Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimda, lag meg heller den her:

http://i.imgur.com/flxfB.jpg

:D

Syke satan, det der tror jeg hadde tatt livet av meg.

Skal til utlandet i en uke nå, så tør ikke prøve før jeg reiser. MEN, den her SKAL prøves når jeg kommer hjem, bare for å se hva som skjer :D

Må prøves, har laget noen sånne "Internett ting" før som bacon cheese roll feks <3 :love: :love:

w00t! Link please!

Lenke til kommentar

Æsj, så kjipt å ha den drittkjerringen der Den ene dagen du har fri. Blæ for dårlig timing.

Yesss. Men jeg finner det fortsatt underholdene at hun løper rundt og vasker etter sønnen sin da. :) Spesielt siden hun faktisk ikke KAN vaske. :D

"Nei, nå har jeg brukt HELE dagen på å vaske hjemme hos dere!" -Ok, dusjen var fortsatt skitten. Det ligger sminkeflekker i vasken og det ser ikke ut som at gulvet er støvsugd en gang. Hva har du brukt dagen på sa du?

Det skal vel forøvrig nevnes at jeg er flink til å vaske etter meg selv. Jeg er bare lat med å vaske etter andre. :D

Lenke til kommentar

Æsj, så kjipt å ha den drittkjerringen der Den ene dagen du har fri. Blæ for dårlig timing.

Yesss. Men jeg finner det fortsatt underholdene at hun løper rundt og vasker etter sønnen sin da. :) Spesielt siden hun faktisk ikke KAN vaske. :D

"Nei, nå har jeg brukt HELE dagen på å vaske hjemme hos dere!" -Ok, dusjen var fortsatt skitten. Det ligger sminkeflekker i vasken og det ser ikke ut som at gulvet er støvsugd en gang. Hva har du brukt dagen på sa du?

Det skal vel forøvrig nevnes at jeg er flink til å vaske etter meg selv. Jeg er bare lat med å vaske etter andre. :D

Hallo, hvordan har hun overlevd?

Lenke til kommentar

I skrivende stund har jeg en puls på under 60. Jeg har akkurat satt meg igjen etter at jeg har løpt (Les: Gått fort) opp og ned 3 etasjer.

Er det noe galt ?

Det kan være tegn på noe, ja. Jeg ville nevnt det for legen. Broren til dama skal til undersøkelse i januar pga. lav puls bl.a. Han begynte å se ting i sidesynet som ikke var der og sånn. Han lå litt lavere enn deg. 54 tror jeg. Konklusjonen var at hjernen ikke fikk nok oksygen. Nå skal de skremme livet av han. Bokstavligtalt. De skal spenne han fast i en kontrapsjon som står i 60 grader i et "sensory-deprevation"-rom. Etter 20 minutter spretter den opp i 90 grader uten noe forvarsel. De håper at hjertet hans stopper da. Gjør det det så vet de hva som er galt med han. Hvis ikke så må de finne på noe annet for å finne ut hva som er galt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...