Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper?

Det finnes på hytta mi :).

 

Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw..

Forumtreff på hytta di til sommeren?

 

 

 

 

SpecialForce: Jeg la en advarsel der da. Jeg gjør alltid det om folk kan reagere på innholdet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper?

Det finnes på hytta mi :).

 

Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw..

Forumtreff på hytta di til sommeren?

Eller hos meg? Bor i Arendal sentrum.. Vi har basseng :p

Lenke til kommentar

Jeg HATER sånne hytter. Aldri i livet om jeg liker meg langt ute i skauen.! ><. Husker mamma tvang meg med på en sånn. Ja, det var grusomt. Langt ute i ødemarka. Men jeg fikk skyte med hagle da, så helga ble reddet.

Heldigvis har jeg pleid å være på store "hytter" som egentlig kan kalles hus. Det er mer min ting.

 

Venninna mi hadde det verre da. Hu fikk visst knott i suppa si.

 

"Det er krydder!"

"Men det har vinger!"

Lenke til kommentar
Eller hos meg? Bor i Arendal sentrum.. Vi har basseng :p
Kanskje det. Hadde vært koselig.

 

 

 

Jeg HATER sånne hytter. Aldri i livet om jeg liker meg langt ute i skauen.! ><. Husker mamma tvang meg med på en sånn. Ja, det var grusomt. Langt ute i ødemarka. Men jeg fikk skyte med hagle da, så helga ble reddet.

Heldigvis har jeg pleid å være på store "hytter" som egentlig kan kalles hus. Det er mer min ting.

 

Venninna mi hadde det verre da. Hu fikk visst knott i suppa si.

 

"Det er krydder!"

"Men det har vinger!"

Trenger ikke være så langt inni skogen da. Helst nære vannet og med peis og så lager man underholdningen selv med kortstokk og alkohol. :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...