Mikkel™ Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke like awesome som når jeg fikser utorrent og slikt til fattern og finner masse... "Voksenvideoer" i det som er standard nedlastningsmappe på pc-en Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 det er slike ting jeg finner her også, bare kanskje ikke alt er like "voksent" med folkene i filmer/på bilder O.o Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det er ikke like awesome som når jeg fikser utorrent og slikt til fattern og finner masse... "Voksenvideoer" i det som er standard nedlastningsmappe på pc-en Ebony midget gay amputee disabled zoofilia pr0n? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg er den yngste i blokka, resten er 60+ish. Samme her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ok. Hvordan fjerner man maskara? Endret 26. november 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Begynn å grin. Ser ofte på filmer hvor maskaraen renner rundt i hele trynet på jenter som gråter. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hm, prøv å tørk det bort. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ok. Hvordan fjerner man maskara? øyesminkefjerner eller våtservietter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Begynn å grin. Ser ofte på filmer hvor maskaraen renner rundt i hele trynet på jenter som gråter. Ut i fra det så tenkte jeg det ville gå vekk i dusjen men nå er det bare gnidd utover. Ok. Hvordan fjerner man maskara? øyesminkefjerner eller våtservietter. Da får jeg bare la det være til i morgen og la jentene fikse det da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ikke bra for øynene dine. Jentene må ha brukt vannfast mascara. Prøv med en fuktig klut, hvvis ikke trenger du sminkefjerner. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg er meget fascinert av dverger og lurer på hvordan livet hadde vært om jeg hadde vært dverg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fuktig kult gjorde susen. Takk til deg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Værsågod. Å spørre en jente pleier å funke. ^_^ Trekant er ikke flaut en gang. Det er stakkarslig. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 ET ORD: LØRDAGS SKOLE ! lol Det hadde vært et ord om du hadde skrevet det riktig, noe du ikke gjorde, altså fikk du til en dobbeltfail da du skrev ordet feil, og i tilegg mener at de to ordene du skrev er et enkelt ord. Jeg har dysleksi, men ser at det der ikke er et ord. Så ikke riv av meg hodet nest gang Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da starter jeg lesingen av bok tre, Blood of The Fold! Elskbare bøker Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som har sett tv-serien "Dag" med Atle Antonsen++ her? Satt og så første sesong på TV2 Sumo, men jeg har blandede følelser om serien... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Noen som har sett tv-serien "Dag" med Atle Antonsen++ her? Satt og så første sesong på TV2 Sumo, men jeg har blandede følelser om serien... Sett, den blir dårligere og dårligere jo lenger du ser... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Den siste Harry Potter-filmen var forresten ganske meeeh. Det slo meg hvor pussy "the dark lord" voldemort er. Skjønner ikke hvordan de liksom skal fremstille han som skummel. Sammenlign han med Sauron; Hvem sa du var den onde mørkets mektige herre? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tror jeg legger meg nå, nedlastingen min er veldig sein nå, og jeg har et stort ønske om å oppleve LD i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg