Eplefe Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Har ikke scarification selv. Enda. http://modblog.bmezine.com/wp-content/uplo...222057-pix1.jpg http://modblog.bmezine.com/wp-content/uplo...241557-pix1.jpg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper? Det finnes på hytta mi . Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper? Det finnes på hytta mi . Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw.. Hvor har du hytte? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Faen, jeg segner om av de griselinkene Lars, jeg skal garantert slutte å se på linker du gir ut her. Eg e trøytt Endret 19. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper? Det finnes på hytta mi . Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw.. Forumtreff på hytta di til sommeren? SpecialForce: Jeg la en advarsel der da. Jeg gjør alltid det om folk kan reagere på innholdet. Endret 19. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bærbar data og internett på hytta. Hva har skjedd med verden? Hvor har det blitt av utedo og parafinlamper? Det finnes på hytta mi . Litt utenfor Arendal og Tvedestrand, 20 min med båt fra Hovefestivalen btw.. Forumtreff på hytta di til sommeren? Eller hos meg? Bor i Arendal sentrum.. Vi har basseng Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg HATER sånne hytter. Aldri i livet om jeg liker meg langt ute i skauen.! ><. Husker mamma tvang meg med på en sånn. Ja, det var grusomt. Langt ute i ødemarka. Men jeg fikk skyte med hagle da, så helga ble reddet. Heldigvis har jeg pleid å være på store "hytter" som egentlig kan kalles hus. Det er mer min ting. Venninna mi hadde det verre da. Hu fikk visst knott i suppa si. "Det er krydder!" "Men det har vinger!" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 "Det er krydder!""Men det har vinger!" Omg, I lol'd. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eller hos meg? Bor i Arendal sentrum.. Vi har basseng Kanskje det. Hadde vært koselig. Jeg HATER sånne hytter. Aldri i livet om jeg liker meg langt ute i skauen.! ><. Husker mamma tvang meg med på en sånn. Ja, det var grusomt. Langt ute i ødemarka. Men jeg fikk skyte med hagle da, så helga ble reddet.Heldigvis har jeg pleid å være på store "hytter" som egentlig kan kalles hus. Det er mer min ting. Venninna mi hadde det verre da. Hu fikk visst knott i suppa si. "Det er krydder!" "Men det har vinger!" Trenger ikke være så langt inni skogen da. Helst nære vannet og med peis og så lager man underholdningen selv med kortstokk og alkohol. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 "Det er krydder!""Men det har vinger!" Omg, I lol'd. ^^ Hi hi. Stakkars, også hun som er så prippen av seg. >: ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 For å være ærlig, så ser ikke jeg på meg som spesielt prippen. Men helvete, ikke faen om jeg spiser mat med knott i. xD Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Si meg, kommer Loveless også fra Bergen? :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Si meg, kommer Loveless også fra Bergen? :o Nei. Ida er oslo-jente. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Si meg, kommer Loveless også fra Bergen? :o Nei. Ida er oslo-jente. Ah, Begynte å lure her skjønner du. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) For å være ærlig, så ser ikke jeg på meg som spesielt prippen. Men helvete, ikke faen om jeg spiser mat med knott i. xD Ikke jeg heller^^. Heldigvis. Og nei? Hvorofor fikk det det inntrykket? Hmm..Bergen faktisk. Endret 19. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 For å være ærlig, så ser ikke jeg på meg som spesielt prippen. Men helvete, ikke faen om jeg spiser mat med knott i. xD Ikke jeg heller^^. Heldigvis. Og nei? Hvorofor fikk det det inntrykket? Du og Nie snakket om at dere var venninner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg snakket om en annen venninne ^^. De andre i familien hennes spiste knott forøvrig. Herlig... Endret 19. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 For å være ærlig, så ser ikke jeg på meg som spesielt prippen. Men helvete, ikke faen om jeg spiser mat med knott i. xD +1, Nie Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg snakket om en annen venninne ^^. Jeg skjønner. Oslo er btw en by jeg kunne tenkt meg å bodd i . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Eg går og legg meg. God natt, Forumkafeen. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg