KKake Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 ET ORD: LØRDAGS SKOLE ! lol Det hadde vært et ord om du hadde skrevet det riktig, noe du ikke gjorde, altså fikk du til en dobbeltfail da du skrev ordet feil, og i tilegg mener at de to ordene du skrev er et enkelt ord. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hmm, noen tips til hvordan jeg kan få leieboeren til sengs? Eventuelt hvordan jeg kan komme i kontakt med henne. bank på døra. Haha. And then what? Snakk med henne. Srsly, snakk med henne. Easier said than done. Er ikke så fryktelig flink til å snakke om.. ingenting. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) "hei, jeg skal egentlig på *insertthinghere*, men er litt usikker på hvajeg burde ha på meg. Hva tror du? *viseframklesplagg*" (fjerna lang quote) Endret 26. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Å fi fanden... Sove i 15-16 timer var ikke en del av dagens plan! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 hat på folk som misbruker laptoper. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 hat på folk som misbruker laptoper. Kompisen min påstår at jeg er uforsiktig når laptopen min må på rep. pga. fabrikkfeil! Når jeg påpeker at alle pcene han har hatt har enten falt ned fra et bord, fått brus over seg, skutt softgun gjennom skjermen, tastaturet ødelagt, eller enkelt knust. Bare fordi jeg faktisk klager når det er fabrikkfeil på tinga mine.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 haha, sitter med en "kompis" sin maskin her og skal "fikse" den(software feil) også bnår jeg skrudde den på så jeg en bølgete svart "stripe" øverst hvor han har klart å drept pixler :b Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 men nå skjønner jeg egentlig hvorfor, den er noe jævlig treg. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 "hei, jeg skal egentlig på *insertthinghere*, men er litt usikker på hvajeg burde ha på meg. Hva tror du? *viseframklesplagg*" (fjerna lang quote) Hun har kjæreste. Tror ikke jeg har noe valg, må vel bare kjøre på med yavels forslag neste gang jeg drikker Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Lykke til! Pass på å ikke bli anmeldt, hus å rapporter tilbake hit. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Tar på meg en maske, null stress Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Stikker innom for å si at ;_; er creepy som faen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Stikker innom for å si at ;_; er creepy som faen. Han er vel ikke creepy før planen er gjennomført? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Stikker innom for å si at ;_; er creepy som faen. Han er vel ikke creepy før planen er gjennomført? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For de som lurte, så så jeg verdens peneste jente på toget igår. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For de som lurte, så så jeg verdens peneste jente på toget igår. LIES! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For de som lurte, så så jeg verdens peneste jente på toget igår. Kult, hva gjorde Angelina Jolie i Tomb Raider på toget? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 For de som lurte, så så jeg verdens peneste jente på toget igår. Kult, hva gjorde Angelina Jolie i Tomb Raider på toget? Hun hadde vært på leppereduseringsklinikken i brugata 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Gah, jeg føler meg misunnelig på ene kompisen min ... Han skal få møte Erik Poppe neste uke! Riktignok skal han skaffe meg autograf, men åh ... Jeg vil også møte fyren, få alle filmene signert etc. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Da var min rolle spilt, gikk bra for min del selv om jeg er kjent for min dårlige innlevelse. Mest avanserte replikk er: La oss få høre din mening, Raskalnikov. Disse sosialistene påstår jo at forbrytelse er en protest mot samfunnsforholdene. Ferdig med det. Det er samfunnet som avler vold ikke noe annet. Mer enn nok for meg og huske pluss resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg