Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer som myndig, Vetle! :D

Forøvrig lurer jeg på om dette:

"Modellen av problemstillingen er definitivt bedre! Hvis du nå endrer teksten i boksen i midten til: Lydmannens oppgave - så kan du ta ut boksen nederst til høyre - og dermed ha kun én boks nederst i modellen - Lydkvalitet -

(boksen øverst til venstre er utstyr / virkemidler - dermed trenger du ikke utstyr i boksen midt i oppgaven)

Metodekapitlet er nok noe kort - men en god start for metodekapitlet i bacheloroppgaven.

Temalisten kan du tenke på som en intervjuguide - hva skal du spørre eksperten om i intervjuet -

Validitet går nok mer på om du stiller de rette spørsmålene enn om du har det rette utstyret - prøv å utvide intervjuguiden - skriv gjerne ned de ulike spørsmålene du skal stille, og foreta en vurdering om du stiller de "rette" spørsmålene for å få belyst lydmannens oppgaver for å sikre god lydkvalitet."

betyr at oppgaven min ble godkjent under tvil, selv om det bare står "Godkjent". :p

Lenke til kommentar

Hmm, men det virker som om han godkjente den under tvil.

Det sto noe lignende på den forrige jeg gav ham, og den fikk statusen "På god vei, men ikke helt der enda". :p

Ang. fortsettelsen / neste gang, er det i grunn bare leveringen av forprosjektet til bacheloroppgaven min, usikker på hva mer jeg kan stappe inn i det, til og med med de rådene jeg fikk.

Lenke til kommentar

Sitter her og whiner / sover / drikker / gamer?

Jeg angrer i ettertid på emnevalg og skulle heller valgt prodass, da jeg har mye mer erfaring som produksjonsassistent enn som lydmann, samt at da kunne jeg jobbet sammen med en av mine beste venner.

Jeg vet jeg sannsynligvis ikke kommer til å jobbe med dette engang, da relativt få av de som går ut med en bachelor i dette studiet, får seg jobb.

Det er ikke engang mulig å ta en master. -_-

Lenke til kommentar

Da var man våken!

Gårsdagens "julebord" var morsomt, samt tragisk. Ene kollegaen min har en tendens til å bli emosjonell når han drikker, og så er han så fryktelig stolt at når noen sier at "du drikker som ei dame"; så bestiller han 6x tyrkershots.

Tragisk. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...