, var innom 3 stk. :--} 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Æsj, oem recovery.. indeed, er dog ikke min maskin, så bryr meg ikke hva djevelen ender opp med :b Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 OEM recovery? Vil det si at du har programmet ferdig innstallert når du reformaterer, slik som Asus blablabla, HP blablabla såkalte ''Unødvendige programmer'' ? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 er en compaq(hp) maskin, så ja >.< Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Romis: Need for Speed: Hot Pursuit er ikke så verst, nei, men synes det er altfor mange "awards-" og " news bulletininnslag" i spillet. De dukker jo opp etter hvert race. :/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Romis: Need for Speed: Hot Pursuit er ikke så verst, nei, men synes det er altfor mange "awards-" og " news bulletininnslag" i spillet. De dukker jo opp etter hvert race. :/ Jeg valgte å ikke logge inn, orker ikke alt det styret der. Det eneste jeg opplever er nye biler, og events. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Utruleg at eg ikkje har spelt Assassin's creed, sjølv om det har stått uopna i hylla i lengre tid. Kjekt spel, og no er AC2 og Brotherhood på ønskelista Typisk meg å kjøpe spel, kun for å gi opp, og innsjå først månadsvis etter at dei er gode spel. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Utruleg at eg ikkje har spelt Assassin's creed, sjølv om det har stått uopna i hylla i lengre tid. Kjekt spel, og no er AC2 og Brotherhood på ønskelista Typisk meg å kjøpe spel, kun for å gi opp, og innsjå først månadsvis etter at dei er gode spel. Typisk for meg er å starte på et spill og aldri fullføre det. Det er akkurat derfor jeg lagde Youtube channelen min, slik at jeg har en unnskyldning til å fortsette å spille. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg