Abnormaxie Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Enig! Han var skumlere før de konkretiserte ham, faktisk. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Enig! Han var skumlere før de konkretiserte ham, faktisk. I know. Han ble sånn te-drikkende brite når han plutselig fikk form. I alle fall i filmen. Men jeg skulle ønske de laget en mer... ond aura rundt ham. Kanskje forfatterens feil og. Om han hadde hatt ei sort kappe ville han vært mye "ondere". I filmen virker han så... vanlig. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tror jeg legger meg nå, nedlastingen min er veldig sein nå, og jeg har et stort ønske om å oppleve LD i morgen. LD? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lucid Dreaming tror jeg han mener. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Enig! Han var skumlere før de konkretiserte ham, faktisk. I know. Han ble sånn te-drikkende brite når han plutselig fikk form. I alle fall i filmen. Men jeg skulle ønske de laget en mer... ond aura rundt ham. Kanskje forfatterens feil og. Om han hadde hatt ei sort kappe ville han vært mye "ondere". I filmen virker han så... vanlig. Agreed. Synes faktisk han er ganske latterfremkallende. Mulig jeg er alene, men jeg venter hele tiden på at nesen hans skal poppe ut, noe som får meg til å le svært ofte, og da spesielt på plasser hvor ingen andre ler. Kjipt på kino.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 det er slike ting jeg finner her også, bare kanskje ikke alt er like "voksent" med folkene i filmer/på bilder O.o We don't wanna know!! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 ganske sikker på at Mchansern hadde vert interesert i tinga her men ikke så mange andre :b Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hallo, er tilbake etter en tur hos noen venner. Hva gjør folkens? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Ligger på senga sent en fredagskveld, lurer på hva jeg gjør DER. Enn du da? Edit: leeeif.. Endret 27. november 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva gjør folkens? Akkurat gått meg en tur i skauen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kom nettop hjem fra fest. Synes litt synd på kompisen min. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva skjer med han? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hallo, er tilbake etter en tur hos noen venner. Hva gjør folkens? kjeder meg foran 2 pc'r... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Dametrøbbel. Han holder på med en jente for tiden, som var på festen. Stakaren hadde en greie med en tidligere jente, som også var på festen. Tok det opp med denne jenten, og fikk lagt det dødt - men jenta han nå "holder på med" nå misforstod dette. Som et resultat er total utestengelse, for noe han gjorde for å gjøre situasjonen bedre. Sånn kan det gå. Er full, så er ikke akuratt feilfri formulering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hallo, er tilbake etter en tur hos noen venner. Hva gjør folkens? Legger meg mens jeg er irritert over at jeg glemte kjolen min og Selskapsreisen-filmene mine hjemme. Jeg kunne hatt underholdning, samt en rolle i en kortfilm hvis ikke. -_- Hadde jeg vært glup nok, hadde jeg huska whiskyflaska også. -_- Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei hei tøser. <3 Endelig hjemme fra jobb. Og smålig irritert over hvor forferdelig verden er. Neeeeida. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Slapper av med en kompis, samt en til kompis av meg og han - på skype snakker vi med han da. Vi har spilt, og skal spille mer zombies på black ops (PC) ;D Gikk helt fint til level 7, for da kom sånne faens demonbesatte-hunder. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Så, koselig. Jeg hadde også satt pris på å ha kompiser på besøk nå. Meeeen, så skal jeg på jobb i morgen tidlig også da. Jaja, får ta det senere. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ble ikke noe møte med en jente gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg