Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

17 kalde er alt for kaldt for min del.

Håper ikke jeg gjenopplever en januar med 33 kalde, for å si det sånn.

Når du først begynner å gråte pga. kulde og så opplever at tårene fryser og du må stoppe opp i kulda for å tine opp øynene dine slik at du ser noe som helst før du haster videre i kulda ... Da er det for kaldt!

Hadde på underbukser, stillongs, sokker, ullsokker, kortermet t-skjorte, langermet t-skjorte, genser, bukse, buff, skjerf, lue av ull, fôrede skinnhansker og gode, varme vintersko.

Lenke til kommentar

Når du først begynner å gråte pga. kulde og så opplever at tårene fryser og du må stoppe opp i kulda for å tine opp øynene dine slik at du ser noe som helst før du haster videre i kulda ... Da er det for kaldt!

Hahah, det er så trist at det er litt morsomt!

Skulle ønske det var akseptert for "oss voksne" å reagere som en smårolling på jobb her en kveld - Liten pjokk, 2-3 år, trasket rundt og hjalp mor og far med handlingen. Ute var det en mørk og stormfull kveld, rett etter at vi fikk kuldebølge og det snødde som ville helvette hos oss. Glad og fornøyd var han, helt til han skjønte at han måtte ut igjen. Da dumpet han ende ned på gulvet noen meter foran døra og BÆLJET av sine lungers fulle kraft. Og jeg bare... Feel you, bro!

Nå er det verste den tørre lufta, synes jeg. Lufttrykket har ligget 20 mb over vanlig de siste dagene, og lufta er helt knusktørr, og jeg får støt av ALT MULIG :(

I dag er forresten dag 3 av slankekuren min, og ikke en sprekk i sikte! Meget stolt :)

Lenke til kommentar

Sier meg enig i det der.

Ofte har jeg stått foran en av utgangsdørene på skolen og lurt på om jeg skulle ta meg råd til drosje hjem.

Og jeg har ikke vært alene om det heller, da flere av de av venna mine her oppe med bil, ikke kunne kjøre til skolen på de dagene, da det var for kaldt slik at bilene deres ikke startet.

Støt får jeg også. I alle fall da jeg var hjemme. Kunne ikke gjøre noe uten å sjokke meg selv litt. Frustrerende! Merker heldigvis ikke noe til det her da.

Flink pike forresten! :D

Skulle begynt på en ny slankekur selv, men det er bare så ork, samt så dyrt å legge om dietten til å faktisk spise jevnlig. ::p

Føler forresten at jeg poster for mye her ...

Datasmurf 21203

L4r5 20363

Eplefe 9192

Lenke til kommentar

Neida, det er visstnok en ordentlig sykehusdiett, basert på en grønnsakssuppe.

Dag 1: Så mye frukt jeg bare ville (men IKKe banan), og så mye suppe jeg ville.

Dag 2: Så mye grønnsaker jeg ville, og suppe. Bakt potet til middag.

I dag: Frukt OG grønt, pluss suppen.

De to siste dagene skal jeg til og med spise biff :thumbup:

Lenke til kommentar

mMmm ... Suppe. Tror jeg skal kose meg med kremet aspargessuppe i dag. ^^

Noe som er litt rart, mtp. at jeg ikke liker asparges.

Men så igjen, jeg liker blomkål, men ikke blomkålsuppe. :p

Her går det i Solefald og Aasmund Nordstoga mens jeg hutrer og prøver å holde varmen, samt venter på at det skal bli ledige vaskemaskiner i fellesbygget. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...