Mr. Lurk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Men skjer det ikke noe spennende med de siste folkene som er på? Endret 27. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Men skjer det ikke noe spennende med de siste folkene som er på? nope Endret 27. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ERRE LIIVV HEER ? )))):):):):)) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Lager middag. nattmat er vel mer riktig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? jo takk her går det fint, åssen går det med deg da gamla? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? jo takk her går det fint, åssen går det med deg da gamla? jo veldig fint har brukt dagen til å handle julegaver, klippe å farge hår og kjøpte nytt speilreflekskamera til meg selv:D Så dagen i dag har vært verdens beste Store helgeplaner? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? jo takk her går det fint, åssen går det med deg da gamla? jo veldig fint har brukt dagen til å handle julegaver, klippe å farge hår og kjøpte nytt speilreflekskamera til meg selv:D Så dagen i dag har vært verdens beste Store helgeplaner? første gang på 2,5 uke at jeg er i et rom med over 15 grader, så jeg skal sitte inne og slappe av ojoj åssen type kamera? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? jo takk her går det fint, åssen går det med deg da gamla? jo veldig fint har brukt dagen til å handle julegaver, klippe å farge hår og kjøpte nytt speilreflekskamera til meg selv:D Så dagen i dag har vært verdens beste Store helgeplaner? første gang på 2,5 uke at jeg er i et rom med over 15 grader, så jeg skal sitte inne og slappe av ojoj åssen type kamera? høres deilig ut. Canon EOS 1000D fikk et flott tilbud så jeg er stor fornøyd Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hello små barn. Alle hatt en fin start på helgen? jo takk her går det fint, åssen går det med deg da gamla? jo veldig fint har brukt dagen til å handle julegaver, klippe å farge hår og kjøpte nytt speilreflekskamera til meg selv:D Så dagen i dag har vært verdens beste Store helgeplaner? første gang på 2,5 uke at jeg er i et rom med over 15 grader, så jeg skal sitte inne og slappe av ojoj åssen type kamera? høres deilig ut. Canon EOS 1000D fikk et flott tilbud så jeg er stor fornøyd så lenge det er Canon så er jo alt bare velstand handla klær for 650 dollar just i stad Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja skal ikke noe anna enn canon inn i mitt hus I love it! jeg skulle slå meg løs å shoppe villt med klær... ente med en genser. Så det funka dårlig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 salg på RL så det ble det bare sånn blir litt for mye tøy shopping om dagen, men stresser med og legge om stilen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 salg på RL så det ble det bare sånn blir litt for mye tøy shopping om dagen, men stresser med og legge om stilen jeg er på utkikk etter varme fine vinterklær, men det skal visst være helt umulig for meg å finne. Så det er jo... flott Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvordan stil er det du skal ha? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 salg på RL så det ble det bare sånn blir litt for mye tøy shopping om dagen, men stresser med og legge om stilen jeg er på utkikk etter varme fine vinterklær, men det skal visst være helt umulig for meg å finne. Så det er jo... flott finner noe nå og da Hvordan stil er det du skal ha? litt voksent, business casual bare veldig casual Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) alt jeg finner ser bare lattelig ut på så jeg gir litt opp. Klarer meg med de jeg har. I alle fall fram til jeg plutselig raider byen å finner masse fint Endret 27. november 2010 av Flabba Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hvordan stil er det du skal ha? litt voksent, business casual bare veldig casual Denne i XL skal jeg ha. Endret 27. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 jeg tar natten! i morgen er det rakfisklag her i heimen så tidelig opp å hjelpe mamma å ordne i stand. Dere får sove godt og drømme flott alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg