Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig! Han var skumlere før de konkretiserte ham, faktisk.

I know. Han ble sånn te-drikkende brite når han plutselig fikk form. I alle fall i filmen. Men jeg skulle ønske de laget en mer... ond aura rundt ham. Kanskje forfatterens feil og. Om han hadde hatt ei sort kappe ville han vært mye "ondere". I filmen virker han så... vanlig.

Lenke til kommentar

Enig! Han var skumlere før de konkretiserte ham, faktisk.

I know. Han ble sånn te-drikkende brite når han plutselig fikk form. I alle fall i filmen. Men jeg skulle ønske de laget en mer... ond aura rundt ham. Kanskje forfatterens feil og. Om han hadde hatt ei sort kappe ville han vært mye "ondere". I filmen virker han så... vanlig.

Agreed. Synes faktisk han er ganske latterfremkallende. Mulig jeg er alene, men jeg venter hele tiden på at nesen hans skal poppe ut, noe som får meg til å le svært ofte, og da spesielt på plasser hvor ingen andre ler. Kjipt på kino.. :p

Lenke til kommentar

Dametrøbbel. Han holder på med en jente for tiden, som var på festen. Stakaren hadde en greie med en tidligere jente, som også var på festen. Tok det opp med denne jenten, og fikk lagt det dødt - men jenta han nå "holder på med" nå misforstod dette. Som et resultat er total utestengelse, for noe han gjorde for å gjøre situasjonen bedre.

Sånn kan det gå.

Er full, så er ikke akuratt feilfri formulering.

Lenke til kommentar

Hallo, er tilbake etter en tur hos noen venner.

Hva gjør folkens?

Legger meg mens jeg er irritert over at jeg glemte kjolen min og Selskapsreisen-filmene mine hjemme.

Jeg kunne hatt underholdning, samt en rolle i en kortfilm hvis ikke. -_-

Hadde jeg vært glup nok, hadde jeg huska whiskyflaska også. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...